//

iPhone 3GS Kopen

iPhone 3GS Kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Man die jongen wil gewoon een iPhone omdat die nu eenmaal "hot" is bij de jeugd. Hij kan toch ook het geld bij elkaar gespaard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-09-09, 17:35
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Man die jongen wil gewoon een iPhone omdat die nu eenmaal "hot" is bij de jeugd. Hij kan toch ook het geld bij elkaar gespaard hebben van een krantenwijk/zaterdag baantje (zwart). In mijn jeugd waren de Nike air 180 op een gegeven moment "in". Vijfhonderd gulden was veel voor een paar schoenen voor een 15 jarige. Maar ik kocht ze wel van het gespaarde geld. Sommigen zijn wat gevoeliger wat betreft trends om er "bij te horen". Dus het "gezeur" van de oudjes of ze het verantwoord vinden of niet...
Ik zie genoeg mannetjes van ruim boven de 40 met gadgets die hun de pet te boven gaat. En waarom? Om er bij te horen
Dus laat die jongen toch lekker een iPhone kopen (in overleg met zijn ouders) van zijn zuurverdiende spaargeld
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-11-09, 11:35
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

hmm ik ben ook 15 en heb ook een iPhone 3g.
wel een 8 gb en gekocht via een (veel) goedkopere telefonie site maar heb er nog nooit problemen mee gehad.
als je er gewoon heel zuinig mee omgaat kan het best.
hij was nog altijd €300 maar dat had ik net en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
als je het geld hebt moet je het zeker doen.
het is toch jouw geld? daar mag je toch mee doen wat je wilt?
en anders lukt het mischien wel om aan een 2g te komen.
die zijn zeker minder bijzonder en valt minder op.
met de komst van de 3gs al helemaal.
en bedenk een goede, eerlijke reden aan je ouders waarom je hem zo graag wil hebben. grote kans dat ze instemmen.
ja je moet niet verwachten dat je met een 32gb 3gs rondloopt maar he het is een iPhone met alle functies van dien.
want wat een cookie e.d. niet heeft zijn dingen als de app store en als je jailbreakt cydia.
hoe veel functies heeft een lg cookie? stuk op 20? hoeveel heeft de iPhone 100.000? appstore en cydia bij elkaar opgeteld?
dat was echt mijn grootste reden om een iPhone te kopen.
als je zulke dingen verteld aan je ouders is de kans groot dat ze toestemmen en (natuurlijk met jouw bijbetaling) een iPhone 3g kopen.
veel sucsess, toekomstige iPhone bezitter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen van de Iphone 3Gs booster666 Koopinformatie Nederland 6 21-07-10 11:23
[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS Recycle Bin Koopinformatie USA 217 22-04-10 08:42
Iphone 3Gs Kopen. Zip sp 4 real Koopinformatie Nederland 12 10-10-09 17:51
Iphone 3Gs kopen? jacobdeboer33 Archief 2 13-08-09 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.