iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Laagste prijs garantie bij mediamarkt? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/52423-laagste-prijs-garantie-mediamarkt.html)

DaveD30 20-01-10 15:05

Laagste prijs garantie bij mediamarkt?
 
Bij de mediamarkt hier in mijn woonplaats is de iphone 3gs 16gig t-mobile los zo'n €900,- Echter hebben zij bij de mediamarkt laagste prijsgarantie wat alleen geld als het bij een bestaande shop is dus geen internetshop.
Nu is de 3gs 16gig bij de phoneshop met t-mobile lock €731,-
Iemand een idee of ik die prijs nu kan eissen bij de mediamarkt?
Heb namelijk een bon van mijn verzekering die ik alleen bij de mediamarkt kan verzilveren.:d

shippie 20-01-10 16:46

Als Phoneshop een webshop is niet

Destiny 20-01-10 17:14

Ik zou zeggen stap naar de Mediamarkt toe en probeer :)

Snader 20-01-10 17:14

Naar mijn weten hanteert de MediaMarkt geen laagste prijs garantie, dat is van de BCC.

Draicon 22-01-10 01:31

Mediamarkt hanteert inderdaad de laagste prijsgarantie, maar dan moet de Phoneshop binnen 20 kilometer van de vestiging zitten. Anders doen ze daar niet aan mee.

nebilem 22-01-10 11:39

Mediamarkt is altijd duur vind ik. Ze zijn alleen goedkoop als ze acties hebben bijvoorbeeld 3 dagen kortingen op tv's. Maar anders zijn ze meestal de duurste.

DaveD30 22-01-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Draicon (Bericht 407557)
Mediamarkt hanteert inderdaad de laagste prijsgarantie, maar dan moet de Phoneshop binnen 20 kilometer van de vestiging zitten. Anders doen ze daar niet aan mee.

Zag het inderdaad! Dan ga ik morgen maar ff naar Den Haag!:d

Draicon 24-01-10 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 407619)
Zag het inderdaad! Dan ga ik morgen maar ff naar Den Haag!:d

Hoop dan wel voor je dat de Phoneshop binnen 20 kilometer ligt. Zelfs dan nog kan Mediamarkt lastig gaan doen, omdat ze waarschijnlijk weinig winst zullen maken als ze het voor die prijs doen. Komen ze waarschijnlijk met bepaalde voorwaarden ofzo. Heb het niet echt op Mediamarkt, vreselijke service krijg je er en dat terwijl je jaren 'trouwe' klant bent.

Wook 25-01-10 19:05

Weinig winst voor die prijs? Als je ziet hoeveel zo'n iPhone in België kost dan zullen ze zeker nog genoeg winst maken...

DaveD30 26-01-10 09:40

Heb helaas nog niet naar Den Haag kunnen gaan. De phoneshop zit er nog geen 3km vandaan dus dat moet geen probleem zijn!:d
Nou zit in Hoofddorp ook een mediamarkt volgens mij en daar heb je ook gigavolt zitten die de 3gs met t-mobile lock verkoopt voor €599,- dus kan dat ook nog proberen:P

Draicon 26-01-10 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 409026)
Heb helaas nog niet naar Den Haag kunnen gaan. De phoneshop zit er nog geen 3km vandaan dus dat moet geen probleem zijn!:d
Nou zit in Hoofddorp ook een mediamarkt volgens mij en daar heb je ook gigavolt zitten die de 3gs met t-mobile lock verkoopt voor €599,- dus kan dat ook nog proberen:P

Dat is een nog mooiere prijs! 599 euro ipv 731 is toch een groot verschil. Zou zeker even langsgaan daar in Hoofddorp. :D
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wook (Bericht 408853)
Weinig winst voor die prijs? Als je ziet hoeveel zo'n iPhone in België kost dan zullen ze zeker nog genoeg winst maken...

Alleen de vraag is: wilt MediaMarkt daar in meegaan?

DaveD30 26-01-10 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 409026)
Heb helaas nog niet naar Den Haag kunnen gaan. De phoneshop zit er nog geen 3km vandaan dus dat moet geen probleem zijn!:d
Nou zit in Hoofddorp ook een mediamarkt volgens mij en daar heb je ook gigavolt zitten die de 3gs met t-mobile lock verkoopt voor €599,- dus kan dat ook nog proberen:P

Toch geen mediamarkt in hoofddorp:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.