//

Beschikbaarheid 3GS in Nederland

Beschikbaarheid 3GS in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag ben ik diverse winkels afgeweest op zoek naar een 3GS. Nergens te vinden. Weet iemand nog een plek ergens in midden nederland waar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-09, 22:54
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard Beschikbaarheid 3GS in Nederland

Vandaag ben ik diverse winkels afgeweest op zoek naar een 3GS. Nergens te vinden. Weet iemand nog een plek ergens in midden nederland waar de Iphone icm een t-mobile abo te koop is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-09, 12:32
eperon eperon is offline
• iOS 3.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard TIP!

voordat ik bijna van Amsterdam naar Sittard was gegaan (gerucht dat ie daar nog was), belde de t-mobile shop in amsterdam daarheen, wat bleek, 20 man in de winkel, 2 iphones. die waren dus weg.

Echter, de belcompany op de Kinkerstraat amsterdam heeft nog 3gs 16 gig zwart/wit en 32 gig zwart/wit! heb er gelijk een 3gs zwart gekocht
  #3  
Oud 12-08-09, 11:45
AFinitor AFinitor is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard IPHONE 3GS vollop op voorraad in amsterdam!

Beste allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen vele phonehouse, t-mobile winkels etc. bezocht op zoek naar een iphone 3gs, 32gb in het zwart in combinatie met abonnement.

Nergens te vinden en overal 8 weken wachttijd. Erg vervelend maar als laatste poging ben ik de Apple Premium Reseller MacHouse in Amsterdam binnengestapt.

Tot mijn grote verbazing hadden ze daar nog 1 32gb zwart en vertelde de verkoper mij dat ze nog 10 witte 32gb hadden liggen. Verder hadden ze nog een hele doos met 16gb zwart en wit.

Dit bezoek was afgelopen maandag 10 augustus einde van de dag. Voor een ieder die snel een iphone wil hebben, Check deze winkel!

Apple Premium Reseller MacHouse in Amsterdam
Raadhuisstraat 30-34
1016 DG AMSTERDAM
T 020 - 53 04 160
F 020 - 53 04 161
E amsterdam@machouse.nl

Ik heb de zwarte 32 gb aangeschaft incl. t-mobile abonnement en ben er super blij mee!

LET OP: als je een contracts verlening wil doen en deze direct wil laten ingaan moet je dit aangeven bij de verkoper. Anders loop je kans extra te moeten betalen voor het internet gebruik.

Gr

Leon
  #4  
Oud 12-08-09, 22:07
Morph Morph is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 23
Standaard

Kun je bij Machouse ook terecht voor overstappen van Vodafone naar T-Mobile?
En regelen hun dan het beeindigen van je Vodafone abbo?

En is er een manier om online de beschikbaarheid te zien van de Iphone's?
Op hun website zie ik niets staan dat ze abbo's verkopen. Uberhaupt staat er niets over Iphone toestellen.
  #5  
Oud 12-08-09, 22:08
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Probeer Phoneshop.nl eens, misschien heb je daar geluk...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #6  
Oud 12-08-09, 22:29
AFinitor AFinitor is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morph Bekijk bericht
Kun je bij Machouse ook terecht voor overstappen van Vodafone naar T-Mobile?
En regelen hun dan het beeindigen van je Vodafone abbo?

En is er een manier om online de beschikbaarheid te zien van de Iphone's?
Op hun website zie ik niets staan dat ze abbo's verkopen. Uberhaupt staat er niets over Iphone toestellen.
Ze kunnen iig nieuwe abo's afsluiten dus wellicht kunnen ze jou ook helpen.

Het klopt dat er niets staat over de iPhone. Ze maken er geen reclame voor. Dat is ook de reden dat ze er zoveel op voorraad hebben.

Anders bel je ze toch op om naar de voorraad te informeren?


Ik stuur je dit bericht vanaf mijn 3gs.
  #7  
Oud 15-08-09, 22:52
Ace Ace is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard 3GS op in de winkels ??

Was vandaag in de shop in Almere want ik wilde mijn abo verlengen.
Was geen probleem tot dat ik de iPhone wilde
Kon op de wacht lijst (week of 4) maar daar had ik geen zin in.
Omdat ik toch naar Amsterdam moest ben ik naar de shop op het bijlmerplein gegaan maar daar hadden ze ook niet meer wat ik wilde.
De dame van de shop wilde de andere shops in Amsterdam wel voor me bellen om te kijken of ze daar nog wel hadden en bingo Kalverstraat had nog wat ik wilde.

Daar aangekomen kreeg ik te horen dat ze net een shipment binnen hadden dus alles weer op voorraad

Tip van mij dus:
Mocht er niks meer in de shop bij jou zijn vraag of ze bellen naar shops in de buurt, hoef je zelf niet alles af te lopen.
  #8  
Oud 16-08-09, 10:18
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #9  
Oud 17-08-09, 20:22
biap000 biap000 is offline
• iOS 1.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

hoi ik was vandaag in delft ,en zag in de t-mobile shop 2 mensen met een iphone 3gs weggaan misschien hebben ze er nog ,zou als ik jullie was effe langsgaan of effe bellen.als je je afvraag waarom ik er dan geen een heb genomen ,ik mag nog niet verlengen.
  #10  
Oud 18-08-09, 14:31
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Welke shop heeft Iphones op voorraad?

Gehoord dat iemand een iphone zonder problemen kon ophalen in een bepaalde shop?

Vermeld hier welke shop dat geweest is, en geef ons ook een kans om snel een iphone in huis te hebben

Graag als volgt:

Shop:
Stad:
Welk toestel:
Telefoonnummer:
  #11  
Oud 18-08-09, 19:14
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard HELP? In welke winkel ligt NU een 3GS 32Gb zwart???

Zoals elders te lezen valt wacht ik nu al sinds 19 juni (rond 10.15 uur) op mijn toestel. Door allerlei (interne) miscommunicatie van T-mobile en een vreemde manier van werken zit ik nu al weet ik hoe lang te wachten. Enorm frustrerend dat ik als trouwe zakelijke klant nog steeds moet wachten terwijl mijn vrienden/ collega's die ik moet helpen met hun apps/ jailbreaks/ instellingen/ mobileme etc. al lang zo'n 3GS hebben en zij zich niet hebben vooringeschreven.

Sterker nog; de meesten ervan hebben pas begin/ midden juli een toestel besteld ......

Vanmorgen wederom T-mobile gebeld ('ja ik zie in het systeem dat u erg teleurgesteld bent ....') en te horen gekregen dat alles op is. Kreeg ik vorige keer ook te horen maar nu moet ik nog maximaal 4 weken wachten (vorige keer nog maximaal 3, en dat was 2 weken geleden .....).

Oftewel ik mag nog even wachten TENZIJ ik een toestel kan vinden in een winkel (geen parallel import maar een door T-mobile erkende winkel). Dan kan ik mijn oude aanvraag (mijn I-300 is reeds ingegaan) om laten zetten.

Omdat ik dergelijke T-mobile shops, volgens T-mobile, niet kan bellen aan jullie de vraag of er ERGENS in Nederland nog een 3GS Zwart 32GB weet te liggen???? Heb ik eindelijk een keertje geluk?

LET WEL: het gaat alleen werken met een -nieuw- T-mobile toestel en niet met grijsimport/ parallelimport of andere toestellen die volledig legaal maar niet van T-mobile afkomstig zijn.
  #12  
Oud 18-08-09, 20:00
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
  #13  
Oud 18-08-09, 20:26
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biap000 Bekijk bericht
hoi ik was vandaag in delft ,en zag in de t-mobile shop 2 mensen met een iphone 3gs weggaan misschien hebben ze er nog ,zou als ik jullie was effe langsgaan of effe bellen.als je je afvraag waarom ik er dan geen een heb genomen ,ik mag nog niet verlengen.
Heb je enig idee hoe ik deze winkel(s) kan benaderen? Ik kan geen telefoonummer/ emailadres vinden en ik vind het risico om voor janjoker 3 uur te reizen iets te groot.
  #14  
Oud 18-08-09, 21:12
Vos Vos is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik hoor veel mensen zeggen: The Phone House, iStore, endergelijke, maar waarom hoor ik nooit Mediamarkt? Daar kun je toch ook de iPhone icm abbo krijgen?
  #15  
Oud 19-08-09, 11:35
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AFinitor Bekijk bericht
Beste allemaal,

Dit bezoek was afgelopen maandag 10 augustus einde van de dag. Voor een ieder die snel een iphone wil hebben, Check deze winkel!

Apple Premium Reseller MacHouse in Amsterdam
Raadhuisstraat 30-34
1016 DG AMSTERDAM
T 020 - 53 04 160
F 020 - 53 04 161
E amsterdam@machouse.nl
Zojuist contact met gehad: oppelepop!
  #16  
Oud 19-08-09, 13:22
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard

Omdat ik onlangs een apart abonnement heb afgesloten voor mijn vrouw moet ik zelf OF via lost en stolen OF via voorschotregeling een iphone bemachtigen. Echter, de T-Mobileshops zijn allemaal uitverkocht. Elke week ga ik er een paar af, maar steeds zonder resultaat. Nergens een telefoonnummer te bekennen en door voorraad is ook niet te checken. Een telefoonwinkel zonder telefoon is echt KANSLOOS!

Mocht iemand een T-Mobileshop weten met een 3gs (versie en kleur boeit niet), hou ik me aanbevolen.
  #17  
Oud 19-08-09, 13:23
siccobijl siccobijl is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maarssen
Berichten: 11
Standaard

Overigens, je kan altijd de Bel Company ook even checken. Als je op een rustig moment gaan zijn de medewerkers graag bereid om even in het systeem te kijken welke vestiging ze nog op voorraad heeft. Kunnen ze er gelijk 1 reserveren.
  #18  
Oud 19-08-09, 13:58
Maddriver's schermafbeelding
Maddriver Maddriver is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Thumbs up Beschikbaarheid 3GS in Nederland

Of er een kopen simlock vrij!

Dan kun jezelf een abo bepalen. En zit je niet vast aan T-Mobile.
  #19  
Oud 19-08-09, 14:05
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Zojuist contact met gehad: oppelepop!

Niet waar! Kom er net vandaan!! ( 19 aug, 12.30 uur)
Maar hebben alleen nog Witte 16 en 32 gb´s

Je kan niet reserveren daar dus je moet gewoon heen gaan.

Apple Premium Reseller MacHouse in Amsterdam
Raadhuisstraat 30-34
1016 DG AMSTERDAM
  #20  
Oud 19-08-09, 14:15
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Niet waar! Kom er net vandaan!! ( 19 aug, 12.30 uur)
Maar hebben alleen nog Witte 16 en 32 gb´s

Je kan niet reserveren daar dus je moet gewoon heen gaan.

Apple Premium Reseller MacHouse in Amsterdam
Raadhuisstraat 30-34
1016 DG AMSTERDAM
OK, sorry voor de correctie. Ik heb contact met hen gehad en inderdaad alleen geinformeerd naar de zwarte versie; die is (al lang) op.

De witte versie vind ik persoonlijk ronduit lelijk en wil ik niet (al was het maar omdat ik de scheurtjes dan kan zien).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddriver Bekijk bericht
Of er een kopen simlock vrij!

Dan kun jezelf een abo bepalen. En zit je niet vast aan T-Mobile.
Jajaja, maar ik vind visual voicemail zeau handig. Als ik dat elders kon krijgen was ik nu weggeweest!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siccobijl Bekijk bericht
Overigens, je kan altijd de Bel Company ook even checken. Als je op een rustig moment gaan zijn de medewerkers graag bereid om even in het systeem te kijken welke vestiging ze nog op voorraad heeft. Kunnen ze er gelijk 1 reserveren.
Geachte heer/mevrouw,

Helaas kunnen wij u hier geen antwoord op geven.
De iPhone is zeer beperkt leverbaar. Indien u hier interesse in heeft, kunt u naar een filiaal bij u in de buurt gaan. Zij zullen dan alvast uw gegevens in het systeem van T-Mobile invoeren, waarbij de telefoon meteen besteld wordt bij T-Mobile. De levering wordt door T-Mobile gedaan op basis van deze reserveringen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

XXXXXXXXXXXXXX
Customer Service

BelCompany B.V.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-08-09 om 20:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in Italië Josot Koopinformatie Rest Europa 42 03-11-09 19:15
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in Frankrijk Knop Koopinformatie Rest Europa 0 20-08-09 16:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.