//

Iemand bekent met deze winkel?

Iemand bekent met deze winkel? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat gisteren een beetje te zoeken naar winkels die de Iphone ook verkopen met een andere provider. kwam ik op deze site uit. Gratis GSM ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-09, 17:13
Edwin1970 Edwin1970 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard Iemand bekent met deze winkel?

Zat gisteren een beetje te zoeken naar winkels die de Iphone ook verkopen met een andere provider.

kwam ik op deze site uit.

Gratis GSM en goedkope SIM-Only aanbiedingen - Algebeld.nl

Kan de iphone met elke provider bestellen, alleen zag ik erbij staan T-mobile lockt.

Deze zaak een mail gestuurd en net een reactie gehad.

Is bestelbaar met alle providers maar toestelen zijnwel gelockt.

klopt volgens mij niet helemaal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-09, 20:19
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Ik heb ervaring met die winkel, maar niet mbt de iPhone. Mijn ervaring is trouwens negatief ivm aftersales (afkoelingsperiode).

Maar ik denk dat ze de iPhones dan softwarematig simlock-vrij maken (of je moet dat zelf doen).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met deze site?? gangster2 Koopinformatie Nederland 3 22-05-11 14:40
Iemand ervaring met deze webshop? Rockywoman Koopinformatie Nederland 1 30-06-10 11:37
Iemand ervaring met deze webwinkel? steve11 Koopinformatie Nederland 13 30-07-09 15:53
Iemand ervaring met deze? (via kapaza) chiquita Koopinformatie Nederland 9 28-02-08 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.