//

iphone of itouch ? dilemma, heb al gsm en blackberry

iphone of itouch ? dilemma, heb al gsm en blackberry discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb eerst even gezocht maar kon niet zo snel gelijkwaardig topic vinden. Zelf ben ik in bezit van zakelijk mobiel en blackberry (t-mobile), ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-09, 14:46
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard iphone of itouch ? dilemma, heb al gsm en blackberry

Hi,

Ik heb eerst even gezocht maar kon niet zo snel gelijkwaardig topic vinden. Zelf ben ik in bezit van zakelijk mobiel en blackberry (t-mobile), maar onlangs heb ik de nieuwe ipod touch 32gb aangeschaft voornamelijk voor mp3/video/Wi-Fi.

nu heeft mijn vrouw sinds kort de iphone 3gs en dat is toch wel een mooi apparaat.

ik zit nu in dubio want ik kan mijn itouch nog goed verkopen (zo goed als nieuw) en dan ook een iphone 3gs 32gb aanschaffen, maar dan betaal ik wel elke maand 30 euro voor de komende 2 jaar. met mijn itouch betaal ik verder niets alleen heb ik geen netwerk buitenshuis en geen camera/gps functie.

daarbij moet ik zeggen dat de t-mobile dekking bij ons in rhoon zwaar k*t is dus wat dat betreft is dat geen extra motivatie om me over de streep te trekken.

zakelijk heb ik al een mobiel en een blackberry voor mijn email. ik zou eventueel mijn zakelijke email kunnen laten pushen naar prive iphone voor gebruik in nederland (onbeperkt dataverkeer bij i-150 abbo).

wat zou ik doen ?

advies welkom

ibert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-10, 20:06
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Beetje late reactie misschien maar wellicht heb je nog niet besloten.
Ikzelf had een iPhone maar deze moest terug naar T-mobile, ik had zoveel problemen dat na veel klagen de overeenkomst na 8 maanden wederzijds kon worden ontbonden.
Ik heb liever Windows Mobile maarja, voor de iPhone zijn wel weer heel veel apps verkrijgbaar. Zoals Mytraffic is echt ideaal. Maar Tomtom vind ik vaak weer veel beter op een WM based device.

Nu heb ik sinds 2 maanden een HTC HD2, en dat bevalt super. Daarnaast een ipod Touch voor wat spelletjes, en my traffic. Merk toch dat ik die steeds minder gebruik. De HD2 werkt als Wi-Fi router voor de ipod onderweg.
En zo mis ik eigenlijk niks. Zo'n ipodje is ook niet zo groot.
Dus kan het zeker aanraden, 2 toestellen.
Maar met jouw wensen en de slechte bereikbaarheid zou ik dat hele T-mobile lekker laten zitten.
Reageren

Labels
dekking, iphone of ipod touch, itouch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: 3.1.3 3g itouch gedowngrade naar 3.1.2 2g itouch erik1995 Jailbreak 3 04-08-10 20:48
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile lutador Odido (T-Mobile) 1 07-03-10 19:00
Dilemma aankoop iphone patrickpain Koopinformatie Nederland 0 25-11-09 18:44
Dilemma kaboemski Odido (T-Mobile) 0 10-06-09 08:59
welken Firmware op je gsm heb staan westland iPhone algemeen 1 13-08-08 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.