//

Ik wil een iPhone 3G s

Ik wil een iPhone 3G s discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, Ik ben net nieuw op dit forum, en nog redelijk newb met iPhone's, en ben van plan er ook eentje aan te schaffen (: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-09, 03:30
xtremesolid xtremesolid is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Ik wil een iPhone 3G s

Hoihoi,

Ik ben net nieuw op dit forum, en nog redelijk newb met iPhone's, en ben van plan er ook eentje aan te schaffen (:

Maar nu heb ik dus een vraag, wat zouden jullie doen, ik heb nog nooit een mobiel via het internet besteld en vraag mij dan ook af of dit wel zo verstandig is. Misschien is het verstandiger om hem toch aan te schaffen bij een t-mobile shop?

Ik heb dan ook gekeken wat het goedkoopste is (qua aanschaf) en ik kom hier op uit :

Bij studentmobiel.nl bieden ze een t-mobile relax 250 abbonoment voor 29.50euro aan en voor de mobiel een eenmalig bedrag van 39.00euro.

En bij t-mobile.nl bieden ze hem aan (zelfde abonnement) voor 29.95 euro per maand, en een eenmalige koste voor het toestel van 99.95 euro. (en volgens mij zitten hier ook nog activatie kosten bij?)

Ik weet niet of het verstandig is hem te bestellen via studentmobiel.nl, hoe het dan zit met de garanties etc..

Iemand hier enige ervaringen mee? en wat raden jullie aan?

Alvast bedankt !!!

Dennis

Laatst gewijzigd door xtremesolid; 11-08-09 om 03:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-09, 04:06
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Relax 250 is niet hetzelfde als i-150 en dat verklaart dus ook het verschil in de eenmalige kosten voor de iPhone. Bij een Relax abonnement wordt het naar mijn mening gewoon stiekem duur en dan kun je beter een i-150 abonnement pakken.
Ik zelf wacht totdat er in België de iPhone op voorraad is en stop er dan een Vodafone Super Sim Only in.


Relax 250
Belminuten: 250
SMS*: \
Internet**: nee

i-150
Belminuten: 150
SMS: 150
Internet: ja

*Je kunt er een SMS bundel bijnemen, maar extra kosten p/m.
**Je kunt er web 'n' walk Standard bijnemen, maar kost €9,95 extra p/m.


Edit:
Dit stukje tekst komt letterlijk van studentmobiel.nl af.
Citaat:
T-Mobile Relax
Het eerste GSM abonnement waarmee T-Mobile op de Nederlandse markt actief was is het Relax GSM abonnement. Bij T-Mobile Relax abonnementen worden bundels aangeboden met een vast aantal minuten tegen een steeds lagere minutenprijs. Hoe meer minuten vooraf worden ingekocht des te lager is de prijs die per minuut moet worden betaald, meer informatie over de verschillende Relax abonnementen vind u hier. Met de Relax GSM bundels biedt T-Mobile zowel de weinig beller als de veel beller een van de goedkoopste abonnementen van Nederland. De ingekochte minuten zijn te gebruiken naar alle vaste en alle mobiele nummers binnen Nederland. Zodra het aantal belminuten binnen de bundel verbruikt is rekent T-Mobile een vast tarief voor iedere extra minuut die gebeld wordt. Extra diensten zoals het versturen van SMS berichten worden bij een Relax abonnement van T-Mobile apart in rekening gebracht. Wel is het mogelijk ook hiervoor een aparte extra SMS bundel af te sluiten om ze de kosten van het verzenden van SMS berichten te verlagen.
Relax is dus in feite gericht op alleen bellen. Zie ook nog de link in die quote voor meer informatie.

Correct me if I'm wrong.

Laatst gewijzigd door loopezz; 11-08-09 om 04:18.
  #3  
Oud 11-08-09, 04:20
xtremesolid xtremesolid is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Bedankt dit heeft mij wel aan het denken gezet.

Verstandigste is dus gewoon om bij een t-mobile store langs te gaan ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 19:50
Wil ook een Iphone fashionboy18 Odido (T-Mobile) 6 12-01-09 10:33
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13.