//

Iphone via phoneshop icm Telfort?

Iphone via phoneshop icm Telfort? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers, Ik ben voornemens om een iphone 3 GS 16 GB aan te schaffen. Nu zag ik op de site van phoneshop diverse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-10, 21:26
limnoord limnoord is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone via phoneshop icm Telfort?

Beste iphone gebruikers,

Ik ben voornemens om een iphone 3 GS 16 GB aan te schaffen. Nu zag ik op de site van phoneshop diverse providers met diverse maandelijkse kosten. Zonder een T-mobile abonnement is je telefoon zelfs direct simlock vrij.

Kan iemand mij adviseren welke keuze het beste is, hierbij valt te denken aan

-internetverbinding en snelheid
-prijs
-service

en natuurlijk de aankoop via phoneshop.

Ik hoop snel wat reactie's te ontvangen zodat ik misschien deze week al mijn nieuwe iphone kan bestellen.

Met vriendelijke groet van een "op korte termijn" nieuwe gebruiker van de iphone 3GS 16 GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-10, 19:22
sellinglennon sellinglennon is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb vorig jaar mijn iPhone gekocht bij de Phoneshop (Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop). Zij verkopen origineel simlock vrije iPhones en bieden tevens garantie! Zeer snel geholpen, scherpe prijs en kreeg ook snel antwoord op mijn vragen die ik per mail heb gesteld. Ik zou persoonlijk voor Vodafone gaan. Lekker snel internet, goede dekking. Afhankelijk van de hoeveelheid belminuten etc die je nodig hebt, zou dit Vodafone Bel+SMS+Web 275 + Apple iPhone 3GS 16GB Black - PhoneShop.nl een goede aanbieding kunnen zijn.

Fijne shop die Phoneshop
  #3  
Oud 03-02-10, 18:31
Mirandaaaa Mirandaaaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sellinglennon Bekijk bericht
Ik heb vorig jaar mijn iPhone gekocht bij de Phoneshop (Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop). Zij verkopen origineel simlock vrije iPhones en bieden tevens garantie! Zeer snel geholpen, scherpe prijs en kreeg ook snel antwoord op mijn vragen die ik per mail heb gesteld. Ik zou persoonlijk voor Vodafone gaan. Lekker snel internet, goede dekking. Afhankelijk van de hoeveelheid belminuten etc die je nodig hebt, zou dit Vodafone Bel+SMS+Web 275 + Apple iPhone 3GS 16GB Black - PhoneShop.nl een goede aanbieding kunnen zijn.

Fijne shop die Phoneshop
Ik heb net ook een iPhone bij Phoneshop besteld! Nu nog contract opsturen en dan hopelijk zo snel mogelijk binnen! Ben overgestapt van HI naar Vodafone omdat ik over Vodafone positieve verhalen hoor. Ik ben zelf ook goed geholpen via de mail!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij Phoneshop.nl decibel Koopinformatie en ervaringen 44 15-08-10 16:07
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
Telfort icm iPhone 3G iDavid KPN 0 04-09-09 12:57
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 18:43
iPhone 3G: 3G icm Telfort - problemen joffer Unlock 2 05-10-08 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.