iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Alle Onbetrouwbare sites op een rijtje (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/4463-alle-onbetrouwbare-sites-op-rijtje.html)

Amp. 02-01-08 23:12

Alle Onbetrouwbare sites op een rijtje
 
Hoi, ik heb even een lijstje gemaakt met alle onbetrouwbare resellers waar iPhoneclub.nl tot nu toe mee te maken heeft gehad. ;)
Link naar topic staat er achter

Dit betekend NIET dat de overige sites betrouwbaar zijn, post daarom altijd even op het forum voor advies!


Sale4less.de (Ebay) https://forum.iculture.nl/f41/i...s-de-ebay.html

SCJM DISCOUNT STORE https://forum.iculture.nl/f41/i...bare-site.html

My MarketShop Ltd

Freight Corp: https://forum.iculture.nl/f41/i...ight-corp.html

Alle de Nooijers op Marktplaats

iPhone Discounter op Marktplaats (Levert hoogstwaarschijnlijk Chinese namaak iPhones!)

WWW.SELL-365.COM

Apple iPhone-Welcome To Shop058
Opgelicht.net :: Bekijk onderwerp - SHOP058.COM

Als je nog andere adressen onbetrouwbaar hebt bevonden, post het graag en dan zal ik zorgen dat het erin komt te staan.
Ook sites waar zware vraagtekens bij zijn hier posten, service is een belangrijk punt als het om iPhones gaat!

Dien 03-01-08 02:11

My MarketShop Ltd

Haagze sf2 03-01-08 10:45

alle de nooijers op marktplaats

Marcski 03-01-08 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 34777)
alle de nooijers op marktplaats

hoezo, weet je zeker dat je genaaid bent? beetje voorbarig als je het mij vraagt

Amp. 03-01-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 34718)

toegevoegd ;)
Ik heb ook de Nooijer erbij gezet, ik haal hem er wel weer af als het toch een goede reseller is.
Zoals in de mainpost staat, service is een belangrijk punt, waar de Nooijer dus iig gebrek aan heeft!

Haagze sf2 03-01-08 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcski (Bericht 34812)
hoezo, weet je zeker dat je genaaid bent? beetje voorbarig als je het mij vraagt

Tjah als jij nu al 3 weken wacht op een iphone...
maar zojuist weer een mail gehad van sander :D
hij wilt het netjes oplossen dus zodra ik me iphone heb zal ik het gelijk hier neerzetten en zijn naam zuiveren!

laten we alleen wel dit topic overzichtelijk huden ;)

Jochem 03-01-08 15:17

goed idee dit topic!:D

Sharky232 04-01-08 12:17

WWW.SELL-365.COM

Sharky232 06-01-08 04:13

Apple iPhone-Welcome To Shop058

zie ook Opgelicht.net :: Bekijk onderwerp - SHOP058.COM

jaspermann 06-01-08 21:22

Misschien een idee om ook een lijst erin te zetten met sites/verkopers die wel betrouwbaar zijn.

Amp. 06-01-08 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspermann (Bericht 36403)
Misschien een idee om ook een lijst erin te zetten met sites/verkopers die wel betrouwbaar zijn.

Mwa, dat zijn er meer dan onbetrouwbaar, heb er wel over gedacht, maar dat zijn er ook ZO veel!
Kan je beter de bedrijven waar mensen ervaring mee hebben eruit filteren.

Faithz 09-01-08 12:57

Kent iemand de iPhone Discounter?

Marktplaats.nl > Iphone - Nieuw in Doos! - Zonder Abonnement! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Overige Merken

Haagze sf2 09-01-08 13:17

Niet echt ervaring mee..
prijs klopt niet echt vind ik :X
heb gemailt naar ze ( woon in er 4 km vandaan... )
dat ik ze graag wou ophalen.
hier kreeg ik geen reactie op terug.
neem aan dus een oplichter.

van de heer ne nooijer nog geen iphone binnen. AS vrijdag kom ik weer thuis en zal er aangifte worden gedaan. dus voorlopig mag de nooijer hier blijven
als echte oplichter :( ( wat me 500 euro heeft gekost. :( )

Fresh 09-01-08 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 (Bericht 37853)
Niet echt ervaring mee..
prijs klopt niet echt vind ik :X
heb gemailt naar ze ( woon in er 4 km vandaan... )
dat ik ze graag wou ophalen.
hier kreeg ik geen reactie op terug.
neem aan dus een oplichter.

van de heer ne nooijer nog geen iphone binnen. AS vrijdag kom ik weer thuis en zal er aangifte worden gedaan. dus voorlopig mag de nooijer hier blijven
als echte oplichter :( ( wat me 500 euro heeft gekost. :( )

Je hebt je lesje geleerd, dus waarschijnlijk is dit ook weer een gevalletje "too good to be true".
Het kan best zijn dat je vlakbij woont, maar als je goed kijkt worden de iPhones alleen per post verstuurd, persoonlijk afhalen staat er niet bij.
Ik vind dat verdacht.

Ik had de ad al eerder gezien en stond op het punt om hem te melden bij Markplaats als "in strijd met de regels", maar dat is ie eigenlijk niet.

Faithz 09-01-08 13:35

Hmm ja maar bestellen schijnt ook onder rembours te kunnen. Dat is dan wel weer iets.

Ik heb er meer van gevonden:
Het 0900 nummer komt heel netjes hier uit:
SamenKopen.net - 4GB MP3 Spelers Shuffle Look SK - Forum - VragenTopic waar je trouwens ook kunt lezen dat alles niet echt soepeltjes verlopen is.

We komen uit bij BudgetElectronics.nl en die is weer van burgmedia, zie SIDN - Is de naam nog vrij? en dat is weer een simpel webhosting bedrijf en niet rechtstreeks de verkoper zelf.

Edit: alhoewel zou dat ook wel de verkoper zelf kunnen zijn gezien de site niet al te jofel is LOL
Edit2: Het IS de verkoper zelf, wie had dat nu gedacht :') check het 06 nummer van Burgmedia en het 06 nummer van BudgetElectronics.

Dus: als je een sterke jongen bent kun je het proberen want je weet hem te vinden ;)

Fresh 09-01-08 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 37870)
Hmm ja maar bestellen schijnt ook onder rembours te kunnen. Dat is dan wel weer iets.

Ik heb er meer van gevonden:
Het 0900 nummer komt heel netjes hier uit:
SamenKopen.net - 4GB MP3 Spelers Shuffle Look SK - Forum - VragenTopic waar je trouwens ook kunt lezen dat alles niet echt soepeltjes verlopen is.

We komen uit bij BudgetElectronics.nl en die is weer van burgmedia, zie SIDN - Is de naam nog vrij? en dat is weer een simpel webhosting bedrijf en niet rechtstreeks de verkoper zelf.

Edit: alhoewel zou dat ook wel de verkoper zelf kunnen zijn gezien de site niet al te jofel is LOL
Edit2: Het IS de verkoper zelf, wie had dat nu gedacht :') check het 06 nummer van Burgmedia en het 06 nummer van BudgetElectronics.

Dus: als je een sterke jongen bent kun je het proberen want je weet hem te vinden ;)

Goed werk, Faith! Dat ziet er inderdaad slecht uit.
Hmmm, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht...

Faithz 09-01-08 13:45

Zijn Ebay score is dan weer 91,7%

De slechte reacties gaan over het feit dat er nooit iets geleverd is. Zijn er een stuk of 3, van de 30 reacties.

Fresh 09-01-08 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 37879)
Zijn Ebay score is dan weer 91,7%

De slechte reacties gaan over het feit dat er nooit iets geleverd is. Zijn er een stuk of 3, van de 30 reacties.

Dat vind ik nogal wat! 3 negatieve feedbacks op 30 transacties.

Sharky232 09-01-08 13:56

Lekkere feedback ook, maar niet van de laatste maand:
"Liar, Thief, Don't buy from him, I have never seen what I bought, pm me for info"
"Gewonnen item nooit ontvangen, slechte communicatie, geen geld terug. Oplichter!"

Toch ook wat goede feedback op sommige producten en levering.
Check feedbackprofiel budgetelectronics-nl.

Amp. 11-01-08 15:59

Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland
Grappig, is het jullie opgevallen dat van de 2 foto's er 1tje van de chinese troep ifeun is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.