//

iphone 3g op phoneshop

iphone 3g op phoneshop discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal Ik ben totaal niet blij met mijn huidige tel maar zit er nog 1,5 jaar aan vast(hi e30). Mijn moeder haar contract eindigd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-09, 00:51
roytjenoord roytjenoord is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard iphone 3g op phoneshop

hallo allemaal

Ik ben totaal niet blij met mijn huidige tel maar zit er nog 1,5 jaar aan vast(hi e30).
Mijn moeder haar contract eindigd en wilt voor mij een ander contract afsluiten en haar eigen tel houden zodat ik een andere tel kan krijgen, dit moet de iphone worden.

Ik zag op phonehouse simlock vrije iphones staan in combi met een hi abbo. kan zij deze bestellen en dan de iphone aan mij geven en dat ik dan bij mijn abbo een internetbundel neem???

En dat zij der eigen tel houd met der eigen nummer??

alvast bedankt
Roy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-09, 10:57
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Dus zij wil haar telefoon gebruiken met jouw abonnement?
Dat kan alleen als haar tel SIM lock vrij is of ze ook bij KPN zat.
En het nummer overzetten zal je even aan KPN moeten vragen.

Jij kan dan gewoon een iPhone kopen en dat kan dus eventueel ook gewoon met abo incl i-net etc.
  #3  
Oud 22-07-09, 12:03
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

als je moeder ook een KPN contract neemt is het alleen een kwestie van de telefoon omruilen.Ze kan gewoon een contract op haar eigen naam hebben.
  #4  
Oud 22-07-09, 18:43
roytjenoord roytjenoord is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Mijn moeder sluit dat nieuwe abbonoment contract dan af. maar blijft der eigen tel gebruiken. ik neem dan die simlock vrije iphone. en doe mijn simkaart erin. sluit een extra internet abbo af en geregeld.
dat is mijn plan..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij Phoneshop.nl decibel Koopinformatie en ervaringen 44 15-08-10 16:07
phoneshop.nl Iphone 3GS Skyline1 Koopinformatie Nederland 6 18-05-10 21:55
Iphone via phoneshop icm Telfort? limnoord Koopinformatie Nederland 2 03-02-10 18:31
iPhone bij T-mobile of Phoneshop ? zeghetmaar Koopinformatie Nederland 2 01-11-09 12:25
iphone bij phoneshop shao Archief 1 26-08-09 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.