iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iTunes Gift Card online kopen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/49530-itunes-gift-card-online-kopen.html)

Daan. 30-11-10 19:31

Grappig dat er hier meerdere mensen klachten hebben, die dan meteen hun post editten omdat ze ZELF wat fout hadden gedaan.

Zorg eerst dat je zelf je zaakjes op orde hebt voordat je de webwinkel de schuld geeft en suggereert dat je 'genaaid' bent...

Sjeris 29-12-10 19:14

Ja heb net zo'n kaart voor 15 euro gekocht, afgerekend met iDeal, en kreeg echt gelijk de code op mijn scherm en ook nog een e-mail met de code er in. Echt een super site! Ik vroeg me eerst af of het wel een betrouwbare site was maar na deze reviews te hebben gelezen het toch maar geprobeerd, en ja hoor geweldig!

FlorisVanRooij 20-01-11 00:01

Ja, echt een aanrader dit voor mensen die credit op een U.S. iTunes account willen! Net een kaart van $50 gekocht met iDeal. Kreeg meteen de code, echt super! Had ook zoals andere mensen even m'n doubts hierover, maar toch gedaan en ontzettend tevreden.

Royyy 22-01-11 20:44

even een vraagje moet ik de us card kopen of die voor nederland of maakt het niets uit bedant alvast :D

FlorisVanRooij 22-01-11 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Royyy (Bericht 631689)
even een vraagje moet ik de us card kopen of die voor nederland of maakt het niets uit bedant alvast :D

Ja dat mag je zelf weten. Wanneer je een Nederlandse kaart koopt is deze alleen maar in te wisselen en te gebruiken in de Nederlandse iTunes store. Wil je in de Amerikaanse iTunes store iets kopen dan moet je voor de US kaart kopen.

Royyy 22-01-11 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij (Bericht 631690)
Ja dat mag je zelf weten. Wanneer je een Nederlandse kaart koopt is deze alleen maar in te wisselen en te gebruiken in de Nederlandse iTunes store. Wil je in de Amerikaanse iTunes store iets kopen dan moet je voor de US kaart kopen.

dus als ik apps wil kopen voor mn iphone 4 heb ik de amerikaanse nodig omdat ik dan de code in moet voeren in de app store op mn iphone toch ?

en hardstike bedankt :D voor het snelle reageren

FlorisVanRooij 22-01-11 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Royyy (Bericht 631704)
dus als ik apps wil kopen voor mn iphone 4 heb ik de amerikaanse nodig omdat ik dan de code in moet voeren in de app store op mn iphone toch ?

en hardstike bedankt :D voor het snelle reageren

Het makkelijkste wat je kan doen is dan een Nederlandse giftcard kopen en dus ook een Nederlands account aanmaken. Hiermee kan je ook gewoon apps downloaden!

Royyy 22-01-11 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij (Bericht 631731)
Het makkelijkste wat je kan doen is dan een Nederlandse giftcard kopen en dus ook een Nederlands account aanmaken. Hiermee kan je ook gewoon apps downloaden!

bedankt ik heb al een account volgensmij is ie nederlands dus koop ik zon kaartje anders maak ik een nieuw account aan :D

disegno 11-03-11 11:01

Itunes Gift Card USA
 
Wellicht een mooi en goedkoper alternatieve verkoop is hier te vinden: Maximus Cards - Your number one source for Instant Xbox Live Points, PSN Card, Wii Points, Warcraft Key and iTunes Prepaid. Tevens ook met IDEAL te betalen en scheelt zo'n E2 per kaart!

iRobin 12-03-11 23:39

Hier zijn ze gewoon te koop voor €15,- + 0.45 aan 'transactiekosten'.

https://www.prepaidpoint.nl/ppp/Index

HerrHell 18-08-11 21:58

Verscheidene kaarten aangeschaft bij de webwinkel uit de startpost ( ja 's avonds zijn de winkels dicht ;) )
Zeer betrouwbaar.

Wat zijn jullie ervaringen met de hierboven geposte goedkopere alternatieven?

Goodje 22-08-11 00:20

Vind het toch vreemd waarom moet het duurder zijn als bij voorbeeld bij de Dixons die verdienen er toch ook op en zijn geen twee euro duurder?
Toch vreemd en al die verhalen als ik met de auto ga rijden ben ik het ook kwijd tot nu toe was iets op inter koper goedkoper geen winkelpand en duur personeel dus toch raar dat het in deze niet op gaat!

mpieters1 15-03-12 01:05

itunescard.eu
 
ik koop al mijn amerikaanse itunes cards bij itunescard.eu
Binnen een seconde in je mailbox, werkt echt super. Heb via hun site ook een PrePaid amerikaanse credit card gekocht om de Amerikaanse iTunes Match te activeren. Superrr nu 18.000 liedjes in de cloud!!!

aspers 16-03-12 09:35

Een ding is mij nog niet duidelijk... Ik heb al een NL account voor mijn iPhone en MacMini. De apps die ik op mijn iPad heb staan, dar zet ik straks iook een deel van op mijn nieuwe iPad. Maar als ik dan met een amerikaanse account iets wil kopen, kan ik dan gewoon op de iPad wisselen? Dus een app uit de amerikaanse store downloaden (via zo'n amerikaanse code), installeren op de iPad tussen alle NL apps?

mpieters1 16-03-12 10:02

@aspers ja dat kan je selecteert in de itunes store gewoon een ander land. geeft je inlog gegevens en download dan uit de andere winkel. Deze apps kun je gewoon door elkaar gebruiken op al je apple devices.

aspers 16-03-12 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mpieters1 (Bericht 780096)
@aspers ja dat kan je selecteert in de itunes store gewoon een ander land. geeft je inlog gegevens en download dan uit de andere winkel. Deze apps kun je gewoon door elkaar gebruiken op al je apple devices.

Thx, dat was mij nog niet duidelijk. Ga ik zeker proberen als ik volgende week mijn iPad 3 ga halen! :D

morph509 02-04-12 12:23

Ik kwam net itunestegoed.nl tegen. Iemand hier ervaring mee ?

Ruben.cc 26-05-12 10:25

Ook maar eens geprobeerd. De melding "transactie onbekend" die ik te zien kreeg toen ik vanaf PayPal terug kwam op de site klonk niet veelbelovend, maar desondanks kwam het mailtje met de code toch inderdaad nagenoeg direct in de mail, in ieder geval ruim binnen de 30 seconden die ze op de site melden, dus prima service! Enige nadeel vind ik dat ze niet om een mail-adres vragen maar blijkbaar gewoon je e-mail adres van PayPal doorkrijgen (en gebruiken). Nu maar afwachten of dat niet misbruikt wordt voor spam.

Diedjuhh 18-06-12 16:59

Ik heb ook al meerdere NL/US iTunes kaarten daar gekocht, zeer tevreden over: snelle levering, en goed bereikbaar bij problemen. Heb een keer een kaart gekregen waarvan de code al was gebruikt, heb meteen een mailtje gestuurd en kreeg de dag erna meteen een nieuwe Code toegemaild.

Uitstekend!

Shorty007 24-06-12 11:23

code ontving ik wel pas 8 uur na betaling... beetje jammer.
(link in de eerste post gebruikt).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.