//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zij bieden Iphone 3gs aan met voda,kpn en telfort.... iemand ervaringen ? groet, Elflogo...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-09, 22:35
elflogo elflogo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard Phoneshop.nl

Zij bieden Iphone 3gs aan met voda,kpn en telfort....
iemand ervaringen ?


groet,
Elflogo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-09, 00:58
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Vandaag mijn stoute schoentjes aangetrokken en na telefonisch info ingewonnen te hebben bij één van de adviseurs van de Phoneshop naar Den Haag afgerezen.

Zowel telefonisch als face-to-face zeer goed geholpen! Ik heb mijn huidige Hi-abonnement laten verlengen en mijn eindeloos online-abo laten omzetten naar een eindeloos Xtrasnel.

In totaal was ik met een twee-jaar verlenging en upgrade van mijn internet abonnement euro 423 kwijt.

Zeer de moeite waard.
  #3  
Oud 07-07-09, 02:19
vouder17 vouder17 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Persoonlijk vind ik dat ze belachelijk duur zijn. Als ik nu mijn contract zou verlengen zou ik 693 eu betalen voor een iPhone 3GS 32GB. Dit is dan bovenop een 1 jaar verlenging 60 eu/maand en XstraSnel internet! Ik weet niet of je wel met ze kan onderhandelen, maar ik ga gewoon wachten tot studentmobiel of een andere website een normale aanbieding geeft.
  #4  
Oud 07-07-09, 11:53
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Zo te zien is alleen de 3g met andere providers mogelijk.

De 3Gs staat alleen t mobile bij en simlock vrij is hij veel duurder dan in Belgie.
  #5  
Oud 07-07-09, 13:39
profie profie is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 39
Standaard

Tot nu toe heeft alleen de Phoneshop zulke aanbiedingen met andere providers. Studentmobiel doet dit niet meer ivm afspraken met t-mobile
__________________
Groeten Profie
  #6  
Oud 07-07-09, 14:03
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw Bekijk bericht
Zo te zien is alleen de 3g met andere providers mogelijk.

De 3Gs staat alleen t mobile bij en simlock vrij is hij veel duurder dan in Belgie.
3GS met ander provider dan t mobile is ook mogelijk, heb ik immers gisteren nog aangeschaft: iPhone 3GS 16 GB met Hi-verlenging
  #7  
Oud 07-07-09, 14:48
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Haha, de 3G (16GB zwart) is 822 euro
de 3GS (16GB zwart) 800 euro... Logisch?
  #8  
Oud 08-07-09, 15:32
gnowkj gnowkj is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb zojuist de phoneshop gebeld, daar is de 3GS (16GB wit) i.c.m. Hi abbo, uitverkocht. Op de site staat nog wel vermeld dat het op voorraad is. :-(
  #9  
Oud 13-07-09, 17:03
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Zojuist ook gebeld, zelfde antwoord als bovenstaande, ze zijn niet op voorraad (zwart en wit 16gb) wordt verwacht deze week binnen te krijgen weer. maar dan gaat het alsnog first in first out, dus als je nu zal bestellen zou het best nog tijdje kunnen duren voordat deze binnen is.

evengoed vind ik het wel een erg aantrekkelijk aanbod.
  #10  
Oud 11-09-09, 00:54
sydamsterdam sydamsterdam is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard Phoneshop ervaring

Afgelopen donderdag (3/9) bij Phoneshop een simlockvrije witte Iphone gekocht, 16gb. Eerst gebeld. Was in voorraad. M'n Vodafone abonnement kon gewoon verlengd worden, en voor €350 was ik klaar. Spannend, omdat de firma niet aangesloten is bij het keurmerk "webwinkels". Vrijdagmorgen werd ie bezorgd door TNT. Via de website kon je prima volgen hoe de verzending verloopt. Geen idee hoe ze 't doen, maar je hoeft niet weken te wachten en de prijs is dus beter dan bijv. het volle pond in België of Italië te betalen.
Prima service en contact per email. Als je in Den Haag woont kan je 'm ophalen.

En het is een hardware simlock vrije Iphone. Het enige is dat je er een engelse stekker bij krijgt, dus je moet bij een mac winkel een goeie usb stekker kopen.

  #11  
Oud 13-09-09, 23:27
brammel brammel is offline
• iOS 3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sydamsterdam Bekijk bericht
Afgelopen donderdag (3/9) bij Phoneshop een simlockvrije witte Iphone gekocht, 16gb. Eerst gebeld. Was in voorraad. M'n Vodafone abonnement kon gewoon verlengd worden, en voor €350 was ik klaar. Spannend, omdat de firma niet aangesloten is bij het keurmerk "webwinkels". Vrijdagmorgen werd ie bezorgd door TNT. Via de website kon je prima volgen hoe de verzending verloopt. Geen idee hoe ze 't doen, maar je hoeft niet weken te wachten en de prijs is dus beter dan bijv. het volle pond in België of Italië te betalen.
Prima service en contact per email. Als je in Den Haag woont kan je 'm ophalen.

En het is een hardware simlock vrije Iphone. Het enige is dat je er een engelse stekker bij krijgt, dus je moet bij een mac winkel een goeie usb stekker kopen.

Engelse stekker? Volgens mij kun je hem in de UK helemaal niet simlock vrij krijgen toch? Ik heb net een ge-unlockte iphone overgenomen van iemand die hem vorige maand bij phoneshop heeft gekocht en da's italiaanse import - dus gewoon met EU stekker.
  #12  
Oud 16-09-09, 16:39
sydamsterdam sydamsterdam is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Thumbs up Phoneshop ervaring

Ja Bram, dat vond ik eerlijk gezegd ook vreemd. Ik dacht eerst aan Australië, waar ze volgens mij wel simlockvrij zijn te koop, maar daar heb je andere stekkers. Toevallig kwam ik net terug uit Engeland, vandaar dat ik de engelse stekker meteen herkende. Tja, misschien dat er toch iemand heel slim is en van een gewone Iphone een hardware simlock vrije kan maken. In iedergeval ging ook de upgrade naar 3.1 prima.
Een paar minpunten van de Iphone vind ik wel:

* Je kan niet zien wanneer je bij een sms de maximale tekens hebt bereikt: je blijft maar doortypen en zelf tellen is geen optie.
* Geen smileys voor sms of email, gek genoeg wel als je een apps download voor msn enz.
* batterij is snel leeg, dus dat wordt waarschijnlijk een juice kopen.

Verder is 't een top apparaat!

Sydney
  #13  
Oud 27-09-09, 13:18
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Hoe zit het met de garantie?
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #14  
Oud 04-10-09, 13:53
sydamsterdam sydamsterdam is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard garantie

Eerlijk gezegd kan ik je daar weinig over zeggen. Ik heb gewoon de gok gewaagd. Misschien dom, maar hij doet 't nog steeds!
  #15  
Oud 26-10-09, 10:40
WouterV WouterV is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Goedemorgen,

ik heb mijn Vodafone abo verlengd bij Phoneshop icm een iPhone 3gs 16gb simlockvrij. Ik heb gekozen voor een wit exemplaar.

Ik heb eerst via de mail wat vragen gesteld, welke correct binnen een uur werden beantwoord. Ik heb de tel smorgens vroeg besteld. De volgende ochtend kwam de koerier hem al brengen.

Top geregeld dus!!!

En.... De iPhone met Vodafone??? Helemaal perfect!!!! Collega's hoor ik alleen maar klagen over T-mobile. Ik heb overal bereik en supersnel internet (Vodafone basis ).

Ik vind alleen dat het klepje van de simkaart niet mooi past en afsluit. Heeft iemand daar ervaring mee?

Groetjes,
Wouter
  #16  
Oud 26-10-09, 14:55
DStout DStout is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard phoneshop

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en denk over de aanschaf van een iPhone 3GS 16GB met Vodafone abonnement via The Phoneshop.

In de vergelijking hier op de site staat dat je het eerste jaar 50% korting krijgt op het abonnementsgeld. Op de website van The Phoneshop staat echter 50% korting voor 6 maanden. Weet iemand wat juist is? Het scheelt bij een Vodafone 35 abonnement € 105.

Dank.
  #17  
Oud 26-10-09, 14:57
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DStout Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en denk over de aanschaf van een iPhone 3GS 16GB met Vodafone abonnement via The Phoneshop.

In de vergelijking hier op de site staat dat je het eerste jaar 50% korting krijgt op het abonnementsgeld. Op de website van The Phoneshop staat echter 50% korting voor 6 maanden. Weet iemand wat juist is? Het scheelt bij een Vodafone 35 abonnement € 105.

Dank.
vodafone heeft kortgeleden zijn sim-only aanbiedingen aangepast, daar zal het verschil in zitten
__________________

  #18  
Oud 30-10-09, 18:01
sydamsterdam sydamsterdam is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Dag Wouter,
Gelukkig nóg een tevreden mens! Het schuifje/klepje van de simkaart doet het bij mij prima en sluit goed/mooi af. Misschien weet de apple store of macrepair er raad mee?
  #19  
Oud 11-12-09, 11:16
stephan20 stephan20 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook bij de phoneshop besteld.
Woendag om 15:00 besteld en vrijdag had ik de iphone in huis
Ziet er goed uit.

Kan alleen geen smsjes ontvangen. wel versturen......

Voor de rest top service bij hun!
  #20  
Oud 26-12-09, 21:39
martijn2308 martijn2308 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 76
Standaard

Zijn ze bij de phoneshop softwarematig simlock vrij of echt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 02:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 18:18
Phoneshop timothyz Archief 1 16-06-10 00:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 02:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.