//

Is dit een goede Iphone????

Is dit een goede Iphone???? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Hug? Ga gewoon een normale winkel binnen en dan kan je op beide orens slapen . En voor degene die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-06-10, 19:41
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hug? Ga gewoon een normale winkel binnen en dan kan je op beide orens slapen .

En voor degene die een 3gs willen kopen en niet de iphone 4; wacht nog effe want nu kopen is dom en ga je meer geld aan kwijt zijn, de iphone 3gs zal in prijs verminderen binnenkort.
Ik zeg,reageer dan niet op een normale vraag als het blijkbaar moeilijk voor je is om normaal antwoord te geven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-06-10, 11:50
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

beste hombra

je kunt gewoon de muziek koppelen via itunes en is het nr niet geschikt zegt itunes dat
en ik zou hem kopen bijv via mobistar in belgie hij is dan inclusief benzine wel wat duurder maar net zo goed
gr jeroen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 18:50
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G Giggles iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-09 21:57
Ervaring met een goede iphone carkit? SRT-4man iPhone accessoires en onderdelen 1 29-05-08 14:07
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) profit42 iPhone Apps 10 02-05-08 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.