//

Voordelen van de Iphone t.o.v. andere telefoons

Voordelen van de Iphone t.o.v. andere telefoons discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) dag allemaal! ik ga eind januari naar New York, hier zou ik een Iphone 3GS willen kopen (of een andere gsm) en terug meebrengen naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-09, 23:16
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard Voordelen van de Iphone t.o.v. andere telefoons

dag allemaal!

ik ga eind januari naar New York, hier zou ik een Iphone 3GS willen kopen (of een andere gsm) en terug meebrengen naar België.

maar nu waarin blinkt de Iphone uit tegenover een Lg Arena of een Samsung Omnia, SE Xperia,...?
ik zit nu bij Sony Ericsson en ben zéér tevreden qua batterij en interface.
ik gebruik mijn gsm nu vooral (en veel) voor bellen en sms'en, zijn de extra functies die een iphone (of andere smartphone) bieden teveel of is het eerder het principe als je het hebt gebruik je het toch?

kortom wat zijn de voordelen van de iphone tegenover een andere (smart)phone?

en nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-09, 01:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matlux Bekijk bericht
dag allemaal!

ik ga eind januari naar New York, hier zou ik een Iphone 3GS willen kopen (of een andere gsm) en terug meebrengen naar België.

maar nu waarin blinkt de Iphone uit tegenover een Lg Arena of een Samsung Omnia, SE Xperia,...?
ik zit nu bij Sony Ericsson en ben zéér tevreden qua batterij en interface.
ik gebruik mijn gsm nu vooral (en veel) voor bellen en sms'en, zijn de extra functies die een iphone (of andere smartphone) bieden teveel of is het eerder het principe als je het hebt gebruik je het toch?

kortom wat zijn de voordelen van de iphone tegenover een andere (smart)phone?

en nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

bedankt!
Ik zou al geen iphone kopen vanuit amerika.Geen zin om mee te beginnen te unlocken en noem maar op en als er wat mis aan is dan is het maar miserie die je kan hebben.

De iphone is de beste qua gebruiksgemak en ook de vele apps zorgen voor een prachttoestel.Heel wat apps die ik al heb vind ik echt top en nuttig ook.
Surfen via de iphone is het beste die er is,zonder twijfel,al die andere toestellen kunnen totaal niet tippen aan de iphone qua surfen en het scrollen en noem maar op.

LG is één van de slechtste toestellen die er zijn,ik heb er eentje gehad vorig jaar en moet er niet van weten,echt niet goed,heeft ook maar weinig inhoud vind ik enz....
Htc heeft een ander besturingssysteem;het probleem is ook bij deze de iphone gewoon ook daarin de beste is.
Het surfen ook op een htc kan niet tippen aan de iphone.
Samsung omnia hd vanhetzelfde.Wie zegt deze evengoed of beter zijn om mee te surfen en te scrollen zijn leugenaars.

Het hangt ervan af wat jij er zelf mee wil doen met een multifunctioneel toestel?

Als het toch alleen maar smsen en bellen is en that's it zit je evengoed mee een gsm van 100 euro ofzo .
Een iphone is voor het gebruiksgemak,omdat deze vele goeie apps heeft waar iedereen wel wat goeds in vind die deze kan gebruiken,omdat deze de beste is om mee te surfen en te scrollen enz....

Als je natuurlijk een heel goeie camera wil hebben dan zit je met wat anders beters natuurlijk.

Tis simpel;ben je van plan ermee te surfen,ben je voor een gebruiksvriendelijk toestel en vind je zelf dat er apps zijn die je aanspreken koop dan de iphone.
Als deze natuurlijk een pak goedkoper zijn in amerika dan hier in belgie en je kan deze zonder probleem unlocken dan kan je er eentje meenemen maar als het prijsverschil niet al te veel verschilt raad ik u best aan hier meteen eentje te kopen.

Dit is uiteraard alleen maar mijn eigen mening en visie over de iphone.

De iphone is niet perfect maar na de vele toestellen door de jaren heen die ik al heb gehad is de iphone de beste en leukste die ik al heb gehad.
Vroeger kocht ik altijd een nokia ook omdat deze gebruiksvriendelijk zijn maar hun touchscreens kunnen (voorlopig) niet tippen aan de iphone en ze hebben ook zo geen ruime apps om op te installeren en noem maar op.
  #3  
Oud 13-11-09, 17:19
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Hallo,

Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Apotheosis.
Ook qua uitleg van de verschillende toestellen. Heb altijd Nokia gehad en nu sinds aug. een Iphone, ik weet wel.. ik wil nooit meer anders. Heb ook LG, Samsung etc gehad.. maar de Iphone is toch wel echt stukke beter.
Makkelijk in gebruikt.. je hebt niet eens een menu in principe staat alles op je bureaublad en je kan idd appl. downloaden die je zelf gaat gebruiken, zoals e-buddy, hyves, buiterader enzo!..
en idd als je dan besluit deze tel te kopen doe het dan niet in buiteland! ivm unlocken, denk dat het nog niet eens veel scheeld qua prijs. Ik heb de mijne gewoon genomen bij abo van t-mobile. Nou succes met beslissen, maar ik weet zeker als je eenmaal iphone gebruikt hebt, wil je niet meer anders.. Ik niet teminste!..

Grtz Joycii
  #4  
Oud 13-11-09, 17:22
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Arrow

// Verplaatst & topictitel aangepast, voor de duidelijkheid
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons eurobrowser iPhone algemeen 4 19-07-10 01:31
Mijn bluetooth connect niet met andere telefoons ferrywalter Archief 1 15-12-09 09:10
Iphone slecht bereik andere telefoons niet Frank2k Odido (T-Mobile) 2 08-08-09 10:46
iPhone websites op andere telefoons Jonas Archief 0 12-02-08 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.