//

Stealthsim Fraude

Stealthsim Fraude discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via de officiële site van Stealthsim via de invoerder van ireland een kaart besteld en betaald via Paypal, nu krijg ik steeds geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-08, 15:24
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Thumbs down Stealthsim Fraude

Ik heb via de officiële site van Stealthsim via de invoerder van ireland een kaart besteld en betaald via Paypal, nu krijg ik steeds geen antwoord op mijn emails en telefoons naar hun, en heb een geschil geopend via paypal, op mijn vrag ook aan het hoofdhuis krijg ik de laatste dagen geen antwoorden, en is ondertussen de Ierse invoerder van de officiële site verdwenen, heeft er ook iemand deze slechte ervaring, ik heb nu ondertussen een claim ingediend via Paypal. dus even afwachten. gewoon 89,00€ weg. eerlijkheid is wat anders

Laatst gewijzigd door gmlens; 11-01-08 om 17:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-08, 17:57
tychop tychop is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Vreemd, ik heb helemaal geen issues met hun gehad. Zondag besteld, donderdag in huis.
Heb je een tracking nr van ze gehad na orderen?
  #3  
Oud 11-01-08, 18:06
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Standaard stealthsim

neen van hun heb ik geen tracking gekregen, ik wel de transaction id nummer van paypal. ik heb het via hun website besteld, zij schrijven dat al hun verdelers dit logo hebben en volledig te vertrouwen zijn, hoe kan zo iets dan gebeuren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 via Marktplaats (fraude?) ZPhone Koopinformatie Nederland 9 16-10-10 22:00
België: Afgezet (fraude) door Proximus nicolas4 Overige providers België 7 05-09-10 19:20
telefoon fraude MarkP Archief 1 11-08-09 17:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.