//

Iphone via GSM.Nl niet meer leverbaar !!!!

Iphone via GSM.Nl niet meer leverbaar !!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Idd ... 6 december besteld...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 05-01-08, 12:55
wizzofoz wizzofoz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Idd ... 6 december besteld
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 07-01-08, 00:43
jotte jotte is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Nou ik heb hem 12 december besteld. Bellen ze me op zaterdag op voor een afspraak op 31 december om te laten leveren, maar ja ik werk en ben nooit op die tijden thuis, daarbij werk ik buiten kantoor bij klanten enz dus weet nooit waar ik kan zitten, zeggen ze van ja je moet zelf tekenen wat begrijpelijk is.
Een andere mogelijkheid was papieren tekenen en faxen dan kan TNT of TPG post of whatever de boel afleveren en ben ik niet thuis kan ik het op postkantoor ophalen.
Ik gedaan alles gefaxt, nog geen 2 uur na sturen van de fax krijg ik een e-mail dat de bestelling uitgesteld is tot zeker na week 2.
Ik bellen en mailen met de vraag wat voor streken dat zijn, mij eerst laten tekenen en faxen en daarna de levering met min. 2 weken uitstellen, maar ja je doet er niets aan.
Ik zou hem als het goed is 11 januari ontvangen dus afwachten maar.
  #63  
Oud 07-01-08, 00:48
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

1. Alle mensen die ik ken die in november/december bij GSM.nl hebben besteld hebben hun telefoon pas in 2008 gekregen.
2. Je kon toch ook gewoon iemand machtigen? Die service bieden ze ook.
  #64  
Oud 07-01-08, 00:54
jotte jotte is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 Bekijk bericht
1. Alle mensen die ik ken die in november/december bij GSM.nl hebben besteld hebben hun telefoon pas in 2008 gekregen.
2. Je kon toch ook gewoon iemand machtigen? Die service bieden ze ook.
Nee dat heb gevraagd, mijn vrouw is wel altijd thuis, maar dat kon volgens die kerel die ik aan de telefoon had niet, ik moest zelf tekenen.

We wachten wel af, ik heb wel vertrouwen in GSM.nl al heb ik toch het idee dat er extra vertraging bij mij is opgelopen door van te voren al aan een contract vast te zitten.

En deze site vind ik ook raar, geeft aan hoeveel iphones ze op voorraad hebben, maar je komt uit bij GSM.nl en ik heb daar navraag gedaan en is een foutje, maar toch blijft de voorraad staan raar toch?
iPhonebestellen.eu - Apple iPhone kopen
  #65  
Oud 07-01-08, 01:03
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Neem een goedkoop abonnement en zoek iemand die een geunlockte iPhone aanbiedt in het koopgedeelte hier, of op Marktplaats.
Bereken even wat de iPhone uiteindelijk na 2 jaar kost bij bij GSM.nl met het dure abo t.o.v. een goedkoper (huidig of 1-jarig) abonnement, of zelfs prepaid (dat kan met een geunlockte iPhone!). Je betaalt de iPhone toch, hoe dan ook!

Let even op dat de verkoper eerlijk is. De verkoper moet echt simlockvrij of geunlockt vermelden in de advertentie en dat kunnen aantonen tijdens de verkoop m.b.v. je eigen simkaart, ga anders niet op de verkoop in!
Opmerkingen als "Unlockbaar", "bootloader 4.6", of "ik heb er geen verstand van", "gesealde verpakkig" beloven niet veel goeds.

Check het productieweeknummer van de iPhone, dat zijn de 4de en 5de positie van het serienummer (onderop de doos). Als het 45 of hoger is, dan is hij niet met software te unlocken, week 44 is eigenlijk ook al een risico. Weeknummers 44 of lager zij eigenlijk nauwelijk nog te vinden.
Alle hogere productieweeknummers hebben dus een xSIM nodig om ermee te kunnen bellen. Dat is een hardware unlock in de vorm van een flinterdunne sim die je over je eigen sim heen legt (dat schijnt GSM.nl op dit moment ook te doen). Ze worden ook wel iphonesimfreer, turbosim, stealthsim, nextsim, hypercard etc. genoemd. Dat zijn prima oplossingen om te kunnen bellen met de iPhone!

Het mooist blijft als de verkoper de telefoon compleet geunlockt kan leveren, hetzij softwarematig, hetzij hardwarematig m.b.v. van een xSIM oplossing. Schrik niet van de hogere prijzen de laatste tijd, dat komt omdat een eerlijke verkoper zo'n xSIM bij de iPhone levert, zodat bellen met de iPhone meteen mogelijk is.
Als je zelf achteraf zo'n sim moet aanschaffen kan je dat zomaar 75 euro of meer kosten!

Je kunt op iPhoneclub altijd om raad vragen voor je aankoop.

Laatst gewijzigd door Fresh; 07-01-08 om 02:13.
  #66  
Oud 07-01-08, 19:24
Luciano- Luciano- is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Herinnering: morgen wordt uw bestelling geleverd
Van: Klantenservice GSM.nl (no-reply@gsm.nl)

eindelijk wordt mijn iphone geleverd
  #67  
Oud 09-01-08, 13:54
Faithz Faithz is offline
• iOS 4.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 110
Stuur een bericht via MSN naar Faithz
Standaard

En is hij ook geleverd of niet?
  #68  
Oud 09-01-08, 19:49
Luciano- Luciano- is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

JAJA heb um binnen werkt perfect
  #69  
Oud 11-01-08, 19:19
jotte jotte is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Beetje jammer. Ik zou vandaag mijn Iphone krijgen, maar dus niet.
Bel ik vorige week naar GSM.nl zegt die persoon van we hebben een probleem want u huidige telefoonnummer kan niet overgenomen worden dus wat wilt u. Zeg ik nou geef maar nieuw nummer, was geen probleem zo geregeld en vrijdag vandaag zou de telefoon via post worden bezorgt.

Kom ik gisteren thuis zie ik onbekende oproep op mijn telefoon dus ik dacht laat ik maar even bellen.
Ik bel vandaag en hetzelfde verhaal als vorige week. Toch jammer want het werd duidelijk dat het niet goed doorgevoerd is van vorige week en ik vandaag dus geen Iphone heb.

Nu wordt hij maandag afgeleverd dus hopen maar. Ik heb het wel via koerier laten regelen en niet via de post omdat de koerier toch wat zekerder is dan post. Inmiddels heeft de koerier gebeld en komt maandag tussen 1 en 6 dus nog een weekend wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 32gb niet leverbaar? koen2709 Odido (T-Mobile) 41 24-08-10 12:40
Geen gsm ontvangst meer na update en unlock rachidsebti Unlock [archief] 14 02-12-07 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.