//

Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties

Bedrieglijke iPhone verkoopsadvertienties discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, want het rekeningnummer stond niet eens op zijn factuur Bel anders ff naar de ING en leg het verhaal uit, dan kunnen ze de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 20-07-10, 17:10
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

nee, want het rekeningnummer stond niet eens op zijn factuur
Bel anders ff naar de ING en leg het verhaal uit, dan kunnen ze de rekening blokkeren vorodat er echt slachtoffers vallen. Gun het zo'n ventje gewoon niet!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 22-07-10, 08:54
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BT73 Bekijk bericht
Hoor overal...mooie berichten omtrent al leveringen van volgende week...
Denk ik, bel eens phoneshop.nl (zogenaamd zouden zij als eerste leveren omdat ze vanuit het buitenland de telefoons verkrijgen....)
Verwachte levering na 6 augustus.... Leuke is heb besteld met contract verlenging op 14 juni.... toen zouden ze het al binnen 3 tot 6 weken leveren.... Wat een K......T bedrijf....echt ik raad iedereen aan om NIET te bestellen bij dit K.....T bedrijf....

Het is 1 grote nepperij die PHONESHOP.nl
Tja Phoneshop is geen nepperij, maar betrouwbare shop, heb er zelf mijn Iphone 3GS vandaan, geen enkel probleem.

Ze zijn afhankelijk van buitenlandse leveranciers en je weet hoe het op dit moment is met de voorraad van de Iphone 4 neem ik aan.

Dat is het risico als je afhankelijk bent van het buitenland, dan kan het nog wel even gaan duren...
  #183  
Oud 27-07-10, 12:17
iphone5 iphone5 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

beste iphoneclub lezers
ik heb een advertentie gevonden op marktplaats voor een iphone 2g (uit amerika) en ik kan het krijgen voor 90euro (de zwarte behuizing zit los)
en ik vroeg mij af is dat wel zo vertrouwbaar
  #184  
Oud 27-07-10, 16:14
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone5 Bekijk bericht
beste iphoneclub lezers
ik heb een advertentie gevonden op marktplaats voor een iphone 2g (uit amerika) en ik kan het krijgen voor 90euro (de zwarte behuizing zit los)
en ik vroeg mij af is dat wel zo vertrouwbaar

Kan je niet beter gewoon in Nederland een 2g kopen zodat je hem eerst kan zien? voor paar tientjes heb je er 1 die niet kapot is volgens mij.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat z'n 2g nog opleverd in goeie staat, als mijn iphone 4 binnen is gaat mijn 2g waarschijnlijk ook in de verkoop.
  #185  
Oud 27-07-10, 16:56
iphone5 iphone5 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Kan je niet beter gewoon in Nederland een 2g kopen zodat je hem eerst kan zien? voor paar tientjes heb je er 1 die niet kapot is volgens mij.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat z'n 2g nog opleverd in goeie staat, als mijn iphone 4 binnen is gaat mijn 2g waarschijnlijk ook in de verkoop.
nee ik bedoel dat iemand in nl een iphone 2g uit de vs heeft ik mag het gaan bekijen
  #186  
Oud 28-07-10, 20:43
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Wat me de laatste tijd is opgevallen is dat er vaak DOOSJES verkocht worden voor te wauwse prijzen, net nog op ebay gezien dat er 750 euro geboden werd voor een doosje van een iPhone 4.

De advertentie was zo opgesteld dat je er eerst overheen leest, maar als je goed gaat kijken, doen ze niet fout en staat er zelfs duidelijk dat het enkel om een doosje gaat. Maar de titel, foto en algemene opzet is zo bedrieglijk dat je op het eerste zicht werkelijk denk dat het om de telefoon gaat:
eBay.be: iPhone 4 32GB schwarz Originalverpackung TOP! (object 280540607198 eindtijd 28-jul-10 20:24:43 CEST)

Dit heb ik ook al voor iPad gezien ... schande, dus dames en heren, lees goed wat je koopt en als het te goed is om waar te zijn ... !!!
  #187  
Oud 10-08-10, 20:28
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Modbreak:
Let op dat het noemen van persoonnamen, telefoonnummers en e-mailadres in dit topic niet is toegestaan. Wij zijn eindverantwoordelijk voor alle op het forum geplaatste berichten en hebben weinig zin in een rechtszaak wegens smaad of laster, hoe terecht de beschuldigingen soms ook zijn. Plaats desnoods een printscreen van een Marktplaats-advertentie, maar GEEN namen, telefoonnummers of e-mailadressen! Dank!

  #188  
Oud 11-08-10, 00:30
sven-erik sven-erik is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

zou dit eerlijk zijn?

Original Apple iPhone 4 Dockingstation Ladestation Dock - eBay, Dockingstations, Für Apple, Handy-Zubehör, Handy Organizer. (Eindtijd 26-aug-10 11:41:47 CEST)

bedankt voor jullie moeite
  #189  
Oud 11-08-10, 14:42
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Marktplaats.nl > Iphone 4 16GB simlockvrij en geseald in doos + BON !!! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Heb zojuist de aanbieder gebeld, hij sprak
1) gebrekking nederlands
2) Hij bied de iphone aan voor ver over de marktwaarde (ik heb een week terug dus 1ntje kunnen slijten voor 1000 euro!
3) Korting bij aanschaf meerdere iPhones (? dit is toch nergens voor nodig, ik kreeg 10 mails per dag toen mijn advertentie op marktplaats stond)
4) Toen ik vroeg waar de iphones vandaan kwamen beweerde hij: Overal uit Europa
5) Toen ik vroeg waar de bonnetjes van zijn, vroeg hij aan mij: eeehm.. hoe heette die winkeltjes ook alwee waar je ze kunt kopen??
Waaarop ik antwoorde: apple stores?
Hij: jaa die ja.
6) Hij verkoopt de dozen gesealed, maar ze kunnen wle getest worden voor aankoop??
7) Zijn telefoonnummer op marktplaats is een andere dan de telefoonnummer op het plaatje

Aan de andere kant is hij al wel weer 4,5 jaar actief op marktplaats..

Ik vertrouw het niet... Wat is jullie mening, zou ik erheen moeten gaan om t te testen? (half uurtje met auto..)

Laatst gewijzigd door hekimoglu; 11-08-10 om 14:53.
  #190  
Oud 11-08-10, 19:24
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Bekijk bericht
Marktplaats.nl > Iphone 4 16GB simlockvrij en geseald in doos + BON !!! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

Heb zojuist de aanbieder gebeld, hij sprak
1) gebrekking nederlands
2) Hij bied de iphone aan voor ver over de marktwaarde (ik heb een week terug dus 1ntje kunnen slijten voor 1000 euro!
3) Korting bij aanschaf meerdere iPhones (? dit is toch nergens voor nodig, ik kreeg 10 mails per dag toen mijn advertentie op marktplaats stond)
4) Toen ik vroeg waar de iphones vandaan kwamen beweerde hij: Overal uit Europa
5) Toen ik vroeg waar de bonnetjes van zijn, vroeg hij aan mij: eeehm.. hoe heette die winkeltjes ook alwee waar je ze kunt kopen??
Waaarop ik antwoorde: apple stores?
Hij: jaa die ja.
6) Hij verkoopt de dozen gesealed, maar ze kunnen wle getest worden voor aankoop??
7) Zijn telefoonnummer op marktplaats is een andere dan de telefoonnummer op het plaatje

Aan de andere kant is hij al wel weer 4,5 jaar actief op marktplaats..

Ik vertrouw het niet... Wat is jullie mening, zou ik erheen moeten gaan om t te testen? (half uurtje met auto..)
*) Tricky hoor
*) Ga met iemand anders ff kijken
*) Gewoon testen en anders weigeren.
  #191  
Oud 11-08-10, 19:55
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
*) Tricky hoor
*) Ga met iemand anders ff kijken
*) Gewoon testen en anders weigeren.
IK heb hem net weer gebeld.. Blijkbaar woont hij dus in Wijchen (voorbij arnhem, dus 2 uur rijden voor mij) en niet in Borne zoals op marktplaats is aangegeven -_-.

Mensen STAY AWAY als je deze tegenkomt. Het rammelt van alle kanten!
  #192  
Oud 11-08-10, 20:15
perryhendrikx perryhendrikx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Als je goed doorleest en kijkt is dit een iPhone 3Gs dock in een doosje wat open is geweest of gewoonweg ontbreekt. Volgens mij dus winkel-exemplaren. Kan op zich geen kwaad, doch rechtvaardigt dan wel deze prijs.

De Iphone 4 past hier niet in!
  #193  
Oud 11-08-10, 20:17
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perryhendrikx Bekijk bericht
Als je goed doorleest en kijkt is dit een iPhone 3Gs dock in een doosje wat open is geweest of gewoonweg ontbreekt. Volgens mij dus winkel-exemplaren. Kan op zich geen kwaad, doch rechtvaardigt dan wel deze prijs.

De Iphone 4 past hier niet in!
Nee dit is een iPhone 2g dock. De 4 past hier WEL in, alleen het is dus geen iPhone 4 dock

Staat er ook bij: Kompatibel mit dem Iphone 4, Iphone 4G, Iphone 2G
  #194  
Oud 11-08-10, 22:21
perryhendrikx perryhendrikx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

In dat geval zijn het zeer overjarige exemplaren en is de prijs logisch. Ik heb mijn 4 in de dock met een iPod Classic adapter. Past ook prima. In de 3Gs dock paste deze niet vanwege de ronding. Ik ging er van uit dat dit ook bij deze het geval was. Is tenslotte ook afgerond.
  #195  
Oud 11-08-10, 23:34
sven-erik sven-erik is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

oke, bedankt voor jullie reacties, gewoon bestellen dus?
  #196  
Oud 12-08-10, 09:51
Burgler Burgler is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

DE ERGSTE ADVERTENTIE IS ALTIJD NOG DEZE:
Apple

Ik werk al bijna 20 jaar met uitsluitend apple spullen,
en wat ze nu met de iphone doen is wel heel typerend van hoe dit bedrijf nu is geworden.
  #197  
Oud 14-08-10, 00:11
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Deze is gewoon lachwekkend :

Marktplaats.nl > iphone 4 met GPS - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
  #198  
Oud 14-08-10, 11:29
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

haha idd
tis ook geen echte iPhone 4 zelfs
  #199  
Oud 14-08-10, 11:32
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

ik vind er niks lolligs aan, kan je nagaan hoe het gesteld is met nederland
  #200  
Oud 14-08-10, 11:38
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmeink Bekijk bericht
ik vind er niks lolligs aan, kan je nagaan hoe het gesteld is met nederland
haha das ook waar
maar het zal geen orgimale (om zijn woorden te gebruiken) Nederlander zijn mocht het een troost zijn
Reageren

Labels
advertenties, bedrog, goedkope, iphone, oplichters??, valse



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.