//

Gezocht: Apple composite-AV-kabel

Gezocht: Apple composite-AV-kabel discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek de Apple composite-AV-kabel ook wel MB129ZA/A genoemd voor de 3GS. Een alternatief mag ook natuurlijk, als ie maar goed werkt. Zijn er mensen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-09, 08:59
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard Gezocht: Apple composite-AV-kabel

Ik zoek de Apple composite-AV-kabel ook wel MB129ZA/A genoemd voor de 3GS. Een alternatief mag ook natuurlijk, als ie maar goed werkt.

Zijn er mensen die ervaring met een goedkoper alternatief of weten een adresje waar ze goedkoop te krijgen zijn ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-09, 09:17
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Heb zelf de officiele RGB in de USA gekocht, werkt goed. Op internet zijn vast alternatieven te vinden via Google
Ik heb zelf voor dit soort dingen graag de officiele spullen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomad Bekijk bericht
Ik zoek de Apple composite-AV-kabel ook wel MB129ZA/A genoemd voor de 3GS. Een alternatief mag ook natuurlijk, als ie maar goed werkt.

Zijn er mensen die ervaring met een goedkoper alternatief of weten een adresje waar ze goedkoop te krijgen zijn ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv alexanderbaard iPhone algemeen 0 03-01-11 17:27
“composite-AV-kabel” Simm iPhone algemeen 2 23-08-10 12:54
Video uit met Apple composite-AV-kabel zapje Muziek, foto & video 2 17-05-10 21:41
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS von nim iPhone accessoires en onderdelen 2 02-07-09 10:18
Apple Composite Av Cable-usa Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 1 22-02-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.