//

Welke abonnement? En losse telefoon of combi?

Welke abonnement? En losse telefoon of combi? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha iPhone-fans! Ik ben van plan om een iPhone te gaan kopen met een vodafone abonnement. Nu twijfel ik over twee keuzes: 1. Vodafone abo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-10, 21:48
sanneps sanneps is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Welke abonnement? En losse telefoon of combi?

Ha iPhone-fans!

Ik ben van plan om een iPhone te gaan kopen met een vodafone abonnement.
Nu twijfel ik over twee keuzes:

1. Vodafone abo via Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop
Hiervoor betaal ik voor een tweejarig abo + iPhone 3Gs met 16GB uiteindelijk 1181 euro.

2. Super Sim only Vodafone abo.
Ik zou dan die van 22,50 per maand nemen. Er komen dan nog wel 575 euro aan kosten voor een mobiel op als ik die telefoon in Belgie haal. Kun je hem dan ook laten verzenden via een belgische site naar Nederland? Want als ik hem moet halen komen die kosten er ook op. Krijg ik de gsm echt voor 575 euro, dan komt ook deze optie uit op 1181 euro.

Bij optie 1 krijg ik 375/750 minuten/smsjes. Bij optie 2 zijn dit er 450/900. Bij optie 1 kan ik wel verspreid over 2 jaar betalen, bij optie 2 zal ik dus meteen 575 (of nog meer) moeten neerleggen.

Wat zal ik doen? En als ik de telefoon simlock vrij koop, welke belgische websites om te bestellen zijn dan betrouwbaar?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-10, 18:24
Sanne1981 Sanne1981 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

ik laat hem door iemand uit België meenemen. Want bestellen via Mobistar-website lukt me niet.....kun je alleen maar met abo bestellen.
  #3  
Oud 25-01-10, 19:06
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Ja, dit wil ik ook wel graag weten! Alleen ik ken niemand die zomaar even naar België gaat dus waarschijnlijk word het via Phoneshop.nl maar ik wil graag weten als de site goed betrouwbaar is. (zie ander topic)
  #4  
Oud 26-01-10, 00:38
Sanne1981 Sanne1981 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Je moet het sowieso niet via phoneshop.nl doen, want daar betaal je voor een simlockvrij toestel uit NL.......800 euro oid. Je moet het dus wel via een belgische site doen, omdat alle belgische toestellen 575 zijn.
  #5  
Oud 26-01-10, 12:32
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne1981 Bekijk bericht
Je moet het sowieso niet via phoneshop.nl doen, want daar betaal je voor een simlockvrij toestel uit NL.......800 euro oid. Je moet het dus wel via een belgische site doen, omdat alle belgische toestellen 575 zijn.
Niet als je er een abonnement bij doet ;-) Of is dat ook geldklopperij? Ik wacht sowieso nog wel tot maandag en dan koop ik het wel met KPN!
  #6  
Oud 26-01-10, 12:48
Sanne1981 Sanne1981 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

het ligt er aan, welk abonnement je neemt en met welk abonnement je het vergelijkt. Vodafone Super SimOnly is bijvoorbeeld qua belminuten/smsjes gunstiger dan T-mobile.....In mijn beleving is KPN nooit zo gunstig voor particuliere abonnementen........

Maar ik ken ook mensen die geen bereik met Tmobile hebben in bepaalde dorpen, en die alleen maar tussen Vodafone en KPN kunnen kiezen.

Ik blijf mooi bij Vodafone en stap in maart wanneer die jongen uit Belgie mijn Iphone meeneemt, over op SuperSimOnly....hoef ik ook niet opnieuw aansluitkosten te betalen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon abonnement simkaart in Ipad2 Arnis iPad algemeen 1 28-03-11 13:38
Abonnement verlengen, welke provider?? sanderis Overige providers Nederland 59 24-01-11 10:11
Welke telefoon moet ik nemen? xeromorphic Odido (T-Mobile) 1 31-07-10 00:26
Welke Abonnement kopen voor simlock vrije iphone 3G ? roffaboy58 Koopinformatie Nederland 8 16-01-10 11:16
Windows: Combi van iTunes migratie vragen nielsmunoz iTunes 0 23-11-09 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.