iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone kopen op de Filipijnen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/51684-iphone-kopen-op-de-filipijnen.html)

htruijen 09-01-10 16:26

Iphone kopen op de Filipijnen
 
Hallo, vriend van mij zit op de Philipijnen en daar worden de Iphones 3GS aangeboden voor 100 US$. Is dit een goede deal? Afgezien van feit, dat ze wel of niet SIM-lockvrij zijn? Zit er serieus over te denken om er nog een aan te schaffen. Misschien kan hij er ook eentje opsturen per post. Wat vinden jullie? Groet en alvast bedankt, Henk

remundo7000 09-01-10 16:32

Dit klinkt te mooi om waar te zijn, en is dat dus ook. Het zijn neppers, zoals de hiphone, sciphone, ophone en zo voort!

htruijen 09-01-10 16:41

Hij heeft hem anders al getest. Hij schijnt te werken, dus wat is dan de nep?????

Michel15 09-01-10 16:56

Als jij daar zo zeker van bent dan moet je die kopen.

Hou je ons op de hoogte ?

remundo7000 09-01-10 16:57

De telefoon zal best werken, en ook veel op een iphone lijken.
Misschien is hij zelfs die $100 waard. Dus als je honderd dollar over hebt, kun je zelf nagaan of ze echt zijn :)

Maar voor de prijs vermoed ik dat het geen echte apple iphones zijn, of wellicht zijn ze "van de vrachtwagen gevallen".

Kost het niet al meer dan $100 om een iphone te maken? Is er iemand die weet wat de kostprijs van iphone ongeveer is?

De Generaal 09-01-10 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door htruijen (Bericht 403138)
Hij heeft hem anders al getest. Hij schijnt te werken, dus wat is dan de nep?????

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 (Bericht 403147)
De telefoon zal best werken, en ook veel op een iphone lijken.
Misschien is hij zelfs die $100 waard. Dus als je honderd dollar over hebt, kun je zelf nagaan of ze echt zijn :)

Maar voor de prijs vermoed ik dat het geen echte apple iphones zijn, of wellicht zijn ze "van de vrachtwagen gevallen".

Kost het niet al meer dan $100 om een iphone te maken? Is er iemand die weet wat de kostprijs van iphone ongeveer is?

Dat 'iPhone' aangaat en werkt, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een echte iPhone is inderdaad. Ik bedoel, er kan heel simpel een ander besturingssysteem op zitten en dan ben je vooralsnog bedrogen.

Zou je misschien kunnen vragen of jouw vriend screenshots van het Springboard (menu) van de iPhone kan maken, en eventueel foto's van de iPhone..

Denk dat wij je dan beter kunnen helpen..

htruijen 09-01-10 21:59

Okay, thanks! Vraag is uitgezet! Hopelijk zien ze kans om foto's te maken. Vind het wel spannend moet ik zeggen. ALvast dank voor de hulp, Henk

freekydude 09-01-10 22:53

Ik heb een maat die hem ook uit die streek heeft gekocht voor 60 euro. Het is een echte volledig werkende iPhone. Ik dacht ook dat dit te mooi was om waar te zijn, maar het is echt zo :D.

Maar kijk toch maar even goed uit voor je (of je vriend) iets koopt!

Annebet 16-01-10 14:33

ga dit even volgen, want binnenkort vertrekt er familie voor een maand naar de filipijnen en moest het waar zijn, dan laat ik ze eentje meenemen voor mij :)

Flipke1405 16-09-10 18:59

kan je ergens aan de Filipijnse prijzen uit apple winkels geraken?,er gaat namelijk ook een vriend van mij naar daar,maar ik heb er al eens achter gegoogeld maar niet echt iets gevonden

remundo7000 16-09-10 19:10

Via apple.com kom je hier: Apple - iPhone - Buy iPhone

De link brengt je naar Globe, kennelijk de T-Mobile van de Philipijnen, waar de iphone 4 is "coming soon."

En als je dan de FAQ leest (Globe - iPhone 4 Pre-Registration), staat daar dit:

Can I purchase the iPhone 4 from Globe without subscribing to Globe?
No, you can only get an iPhone 4 either with a selected 2-year subscription with a Globe Postpaid Plan (My Super Plan or My Fully Loaded Plan) or through purchase of a Globe prepaid kit.

EDIT: de iphone 3GS 8 GB met een prepaid-pakket kost volgens de Globe-website 31565 pesos, dat is iets van €550. Er staat niet bij of hij simlockvrij is, maar met die prijs ...

Flipke1405 16-09-10 19:50

hmmm... niet echt het antwoord dat ik hoopte,maar bedanbkt voor alle moeite

charlotte2394 18-12-10 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freekydude (Bericht 403281)
Ik heb een maat die hem ook uit die streek heeft gekocht voor 60 euro. Het is een echte volledig werkende iPhone. Ik dacht ook dat dit te mooi was om waar te zijn, maar het is echt zo :D.

Maar kijk toch maar even goed uit voor je (of je vriend) iets koopt!

mijn familie zit ook op de filipijnen. ik heb ze gevraagd of ze er eentje mee willen nemen. maar ze bieden ze aan voor 600 euro. waar heeft jou maat die gehaald, in Manila?
kan je beter in pesos of in euro bieden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.