iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Duidelijkheid over garantie. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/43744-duidelijkheid-over-garantie.html)

spongepro 14-09-09 17:19

Duidelijkheid over garantie.
 
Hallo,

ik heb een paar vragen betreft de garantie van een Iphone.

Stelling 1: Ik bestel een Iphone uit de Itiliaanse applestore. Mocht de Iphone kapot gaan buiten mijn schuld om (geen jailbraik niets). Kan ik dan gewoon bij de NL reseller mijn toestel inleveren om gerepareerd te worden (in NL uiteraard)?

Stelling 2: Als het antwoord op stelling 1 negatief is, zou een verzekering www.gsmverzekeren.nl(Platinum Service Plan) daar enige verandering in kunnen brengen? Of komt het dan gewoon allemaal op hetzelfde neer dat ik de Iphone naar Italie moet opsturen?

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten, Spongepro

WDS001 14-09-09 18:36

Op de tweede vraag kan ik niet antwoorden, omaar de eerste is in ieder geval negatief. Als je iPhone kapot is moet je terug naar het land van herkomst. Natuurlijk kan je die ergens anders (bijvoorbeeld in Nederland) ook laten repareren tegen betaling.

roytjenoord 26-09-09 19:11

een verzekering voor een telefoon uit het buiteland kan daar niet.\\ik ben daar ook naar opzoek maar kan het nergens vinden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.