iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone nu ook met andere TMobile abonnementen (ook 1 jaars!) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/40319-iphone-andere-tmobile-abonnementen-1-jaars.html)

seminifeer 24-07-09 15:25

Iphone nu ook met andere TMobile abonnementen (ook 1 jaars!)
 
Ik dacht dat de Iphones alleen maar verkrijgbaar waren met een Iphone abbonement. Blijkbaar ook met de andere T Mobile abonnementen!

bestelmaar.nl: Apple iPhone 3GS 32GB Black=

Zero 24-07-09 18:30

Dit was volgens mij al bekend. Maar persoonlijk vind ik het niet echt handig goedkoper of een ander voordeel er aan zitten. Want bij bijv. bij 20 of 25 euro abbo, dien je als nog ruim 568 of meer te betalen. In Belgie kun volgens mij voor net iets meer een simlockvrije halen. Maar dan moet je alsnog abbo of prepaid kosten betalen.
Dit zal toch wel wat goedkoper zijn maar toch vind ik het persoonlijk niet intressant (en ja dit komt oa door T-Mobile)

TimmieTimmie 26-07-09 15:58

Ook los?
 
Ze verkopen de 3Gs zo te zien ook los.

Iemand ervaring met deze winkel? Ik ben geneigd er vanuit te gaan dat de toestellen wel een t-mobile simlock hebben.

lynxie 01-08-09 22:47

Het is natuurlijk onzin om een eenjarig contract te nemen:
- je zit een jaar vast aan het abonnement
- je moet zo'n 700 euro bijbetalen omdat je maar een eenjarig abonnement neemt
- na het abonnement zit er nog steeds een simlock op.

Je betaald dus dubbel en dwars voor een toestel wat na een jaar nog steeds gelockt is.

Inyigo 01-08-09 23:33

Dit klopt niet helemaal. Na een jaar kan je je iphone gratis laten unlocken door T-Mobile

lynxie 02-08-09 17:31

Dus je wilt hem na een jaar laten unlocken door T-mobile?
Kost je nog steeds 50 euro.

Speciaal voor jou een rekensommetje:

1 jaar relax 100: 14,50 x 12 = 174
Iphone bij abonnement = 714
Unlock T-mobile na 1 jaar = 50

Dat maakt een totale som van 938 euro voor de iphone waarmee je verplicht het eerste jaar met T-mobile moet bellen. Dan ga ik liever een weekendje Belgie doen en direct een simlock vrije iphone meenemen en goedkoper uit zijn

loopezz 03-08-09 02:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lynxie (Bericht 332792)
Dus je wilt hem na een jaar laten unlocken door T-mobile?
Kost je nog steeds 50 euro.

Speciaal voor jou een rekensommetje:

1 jaar relax 100: 14,50 x 12 = 174
Iphone bij abonnement = 714
Unlock T-mobile na 1 jaar = 50

Dat maakt een totale som van 938 euro voor de iphone waarmee je verplicht het eerste jaar met T-mobile moet bellen. Dan ga ik liever een weekendje Belgie doen en direct een simlock vrije iphone meenemen en goedkoper uit zijn

Na een jaar is het unlocken toch gratis?

Zero 03-08-09 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loopezz (Bericht 333033)
Na een jaar is het unlocken toch gratis?

Klopt!

Citaat:

Na een jaar is T-Mobile namelijk verplicht je iPhone gratis van de simlock te ontdoen.
One More Thing - Unlock je iPhone 3G

lynxie 05-08-09 22:15

Na twee jaar is T-mobile verplicht om op verzoek de mobiele telefoon gratis te unlocken. Na een jaar kost het nog steeds 50 euro.

Maar stel je voor dat in jouw wonderworld het unlocken niets kost, dan is het rekensommetje nog steeds 878 euro voor het toestel met een butt abonnement.

montfort 05-08-09 22:51

Na 12 maanden is het simlock verwijderen gratis, dit staat ook duidelijk in de iPhone prijslijst voor de i-abonnementen.
Er zitten wel degelijk voordelen aan andere Tmobile abonnementen afhankelijk van je belpatroon. Er schijnen klanten te zijn die een aardige iPhone aanbod krijgen bij verlenging van hun Flex abonnement, iets waar ik ook op hoop aangezien dat voor mij het voordeligste uitkomt qua belgedrag.
Bij de Relax abonnementen werden al wat langer iPhones aangeboden.

.PhameUs 06-08-09 10:11

Hij zegt ook dat ie ze los verkoopt o.o
16GB Black is (incl. BTW) 724.95.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.