Koopadvies Concep Trade Company discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nooit van gehoord en ik kan nergens ervaringen vinden. Heb al wel contact gehad met iemand daar via tel en mail maar dat geeft nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koopadvies Concep Trade Company
Nooit van gehoord en ik kan nergens ervaringen vinden. Heb al wel contact gehad met iemand daar via tel en mail maar dat geeft nog niet genoeg vertrouwen om zo 490 euro vooruit te betalen voor de 3gs..
Iemand hier ooit iets besteld? Consep Trade Company - MOBIELE TELEFOONS |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee en ik zou het ook niet proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik zou er niet aan beginnen. Boveniden zijn het 3G toestellen ipv 3GS...heb er zo mijn ??? bij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben inmiddels voorzien dus ga niet meer bij ze bestellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar dan nog, ik zou het gewoon houden bij België of Italië. Je weet dan tenminste zeker dat die origineel simlock-vrij is en dat je niet wordt bezeikt. |
|
|||
|
|||
Sja, ik heb expliciet gevraagd of ze factory unlocked zijn en daar kwam een expliciet ja op terug. Hij adverteert ze ook op marktplaats
Zit ergens een addertje natuurlijk.. Laatst gewijzigd door brammel; 14-09-09 om 01:59. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trade nations | dirkiedarkie | iPhone Games | 16 | 28-06-11 13:03 |
Bad company 2 voor iphone | Bartje007 | iPhone Games | 6 | 18-12-10 19:16 |
Koopadvies | pterol | Koopinformatie Nederland | 13 | 21-08-10 15:46 |
|
|