iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iemand ervaring met deze webwinkel? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/40640-iemand-ervaring-deze-webwinkel.html)

steve11 30-07-09 03:35

Iemand ervaring met deze webwinkel?
 
hoi,
naar mijn zoektocht naar een iphone 3G, heb ik volgende webwinkel ontdekt: www.gsmgarden.com
aangezien ik in belgië woon en ze niet via rembours naar België verzenden :( wou ik eens even polssen of er nog mensen ervaring hebben bij deze webwinkel.
Zijn deze betrouwbaar en hebben ze een goede service na verkoop indien er problemen zich voor doen?

greetzz

exo_dude 30-07-09 09:30

MM heb geen ervaring met deze webwinkel, maar de prijzen zijn te mooi om waar te zijn en je hebt een groote kans dat je of niks krijgt of een fake.

MichelR 30-07-09 09:55

Inderdaad interessant.

Zullen alleen wel geen simlock vrije Iphone's zijn.

Even paar vragen gesteld betreffende de Iphones, garantie, etc.
Antwoord even afwachten.

------------------------------------

Antwoord -> vanaf fabriek simlockvrij
En voor garantie\problemen naar Apple shop?.

exo_dude 30-07-09 10:53

Een porsche voor een eend prijs lijkt ook mooi. gezien de antwoorden denk ik dat het bedrog is. Zal is op de hun naam gaan googlen. Bij de Kamer van koophandel zijn ze in ieder geval niet geregistreerd

MichelR 30-07-09 11:00

Inderdaad kom ze niet bij kamer van koophandel tegen en veel marktplaats advertentie's.. :cool: Zegt al bijna genoeg.

MarkP 30-07-09 11:14

De opmerking rechts bovenin de pagina ook: ' kijken, kijken en niet kopen.... '
ziet er erg amateuristisch uit...
mocht het wel kloppen, is het erg goedkoop!!

MichelR 30-07-09 11:22

Blijft een gok natuurlijk.. :-)

En om het als eerste uit te gaan proberen.. mmm niet echt.

noedie 30-07-09 11:51

geen kvk, geen thuiswinkelcertificaat, prijzen die nergens op slaan, amateuristische site, aan het andere eind van de wereld ;)
Ik zou mijn geld niet overmaken naar deze 'handelaar'

flashermx 30-07-09 12:00

En dan ook nog eens twee talen Nederlands en Turks, dat is ook beetje vaag:)
en ze hebben ook wel erg weinig artikelen om een rendabele webshop te kunnen zijn

exo_dude 30-07-09 12:23

Klopt voor geen hout. site staat geregistreerd op A leeuwen en je mag het geld overboeken naar C.M. Verhoeven

DOMAIN: GSMGARDEN.COM

RSP: FlitsIT
URL: FlitsIT - Welkom bij FlitsIT!

owner-contact: P-AWL695
owner-fname: A
owner-lname: Leeuwen
owner-street: Raadhuisstraat 14
owner-city: Wolvega
owner-zip: 8471 BT
owner-country: NL
owner-phone: +31 234567890
owner-email: gsmgarden@gmail.com

Flessendop 30-07-09 12:43

Die site bestaat ook net een week :)

MCNO 30-07-09 12:48

Regel 1 verkoop/aankoop: Goedkoop is duurkoop: Iphone 32GB kost op die site EUR 449.00

Waar ter Wereld(!) worden iphone 32GB voor een dergelijke prijs aangeboden?
==> FAKE

Je gelooft bij voorbaat toch niet dat iemand grote aantallen Iphone's (ver) ónder de reguliere marktprijs gaat verkopen hè? Of misschien is hij de z.g. barmhartige Sameritaan?
Kijk eens op marktplaats wat gemiddeld een Iphone 3 GS kost, alles wat daar onder zit is verdacht => kopen is risico.

Steve11, wwes blij dat ze niet naar België sturen, anders had jij daar volgens mij al besteld?

JJJ74 30-07-09 12:49

Ben benieuwd of de bewoner van raadhuisstraat 14 hiervan weet. Volgens het telefoonboek is dit:
Regtop J

- Interieurarchitecten

steve11 30-07-09 14:53

Hey,
ja bedankt voor jullie reply's.
Ja vond het idd ook al erg verdacht. Idd ben ik nu blij dat er niet naar België verzonden werd, want hed me idd anders laten vangen.
In de mail terug kreeg ik als antwoord dat alle iphone's simlock vrij waren en voorzien van nederlands taal.
Echter toen ik vroeg om eventueel af te halen, was het dadelijk dat ze enkel verstuurde...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.