iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   overstap KPN -> TMobile, vraag (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/42946-overstap-kpn-tmobile-vraag.html)

Yekio 02-09-09 21:08

overstap KPN -> TMobile, vraag
 
Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag.

Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de iPhone.

Mijn vraag is: als ik bij de KPN mijn abonnement zou verlengen zou ik waarschijnlijk een nieuw toestel of i.i.g. een korting op een nieuw toestel ontvangen, als dank voor het 'blijven'.

Als ik de KPN vaarwel zeg, kan ik deze korting of het nieuwe toestel, of beter: de waarde die daardoor vertegenwoordigd wordt op een of andere manier meenemen, of is dat dan een geval van 'pech gehad'?

Ben daar benieuwd naar, verder staat het plan vast. Alvast erg bedankt voor de input!

erwin85 02-09-09 22:39

Echt ga niet naar T-Mobile! Het is een ramp met dekking! Ik heb heel erg spijt dat ik weg ben bij KPN Hi.

Koop hem lekker in Belgie en behoud je KPN abonnement.

Timmeh_ 03-09-09 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yekio (Bericht 346687)
Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag.

Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de iPhone.

Mijn vraag is: als ik bij de KPN mijn abonnement zou verlengen zou ik waarschijnlijk een nieuw toestel of i.i.g. een korting op een nieuw toestel ontvangen, als dank voor het 'blijven'.

Als ik de KPN vaarwel zeg, kan ik deze korting of het nieuwe toestel, of beter: de waarde die daardoor vertegenwoordigd wordt op een of andere manier meenemen, of is dat dan een geval van 'pech gehad'?

Ben daar benieuwd naar, verder staat het plan vast. Alvast erg bedankt voor de input!

Dat wordt een gevalletje van 'pech gehad'. Je blijft tenslotte niet bij KPN dus die korting krijg je dan ook niet. Je kan bij KPN blijven en korting ontvangen, maar bij KPN kan je dan geen iPhone krijgen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 (Bericht 346716)
Echt ga niet naar T-Mobile! Het is een ramp met dekking! Ik heb heel erg spijt dat ik weg ben bij KPN Hi.

Koop hem lekker in Belgie en behoud je KPN abonnement.

Dat is dan jou mening, ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile. En over de dekking, dat hangt er helemaal vanaf waar je woont. Ik woon in de randstad en reis regelmatig tussen Haarlem en Rotterdam en ik heb nooit problemen met de dekking gehad. KPN zal ongetwijfeld ook uitstekende dekking hebben, maar zoals de TS heeft laten weten wil hij daar weg wegens slechte ervaringen.

alvani 03-09-09 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 346823)
Dat is dan jou mening, ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile. En over de dekking, dat hangt er helemaal vanaf waar je woont. Ik woon in de randstad en reis regelmatig tussen Haarlem en Rotterdam en ik heb nooit problemen met de dekking gehad. KPN zal ongetwijfeld ook uitstekende dekking hebben, maar zoals de TS heeft laten weten wil hij daar weg wegens slechte ervaringen.

Het is inderdaad afhankelijk van waar je woont/vaak bent. Mijn advies is dat je je het best vantevoren even goed kunt verdiepen hoe de dekking (vooral 3G) van T-Mobile is op de plaatsen waar je vaak komt. Dat heb ik destijds helaas verzuimd en ben weer snel terug gegaan naar het KPN netwerk (via Telfort.)
Het is natuurlijk zonde als je de mogelijkheden van iPhone niet optimaal kunt benutten als je geen of slechte 3G dekking hebt.

mhoutman 03-09-09 13:50

ik zou zeggen: koop een iphone in italië, belgië of tsjechië en een sim only abo met onbeperkt internet bij knp (hi) ;)

Yekio 03-09-09 17:18

Ok, allemaal erg bedankt. Wat me verbaast is dat TMobile zelf best tevreden lijkt over de landelijke dekking gezien dit kaartje. Als je dat moet geloven is er niets te klagen; de praktijk spreekt dat blijkbaar tegen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.