//

Graag advies bij aanschaf abbo

Graag advies bij aanschaf abbo discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ten eerste wil ik graag beginnen te zeggen dat ik al heb gezocht op het forum maar nog geen duidelijk antwoord op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-09, 20:48
Koenn Koenn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Question Graag advies bij aanschaf abbo

Beste mensen,

ten eerste wil ik graag beginnen te zeggen dat ik al heb gezocht op het forum maar nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag kon krijgen.

Ik wil een nieuw contract afsluiten voor een Iphone 3GS,

Ik bel nu gemiddeld 350min per maand en verstuur +- 500 smsjes per maand

Nu zit ik te tijfelen tussen de volgende mogelijkheden:

I500 abonnement = 65e per maand
of
Relax 400
1000sms bundel
web&walk standaard = 62.50

De 2e spreekt mij het meest aan, niet om de prijs maar om het volgende feit:
ik wil niet boven mijn bundel uitkomen. Als ik in een piek bij het i500 abbo boven de 500min dreig te komen kan ik dit moeilijk opvangen met smsjes ipv bellen omdat ik zowiezo al haast 500 smsjes verstuur. Als ik boven de 400 min dreig te komen kan ik dit makkelijk opvangen met smsjes versturen bij een 1000sms bundel.

Het enige punt wat mij tegen houdt is het internet.

Ik zal internet regelmatig gebruiken, maar dan vooral uit verveling in de trein, even mijn mail te checken of wat op te zoeken en zit dus niet 24u te surfen of mailen. (maakt het feit dat ik ebuddy eventueel voor langere tijden aan wil laten staan nog verschil?)

Wat is het verschil tussen het internet van de i500 en dat van een web&walk abbo en vooral: ga ik als "recreatieve gebruiker" me snel ergeren aan de snelheid als ik een web&walk abbo afsluit?

edit* aanschaf van een web&walk plus is ook niet uitgesloten dus de vraag kan ook opgevat worden: i500 of W&Wplus

alvast vriendelijk bedankt

Laatst gewijzigd door Koenn; 09-10-09 om 20:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-09, 18:58
Koenn Koenn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Niemand die mij eventjes kan helpen?
  #3  
Oud 20-10-09, 00:13
jeffndo jeffndo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

wat ik zou doen als ik jou was is voor de i-500. je zou der gewoon mee rond komen dus waarom niet?

even om terug te komen op je internet, met het standaard inet van tmobile is het trager en het is niet oneindig ( als je 10x meer kbps upload/ verbruikt dan het gemiddelde per klant krijg je een waarschuwing, 2dekeer weer een repel 3de keer kosten.

zelf geen ervaring met standaard inet dus daar kan ik niets over zeggen. wat je kan doen als je btw krap komt te zittetn is een smsbundel nemen ofzo? van 30 smsjes. maar dat heb je zelf beetje in de hand dus beter hou je gewoon je bel gedrag in de gaten?


peace
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schermverlichting doet raar, graag advies Erikkk iPhone algemeen 6 13-11-11 23:40
Headset/ smart talk advies graag Femme73 Archief 3 08-12-09 00:43
Advies mbt aanschaf via Marktplaats Cookiesmonster Koopinformatie Nederland 3 07-05-09 23:48
T-Mobile abbo advies hulp! Valentynh Koopinformatie Nederland 5 06-02-09 19:47
Graag Advies robbertos Koopinformatie Nederland 1 22-03-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.