iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   PdaTech of ISN Service: betrouwbaar? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/52061-pdatech-isn-service-betrouwbaar.html)

_memoriez_ 15-01-10 00:07

PdaTech of ISN Service: betrouwbaar?
 
Ik las reeds dat er een topic was gestart over PdaTech, maar ik ben Belg, en ben niet zo goed op de hoogte over wat er van reparatiecentra bestaat. Aangezien ik er geen vind in België veronderstel ik dat er ook geen zullen zijn. Daarom zou ik me tot Nederland wenden. Alleen vroeg ik me af op deze beide services betrouwbaar zijn en ik vroeg me ook af naar welke ik mijn iphone 3g met kapot lcd scherm het best stuur. Hun websites zien er al redelijk uit, maar dat zegt natuurlijk niet altijd zeer veel! Kan iemand me helpen plz? Of als er en Belg ergens in België een dergelijk reparatiecentrum weet zijn, zou het vriendelijk zijn dit te melden!

Groenten,
Gaëtan

hondlustgeenbrood 21-02-10 10:58

Geen idee maar heb aankomende donderdag afspraak met PdaTech voor het vervangen van mijn glasplaat en ik vertrouw erop dat ze minstens zo goed als solidvision of de gecertificeerde i-Pod/Phone reparatie centrums kunnen repareren.

EDIT:

Ben afgelopen donderdag naar PdaTech geweest en ik moet je bekennen dat ik zeer tevreden over hun service ben. Heb wel diep in mijn buidel moeten tasten (een nieuw 3gs scherm oleophobic coating unit gekocht van 179,- eypo :d:d:d omdat er teveel mee geknoeid was in het monteren van de oude fake 3G glasplaat zoals het toepassen van lijm ipv adhesive tape waardoor mijn middenframe beschadigd was en heb ook een koptelefoon aansluiting flex cable gekocht van 25,- eypo + 30 eypo montage kosten). Al met al, professionele top service.

Pien77 21-02-10 16:53

Hoi,

Ik heb zelf ervaring met PDAtech, mijn vriend had zijn iphone in de wc laten vallen...iphone opgestuurd naar pdatech gestuurd en na een week of 1,5 via de mail een reactie wat er stuk was en wat er betaald moest worden. Na betaling van het bedrag wordt je iphone naar je teruggestuurd. Ik zeg prima service! En ook niet duur, voor de iphone van mijn vriend met waterschade hebben we nog geen 100 euro betaald :)
Succes ermee!

hondlustgeenbrood 27-02-10 21:52

Reparatie Prijslijst - Pdatech iPhone Reparatie , htc, MacBook, Notebook Reparatie Service / Den Haag, Nederlands - PDATECH

remundo7000 10-03-10 11:47

Mijn postieve ervaring met PDAtech meld ik ook, in december een iphone 2G laten repareren. Er moest een nieuw logic board in. Dat was een dure grap, maar wel meteen een upgrade van 8GB naar 16GB!

In februari deed hij het niet meer, opgestuurd en PDAtech heeft hem onder garantie weer gemaakt. Waarschijnlijk was het deze keer het commboard, maar toch gerepareerd. Echt perfecte service!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.