//

Advies: wel of geen nieuwe iPhone?

Advies: wel of geen nieuwe iPhone? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Over een maand of 2 loopt mijn contract bij Vodafone af. Ik had twee jaar geleden namelijk via 2Call een iPhone (2G) uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-09, 18:36
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Advies: wel of geen nieuwe iPhone?

Beste forumleden,

Over een maand of 2 loopt mijn contract bij Vodafone af. Ik had twee jaar geleden namelijk via 2Call een iPhone (2G) uit Amerika gekocht die simlockvrij was.

Nu vroeg ik mij echter het volgende af. De geruchten worden steeds sterker dat ergens rond juni de nieuwe iPhone gelanceerd gaat worden. Als ik nu een nieuwe iPhone neem, dan zit ik twee jaar aan het abbonnement vast. Wat zouden jullie doen? Nu gewoon de 3GS nemen en over twee jaar de volgende, of wachten tot de nieuwe iPhone.

Daarnaast hoor ik graag wat ervaringen van mensen met de 3GS en het liefst mensen die ook de 2G hebben (gehad). In hoeverre is dit een vooruitgang? Is dit het waard?

Ik hoor graag van jullie. Bij voorbaat dank.

Joep
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-09, 18:39
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Ik zou dat half jaartje nog uitzingen en als dan idd de "nieuwe" uitkomt ben je er als eerste bij .
  #3  
Oud 23-12-09, 18:41
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Ja? Maar in hoeverre zal de 4G zoveel beter zijn dan de 3GS? Want als het verschil minimaal is, kan ik nu beter genieten van de 3GS.
  #4  
Oud 23-12-09, 18:46
Livebox Livebox is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Online
Berichten: 28
Standaard

kijk even in je glazenbol

dit kan op dit moment kan niemand je exact vertellen wat de beste optie is. Er gaan nu alleen geruchten wat de eventuele toekomstige iPhone van specs gaat krijgen. Maar was de upgrade van 3G naar 3Gs spannend ? Ik vond het nogal mee vallen (persoonlijk)

als ik het goed heb zijn hier al een paar topcis over geweest ;-)

Laatst gewijzigd door Livebox; 23-12-09 om 18:50.
  #5  
Oud 23-12-09, 18:48
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Ja, maar wellicht heette het dan ook niet meteen 4G maar 3GS. Dit klonk meteen als een soort tussentijdse update.
Kijk, ik wacht liever niet, maar als de 4G zoveel beter is, dan is het het overwegen waard.
  #6  
Oud 23-12-09, 18:55
Livebox Livebox is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Online
Berichten: 28
Standaard

tja en dat kan niemand je exact vertellen.....

Maar de nieuwe iPone zal vast beter zijn dan de 3Gs, maar persoonlijk zou ik wachten op de 5G die wordt echt te gek

Succes met het maken van je keuze

Laatst gewijzigd door Livebox; 23-12-09 om 18:57.
  #7  
Oud 23-12-09, 18:57
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Serieus? Ik hoorde namelijk dat de 7G maar heel weinig verbeteringen heeft t.o.v. de 6G.

Alle gekheid op een stokje, wil je hier mee zeggen dat ik moet wachten of juist niet?
  #8  
Oud 23-12-09, 19:04
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Als je wacht en weet wat het toestal word/ doet/kan , is het altijd als deze tegen valt altijdnog mogelijk om een 3Gs te nemen
  #9  
Oud 23-12-09, 19:04
Livebox Livebox is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Online
Berichten: 28
Standaard

Hoe kan men je adviseren als er nog niet eens officiële bekend is wat de daadwerkelijke upgrade zal zijn van de 4G. Zoek eens op het forum en bijvoorbeeld tweakers dan zul je je de zelfde vraag meerdere malen voorbij zien komen !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht. FSF iPhone algemeen 5 29-12-10 05:44
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies edwinvanlaer iPhone algemeen 6 01-10-10 16:32
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.