//

iPhone kopen of nog wachten ?

iPhone kopen of nog wachten ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit erg te twijfelen of ik nu een iPhone 3GS moet gaan kopen of dat ik nog een paar maandjes moet gaan wachten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-09, 11:30
Hama Hama is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard iPhone kopen of nog wachten ?

Hoi,

Ik zit erg te twijfelen of ik nu een iPhone 3GS moet gaan kopen of dat ik nog een paar maandjes moet gaan wachten omdat er dan eventueel een nieuwe iPhone kan uitkomen.

De iPhone 3GS had niet zo heel veel verschil met de iPhone 3G alleen dat hij sneller was, dus ik zat de denken mischien komt er dan een iPhone die totaal anders is dan de 3GS bijv. een tweede camera op de voorkant of misschien wel een design verandering.

Dus nu mijn vraag zal ik nog blijven wachten of zal ik gewoon de iPhone 3GS nemen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-09, 12:26
MarcelMarcel1 MarcelMarcel1 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 47
Standaard

Als er een nieuwe generatie iPhone uitkomt zal dat niet eerder dan juni 2010 zijn. De keus aan jou of je zo lang wilt wachten. ALs het tegen die tijd zover is begint de grote leverings problematiek weer opnieuw. Heb zelf het idee dat de uitlevering van de 3GS momentaal aardig op gang is gekomen. Vooral de landelijke Mobistar Centers leveren met een levertijd van een week momenteel erg snel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? Martijniphone Koopinformatie Nederland 63 25-05-10 18:25
iPhone kopen, wachten op 4g? MrBirdsong Archief 2 25-02-10 12:18
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? reno1 Archief 10 31-07-08 14:34
Nu een iphone kopen of wachten op de 3G dedafmonteur Archief 3 06-05-08 12:23
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? markb Koopinformatie Nederland 19 20-01-08 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.