iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Is dit een goede Iphone???? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/51883-goede-iphone.html)

Hombra 12-01-10 18:31

Is dit een goede Iphone????
 
Hallo Ik ben op zoek naar een Iphone 3gs 16gb zwart.
Nou heb ik via internet iets gevonden. Zet de tekst hieronder die ik terug kreeg van de verkoper:
Hallo Lyon,

Ik ben geintereseerd in de Iphone 3gs 16gb of 32gb kleur zwart.
voor de 16gb vraag jij €570,00 is hij dat echt simlock vrij???
Waarom verkoop jij hem een stuk goedkoper??
Kan ik hem wel blijven updaten?
Zit er garantie op?? Kan ik een factuur krijgen??
Dit zijn mijn vragen en ik kreeg dit antwoord:

[SIZE=5]Hi,[/SIZE]
[SIZE=5]Ik heb de Apple Iphone 3GS 16GB en 32GB in het zwart en wit.[/SIZE]
[SIZE=5]Nieuw in de doos met alles erbij, en voor 90% geseald, want onder is de seal gebroken om de Apple Iphone met de computer en datakabel, van Navigatiesoftware te voorzien.[/SIZE]
[SIZE=5]Fabrieks simlockvrij, en dat wil zeggen dat u ten alle tijden uw Apple Iphone kunt herstellen naar de fabriekspunt, en updaten, zonder enige probleem.[/SIZE]
[SIZE=5]U mag het vrijblijvend komen bekijken en uitproberen, en dan laat ik u zien dat het de echte Apple Iphone is met Fabriekssimlockvrij en de duurste versie.[/SIZE]
[SIZE=5]Prijs is voor de 16GB E. 590,00 en voor de 32GB E. 690,00 inclusief alle goede en dure software, en is meteen klaar om mee te werken.[/SIZE]
[SIZE=5]Er zit 1 jaar garantie van Apple en helaas geven wij geen factuur mee.[/SIZE]
[SIZE=5]De prijs blijft hetzelfde en kan niet lager gaan.[/SIZE]
[SIZE=5]Mvg. Lyon 0630404566.[/SIZE]

Is er iemand die of deze persoon kent of kan zeggen waar ik op moet letten en hoe ik kan zien of het een goed simlockvrij toestel is. Ik heb hem nog aan de telefoon gehad en hij zei: Kom maar kijken dan sluiten we hem hier aan de pc en zal je zien dat hij gelijk werkt en dat je je toestel gelijk kunt registreren. Als hij niet simlock vrij is gaat hij eerst vanalles vragen voordat je jezelf kunt registreren.

Graag advies???????

GR Annelies

Tomtje 12-01-10 18:36

In België kost een 3GS 16GB simlockvrij, nieuwstaat 575 euro.

Dus misschien is dat nog beter? Even naar belgië rijden.. Dan heb je ook 2 jaar garantie ;)

Hombra 12-01-10 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje (Bericht 404345)
In België kost een 3GS 16GB simlockvrij, nieuwstaat 575 euro.

Dus misschien is dat nog beter? Even naar belgië rijden.. Dan heb je ook 2 jaar garantie ;)

Mijn vraag is dan natuurlijk, heb je een adres voor mij waar ik in Belgie een iphone simlockvrij kan kopen??? Zodat ik zeker weet dat me niet laat bedonderen.
Gr Lies

colliehome 12-01-10 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404356)
Mijn vraag is dan natuurlijk, heb je een adres voor mij waar ik in Belgie een iphone simlockvrij kan kopen??? Zodat ik zeker weet dat me niet laat bedonderen.
Gr Lies

De Mobistar winkels en de Apple-verdelers...

Cheacker 12-01-10 19:06

Elk Mobistar Center in België verkoopt iPhone's.
Je dichtstbijzijnde MC vind je hier.

Tomtje 12-01-10 19:18

Inderdaad. Als je zeker wil zijn dat ze er op voorraad hebben kan je even bellen naar de winkel en eentje opzij laten leggen :)

Hombra 12-01-10 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheacker (Bericht 404359)
Elk Mobistar Center in België verkoopt iPhone's.
Je dichtstbijzijnde MC vind je hier.

Ga zeker morgen bellen naar Belgie.
Weet ik zeker als ik de iphone simlockvrij daar koop dat ik een echte simlockvrije heb??? Kan je het ergens aan zien op de telefoon of kan je het zien zodra je hem verbind met itunes???? Klopt het wat die man zei van mijn eerste geschreven stukje???
Graag advies???
Gr Lies

Pascal717 12-01-10 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404367)
Ga zeker morgen bellen naar Belgie.
Weet ik zeker als ik de iphone simlockvrij daar koop dat ik een echte simlockvrije heb??? Kan je het ergens aan zien op de telefoon of kan je het zien zodra je hem verbind met itunes???? Klopt het wat die man zei van mijn eerste geschreven stukje???
Graag advies???
Gr Lies

Daar hoef je niet bang voor te zijn. Ze zijn bij Mobistar altijd simlock vrij. Aan de iPhone zelf is niet te zien of hij simlock vrij is. Als de iPhone geactiveerd wordt is hij simlock vrij :rolleyes:

Hombra 12-01-10 20:03

Oke dus als ik morgen naar Mobistar bel en ze hebben er 1. dan kan ik die gewoon kopen zonder bang te zijn dat hij na 1 keer updaten het loodje legt:confused:
Want ben eerlijk zo goedkoop zijn ze niet
Gr Lies

PeterTe 12-01-10 20:07

Pas op met die software want jij kunt die software niet meer gebruiken omdat jij je met een andere apple account aanmeld dan (Behalve als het illegale software is) ;)

Pascal717 12-01-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404385)
Oke dus als ik morgen naar Mobistar bel en ze hebben er 1. dan kan ik die gewoon kopen zonder bang te zijn dat hij na 1 keer updaten het loodje legt:confused:
Want ben eerlijk zo goedkoop zijn ze niet
Gr Lies

Inderdaad, daar hoef je niet bang voor te zijn. In Mediamarkt hebben ze ook iPhones, net zoals bij jullie :)

Hombra 12-01-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 404386)
Pas op met die software want jij kunt die software niet meer gebruiken omdat jij je met een andere apple account aanmeld dan (Behalve als het illegale software is) ;)

Snap het niet. kan ik nou wel een iphone kopen bij mobistar in Belgie of niet??????
Met welke software moet ik dan oppassen??????????
Gr Lies

De Generaal 12-01-10 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404392)
Snap het niet. kan ik nou wel een iphone kopen bij mobistar in Belgie of niet??????
Met welke software moet ik dan oppassen??????????
Gr Lies

Mobistar is een provider beste Hombra. Haal je een iPhone bij Mobistar, dan zou je dat kunnen zien als het halen van een iPhone bij T-Mobile, of waar dan ook. Alle Belgische iPhone's die je haalt bij een Mobistar winkel zijn simlockvrij.

Pascal717 12-01-10 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404392)
Snap het niet. kan ik nou wel een iphone kopen bij mobistar in Belgie of niet??????
Met welke software moet ik dan oppassen??????????
Gr Lies

Met die software bedoelt PeterTe die navigatiesoftware die op de iPhone gezet is door die persoon waarvan je de iPhone wou kopen. Je kunt niet met verschillende accounts werken op een iPhone.

Hombra 12-01-10 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 404397)
Mobistar is een provider beste Hombra. Haal je een iPhone bij Mobistar, dan zou je dat kunnen zien als het halen van een iPhone bij T-Mobile, of waar dan ook. Alle Belgische iPhone's die je haalt bij een Mobistar winkel zijn simlockvrij.

Maar waarom heeft peter te het dan over ilegale software???
Als ik hem bij mobistar koop, koop ik hem toch niet ilegaal???
En kan ik hem hier in Nederland toch gewoon via itunes updaten??

Gr Lies

Even tussendoor super dat jullie zo snel reageren.
Want ik heb er geen verstand van. En wil echt wel voor betalen maar dan moet ook zeker weten dat hij goed is.
Gr Lies

De Generaal 12-01-10 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404401)
Maar waarom heeft peter te het dan over ilegale software???
Als ik hem bij mobistar koop, koop ik hem toch niet ilegaal???
En kan ik hem hier in Nederland toch gewoon via itunes updaten??

Gr Lies

Even tussendoor super dat jullie zo snel reageren.
Want ik heb er geen verstand van. En wil echt wel voor betalen maar dan moet ook zeker weten dat hij goed is.
Gr Lies

PeterTe had het over de iPhone die je dan gekocht zou hebben van de verkoper via de advertentie die je had gevonden. Maar daar hoef je niet op te letten.

Koop je een iPhone bij Mobistar, dan is deze 100% zeker simlockvrij. Je koopt dan gewoon een iPhone, bij de T-Mobile van België (alleen zijn de Belgische iPhone's altijd simlockvrij), en dus zul je er verder ook geen problemen bij hebben.

Hombra 12-01-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 404404)
PeterTe had het over de iPhone die je dan gekocht zou hebben van de verkoper via de advertentie die je had gevonden. Maar daar hoef je niet op te letten.

Koop je een iPhone bij Mobistar, dan is deze 100% zeker simlockvrij. Je koopt dan gewoon een iPhone, bij de T-Mobile van België (alleen zijn de Belgische iPhone's altijd simlockvrij), en dus zul je er verder ook geen problemen bij hebben.

Oke, super bedankt.

Gr Lies

nog een vraagje, ik heb nu ook een ipod touch.
Nou is mijn vraag die kan ik dus vervangen door de iphone.
Maar kan ik die plaatsen op de muziek instalatie die ik heb voor de ipod touch????? Is die aansluiting hetzelfde???

Gr Lies

Pascal717 12-01-10 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hombra (Bericht 404407)
Oke, super bedankt.

Gr Lies

nog een vraagje, ik heb nu ook een ipod touch.
Nou is mijn vraag die kan ik dus vervangen door de iphone.
Maar kan ik die plaatsen op de muziek instalatie die ik heb voor de ipod touch????? Is die aansluiting hetzelfde???

Gr Lies

Voor dat laatste moet je eens kijken als de muziek installatie geschikt is voor een iPhone. De aansluiting bij een iPhone is hetzelfde als bij de iPod Touch.

corne64 12-06-10 17:35

Hallo. Ik heb een vraagje.
Hoe kan ik zien als ik naar een Iphone ga kijken dat het een echte is?

apotheosis 12-06-10 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corne64 (Bericht 464009)
Hallo. Ik heb een vraagje.
Hoe kan ik zien als ik naar een Iphone ga kijken dat het een echte is?

Hug? Ga gewoon een normale winkel binnen en dan kan je op beide orens slapen ;).

En voor degene die een 3gs willen kopen en niet de iphone 4; wacht nog effe want nu kopen is dom en ga je meer geld aan kwijt zijn, de iphone 3gs zal in prijs verminderen binnenkort.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.