//

Ervaring met Mahe verzekering?

Ervaring met Mahe verzekering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij Icenter in Almere mijn Iphone aangeschaft en meteen de Mahe Iphone verzekering erbij gedaan. Dat was zo'n 8 maanden geleden. Op vakantie is nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-09, 14:28
WDJ WDJ is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 22
Standaard Ervaring met Mahe verzekering?

Bij Icenter in Almere mijn Iphone aangeschaft en meteen de Mahe Iphone verzekering erbij gedaan.
Dat was zo'n 8 maanden geleden. Op vakantie is nu mijn Iphone 3G 8Gb in het (zee)water gevallen.
Ik heb de formulieren inmiddels opgestuurd naar Mahe, maar ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de afhandeling van Mahe. Duurt het lang? Doen ze moeilijk? Klopt het gerucht dat je geen nieuwe Iphone krijgt maar bonnen van de Apple store, ofzo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 20:52
verzekering met jailbreak? martinio11 Archief 1 26-01-10 16:36
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Ervaring met menovanzander Goudvis12 Koopinformatie Nederland 14 21-08-08 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.