zou het hier om een echte gs 16 gb gaan? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphone gebruikers, ik ben in onderhandeling met een verkoper voor een gs 3 16 gb. nu is mijn vraag of iemand mij kan vertellen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zou het hier om een echte gs 16 gb gaan?
beste iphone gebruikers,
ik ben in onderhandeling met een verkoper voor een gs 3 16 gb. nu is mijn vraag of iemand mij kan vertellen, of het waarschijnlijk wel om een echte iphone gaat? mijn twijfels zijn er omdat ik de doos zoals te zien is op de foto, rode letters heeft. dit heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gezien. Marktplaats.nl > Apple iPhone 3GS 16Gb Zwart TomTom Simlockvrij Nieuw Model - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone hij wil er 500 euro voor hebben. ik hoop op een reactie. mvg benny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Benny,
Zo te zien aan de foto's is het wel een echte, Dat de letter rood zijn, lijkt alleen maar zo. Als je de foto bekijkt is het gewoon met een brakke camera gemaakt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tomtom carkit t.w.v. 100 euro,in-ears t.w.v. 70 euro en een 3Gs 16GB,dan vind ik de prijs aan de lage kant. Wil natuurlijk niet altijd wat zeggen,maar toch.
|
||||
|
||||
ik denk wel dat deze echt is... denk dat de rode letters komen door de rode ogen functie van de camera, aangezien de letters op de doos spiegelend zijn.
maar ik neem aan dat je het verschil wel weet te herkennen tussen een echte en een nep iphone??? ik denk aan de stekker te zien dat deze wel echt is. de meeste nep iphone's hebben een andere oplader erbij. Suc6 met de aankoop. Groeten jeroen. |
|
|||
|
|||
Voor 500 euro zou ik hem sowieso op gaan halen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland? | woestewillem | Koopinformatie Nederland | 10 | 21-10-10 18:17 |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
iPhone 3G: Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? | Nick-kermis | Unlock | 3 | 18-03-10 10:09 |
|
|