Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zij bieden Iphone 3gs aan met voda,kpn en telfort.... iemand ervaringen ? groet, Elflogo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Phoneshop.nl
Zij bieden Iphone 3gs aan met voda,kpn en telfort....
iemand ervaringen ? groet, Elflogo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vandaag mijn stoute schoentjes aangetrokken en na telefonisch info ingewonnen te hebben bij één van de adviseurs van de Phoneshop naar Den Haag afgerezen.
Zowel telefonisch als face-to-face zeer goed geholpen! Ik heb mijn huidige Hi-abonnement laten verlengen en mijn eindeloos online-abo laten omzetten naar een eindeloos Xtrasnel. In totaal was ik met een twee-jaar verlenging en upgrade van mijn internet abonnement euro 423 kwijt. Zeer de moeite waard. |
|
|||
|
|||
Persoonlijk vind ik dat ze belachelijk duur zijn. Als ik nu mijn contract zou verlengen zou ik 693 eu betalen voor een iPhone 3GS 32GB. Dit is dan bovenop een 1 jaar verlenging 60 eu/maand en XstraSnel internet! Ik weet niet of je wel met ze kan onderhandelen, maar ik ga gewoon wachten tot studentmobiel of een andere website een normale aanbieding geeft.
|
|
|||
|
|||
Zo te zien is alleen de 3g met andere providers mogelijk.
De 3Gs staat alleen t mobile bij en simlock vrij is hij veel duurder dan in Belgie. |
|
|||
|
|||
Tot nu toe heeft alleen de Phoneshop zulke aanbiedingen met andere providers. Studentmobiel doet dit niet meer ivm afspraken met t-mobile
|
||||
|
||||
3GS met ander provider dan t mobile is ook mogelijk, heb ik immers gisteren nog aangeschaft: iPhone 3GS 16 GB met Hi-verlenging
|
|
||||
|
||||
Haha, de 3G (16GB zwart) is 822 euro
de 3GS (16GB zwart) 800 euro... Logisch? |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist de phoneshop gebeld, daar is de 3GS (16GB wit) i.c.m. Hi abbo, uitverkocht. Op de site staat nog wel vermeld dat het op voorraad is. :-(
|
|
||||
|
||||
Zojuist ook gebeld, zelfde antwoord als bovenstaande, ze zijn niet op voorraad (zwart en wit 16gb) wordt verwacht deze week binnen te krijgen weer. maar dan gaat het alsnog first in first out, dus als je nu zal bestellen zou het best nog tijdje kunnen duren voordat deze binnen is.
evengoed vind ik het wel een erg aantrekkelijk aanbod. |
|
|||
|
|||
Phoneshop ervaring
Afgelopen donderdag (3/9) bij Phoneshop een simlockvrije witte Iphone gekocht, 16gb. Eerst gebeld. Was in voorraad. M'n Vodafone abonnement kon gewoon verlengd worden, en voor €350 was ik klaar. Spannend, omdat de firma niet aangesloten is bij het keurmerk "webwinkels". Vrijdagmorgen werd ie bezorgd door TNT. Via de website kon je prima volgen hoe de verzending verloopt. Geen idee hoe ze 't doen, maar je hoeft niet weken te wachten en de prijs is dus beter dan bijv. het volle pond in België of Italië te betalen.
Prima service en contact per email. Als je in Den Haag woont kan je 'm ophalen. En het is een hardware simlock vrije Iphone. Het enige is dat je er een engelse stekker bij krijgt, dus je moet bij een mac winkel een goeie usb stekker kopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Phoneshop ervaring
Ja Bram, dat vond ik eerlijk gezegd ook vreemd. Ik dacht eerst aan Australië, waar ze volgens mij wel simlockvrij zijn te koop, maar daar heb je andere stekkers. Toevallig kwam ik net terug uit Engeland, vandaar dat ik de engelse stekker meteen herkende. Tja, misschien dat er toch iemand heel slim is en van een gewone Iphone een hardware simlock vrije kan maken. In iedergeval ging ook de upgrade naar 3.1 prima.
Een paar minpunten van de Iphone vind ik wel: * Je kan niet zien wanneer je bij een sms de maximale tekens hebt bereikt: je blijft maar doortypen en zelf tellen is geen optie. * Geen smileys voor sms of email, gek genoeg wel als je een apps download voor msn enz. * batterij is snel leeg, dus dat wordt waarschijnlijk een juice kopen. Verder is 't een top apparaat! Sydney |
|
||||
|
||||
Hoe zit het met de garantie?
|
|||
|
|||
garantie
Eerlijk gezegd kan ik je daar weinig over zeggen. Ik heb gewoon de gok gewaagd. Misschien dom, maar hij doet 't nog steeds!
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
ik heb mijn Vodafone abo verlengd bij Phoneshop icm een iPhone 3gs 16gb simlockvrij. Ik heb gekozen voor een wit exemplaar. Ik heb eerst via de mail wat vragen gesteld, welke correct binnen een uur werden beantwoord. Ik heb de tel smorgens vroeg besteld. De volgende ochtend kwam de koerier hem al brengen. Top geregeld dus!!! En.... De iPhone met Vodafone??? Helemaal perfect!!!! Collega's hoor ik alleen maar klagen over T-mobile. Ik heb overal bereik en supersnel internet (Vodafone basis ). Ik vind alleen dat het klepje van de simkaart niet mooi past en afsluit. Heeft iemand daar ervaring mee? Groetjes, Wouter |
|
|||
|
|||
phoneshop
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en denk over de aanschaf van een iPhone 3GS 16GB met Vodafone abonnement via The Phoneshop. In de vergelijking hier op de site staat dat je het eerste jaar 50% korting krijgt op het abonnementsgeld. Op de website van The Phoneshop staat echter 50% korting voor 6 maanden. Weet iemand wat juist is? Het scheelt bij een Vodafone 35 abonnement € 105. Dank. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dag Wouter,
Gelukkig nóg een tevreden mens! Het schuifje/klepje van de simkaart doet het bij mij prima en sluit goed/mooi af. Misschien weet de apple store of macrepair er raad mee? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook bij de phoneshop besteld.
Woendag om 15:00 besteld en vrijdag had ik de iphone in huis Ziet er goed uit. Kan alleen geen smsjes ontvangen. wel versturen...... Voor de rest top service bij hun! |
|
|||
|
|||
Zijn ze bij de phoneshop softwarematig simlock vrij of echt?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|