//

Laagste prijs garantie bij mediamarkt?

Laagste prijs garantie bij mediamarkt? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de mediamarkt hier in mijn woonplaats is de iphone 3gs 16gig t-mobile los zo'n €900,- Echter hebben zij bij de mediamarkt laagste prijsgarantie wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-10, 16:05
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Laagste prijs garantie bij mediamarkt?

Bij de mediamarkt hier in mijn woonplaats is de iphone 3gs 16gig t-mobile los zo'n €900,- Echter hebben zij bij de mediamarkt laagste prijsgarantie wat alleen geld als het bij een bestaande shop is dus geen internetshop.
Nu is de 3gs 16gig bij de phoneshop met t-mobile lock €731,-
Iemand een idee of ik die prijs nu kan eissen bij de mediamarkt?
Heb namelijk een bon van mijn verzekering die ik alleen bij de mediamarkt kan verzilveren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 17:46
shippie shippie is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Als Phoneshop een webshop is niet

Laatst gewijzigd door shippie; 20-01-10 om 17:52.
  #3  
Oud 20-01-10, 18:14
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik zou zeggen stap naar de Mediamarkt toe en probeer
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 20-01-10, 18:14
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Naar mijn weten hanteert de MediaMarkt geen laagste prijs garantie, dat is van de BCC.
  #5  
Oud 22-01-10, 02:31
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Mediamarkt hanteert inderdaad de laagste prijsgarantie, maar dan moet de Phoneshop binnen 20 kilometer van de vestiging zitten. Anders doen ze daar niet aan mee.
  #6  
Oud 22-01-10, 12:39
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Mediamarkt is altijd duur vind ik. Ze zijn alleen goedkoop als ze acties hebben bijvoorbeeld 3 dagen kortingen op tv's. Maar anders zijn ze meestal de duurste.
  #7  
Oud 22-01-10, 12:42
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Mediamarkt hanteert inderdaad de laagste prijsgarantie, maar dan moet de Phoneshop binnen 20 kilometer van de vestiging zitten. Anders doen ze daar niet aan mee.
Zag het inderdaad! Dan ga ik morgen maar ff naar Den Haag!
  #8  
Oud 24-01-10, 23:00
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Zag het inderdaad! Dan ga ik morgen maar ff naar Den Haag!
Hoop dan wel voor je dat de Phoneshop binnen 20 kilometer ligt. Zelfs dan nog kan Mediamarkt lastig gaan doen, omdat ze waarschijnlijk weinig winst zullen maken als ze het voor die prijs doen. Komen ze waarschijnlijk met bepaalde voorwaarden ofzo. Heb het niet echt op Mediamarkt, vreselijke service krijg je er en dat terwijl je jaren 'trouwe' klant bent.
  #9  
Oud 25-01-10, 20:05
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Weinig winst voor die prijs? Als je ziet hoeveel zo'n iPhone in België kost dan zullen ze zeker nog genoeg winst maken...
  #10  
Oud 26-01-10, 10:40
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb helaas nog niet naar Den Haag kunnen gaan. De phoneshop zit er nog geen 3km vandaan dus dat moet geen probleem zijn!
Nou zit in Hoofddorp ook een mediamarkt volgens mij en daar heb je ook gigavolt zitten die de 3gs met t-mobile lock verkoopt voor €599,- dus kan dat ook nog proberen
  #11  
Oud 26-01-10, 12:21
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Heb helaas nog niet naar Den Haag kunnen gaan. De phoneshop zit er nog geen 3km vandaan dus dat moet geen probleem zijn!
Nou zit in Hoofddorp ook een mediamarkt volgens mij en daar heb je ook gigavolt zitten die de 3gs met t-mobile lock verkoopt voor €599,- dus kan dat ook nog proberen
Dat is een nog mooiere prijs! 599 euro ipv 731 is toch een groot verschil. Zou zeker even langsgaan daar in Hoofddorp.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Weinig winst voor die prijs? Als je ziet hoeveel zo'n iPhone in België kost dan zullen ze zeker nog genoeg winst maken...
Alleen de vraag is: wilt MediaMarkt daar in meegaan?
  #12  
Oud 26-01-10, 12:48
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Heb helaas nog niet naar Den Haag kunnen gaan. De phoneshop zit er nog geen 3km vandaan dus dat moet geen probleem zijn!
Nou zit in Hoofddorp ook een mediamarkt volgens mij en daar heb je ook gigavolt zitten die de 3gs met t-mobile lock verkoopt voor €599,- dus kan dat ook nog proberen
Toch geen mediamarkt in hoofddorp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt Sjonie Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 16:37
Dode pixel iPad 3G 32 GB, garantie MediaMarkt S¡mon iPad algemeen 12 09-10-10 21:12
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! mister@ iPhone accessoires en onderdelen 9 24-01-10 18:05
Prijs Iphone bij t-mobile binnenkort omlaag? Excellence Odido (T-Mobile) 6 28-11-08 04:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.