iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iphone via de VS appel store kopen via MYus (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/48758-iphone-via-de-vs-appel-store-kopen-via-myus.html)

cederique 22-11-09 19:31

iphone via de VS appel store kopen via MYus
 
Beste

Ik heb hier ondertussen wat rondgezocht op het forum en ik zag dat het mogelijk was om iphones te importeren uit de vs, via MYUS, maar alsek dan keek naar de datum van somige artikels, dan dacht ik zo van is het NU op dit ogenblik nog atlijd mogelijk om adhv van MYUS een iphone tekopen uit de appel store in de vs, en zoja, kan die dan gekocht worden ZONDER abonnement voor de prijs van bv 200 dollar voor de 3gs 16gb zoals vermeld op hun store ?

alvast bedankt en ik verwacht spoedig en berichtje terug xd

kapucijnaap 27-11-09 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cederique (Bericht 386446)
Beste

Ik heb hier ondertussen wat rondgezocht op het forum en ik zag dat het mogelijk was om iphones te importeren uit de vs, via MYUS, maar alsek dan keek naar de datum van somige artikels, dan dacht ik zo van is het NU op dit ogenblik nog atlijd mogelijk om adhv van MYUS een iphone tekopen uit de appel store in de vs, en zoja, kan die dan gekocht worden ZONDER abonnement voor de prijs van bv 200 dollar voor de 3gs 16gb zoals vermeld op hun store ?

alvast bedankt

Iemand die hierop het antwoord weet aub?
Dank bij voorbaat!

Bomans 27-11-09 14:16

Neen, dat kan niet. Je moet een abo nemen waarvoor je dan maandelijks 2 jaar betaald.

Een iPhone 3GS voor $200 is niet mogelijk, maar dat kun je zelf wel bedenken met een beetje gezond verstand.

kapucijnaap 27-11-09 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 388224)
Neen, dat kan niet. Je moet een abo nemen waarvoor je dan maandelijks 2 jaar betaald.

Een iPhone 3GS voor $200 is niet mogelijk, maar dat kun je zelf wel bedenken met een beetje gezond verstand.

Via Myuss kan niet, ok, waarvoor dank.
Maar iemand die ik kende is paar maanden geleden binnengestapt in Apple Store New York en die vertelden een hele procedure die je kon volgen om toch maar geen abonnement te moeten nemen.
Zou dat wel kunnen kloppen?

cederique 28-11-09 14:06

apple store omzeilen VS
 
Beste lezers

Ik ben ondertussen al een dikke week bezig info te zoeken omtrent het omzeilen van de iphone shop, maar ik geraak er helaas niet uit.

Wel is het mogelijk om de dag van vandaag nog de apple store te omzeilen, en dan wel nog op deze manier

- adres en creditcard in de vs aanmaken adhv MYUS
- een contract met at&t afsluiten (family pack of zo)

daarna iphones kopen voor 200 dollar en aansluiten op mijn at&t contract

ik weet ook wel dat dit niet voordelig is voor 1 of 2 iphoneslijk
maar stel dat je er 10 invoert dan natuurlijk wel

MAAR is dit wel mogelijk om iphones te blijven kopen en aantesluiten op het at&t contract die ik uiteraard maandelijks zal moetn betalen.

Ik wacht vol ongeduld op hopelijk positieve reacties.

WDS001 28-11-09 14:10

//Discussies samengevoegd, in het vervolg even zoeken en kijken waar je je topic kan beginnen of waar je een bericht kan bijvoegen. Het is niet de bedoeling om in eender welk subforum een vraag te stellen ;)

cederique 28-11-09 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 388224)
Neen, dat kan niet. Je moet een abo nemen waarvoor je dan maandelijks 2 jaar betaald.

Een iPhone 3GS voor $200 is niet mogelijk, maar dat kun je zelf wel bedenken met een beetje gezond verstand.

ok bedankt
maar is het mogelijk om dan bv een 2de iphone te kopen een aan te sluiten bij het bestaande at&t contract ?

anders gezegt, bestaat er een at&t contract waarbij je blijven iphone's kan bestellen (waarbij de prijs van het contract het zelfde blijf?, zoals een family pack of zo


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.