iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iBatterycase.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/53374-ibatterycase-nl.html)

Montebello 03-02-10 11:02

iBatterycase.nl
 
Ik ben opzoek naar een externe batterij voor mijn iPhone 3GS, ik kwam de website iPhone Battery Case | Batterij vervangen is niet meer nodig | De sterkste back-up batterijen voor iPhone | tegen de scherpste prijs! tegen. Ik zie hier trendy externe chargecovers voor oa de iPhone. Nu zien ze er dus erg mooi uit, maar over de kwaliteit kan ik nergens iets vinden. Mijn vraag heeft iemand ervaringen met iBatt en in het bijzonder met dit model: iBatt Aero batterij case voor iPhone 3G & 3GS - iBatterycase.nl

TonyKlein 04-04-10 13:02

In ben ook zeer geïnteresserd, met name in de Leather Battery case die ze ook, en vermoedelijk als enige, aanbieden.

Net als Montebello kan ook ik nauwelijks betrouwbare informatie vinden over de kwaliteit.

Het gaat hier zo te zien om een bedrijfje dat de cases ergens in China laat maken, en via Google vind je eigenlijk alléén wat forum spam (voor mijn gevoel van iBatt lieden), en een paar youtube videos.

Zijn hier nog mensen met 'first hand' informatie?

Dank! :)

Hionimi 04-04-10 14:20

Oh! Dat ziet er handig uit ja, vreemd dat er dan nog geen reviews over zijn...

Kan ook wel zoiets gebruiken voor als ik weer eens op pad ga zonder echte bestemming, met Google Maps kan de batterij zo snel leeg gaan...

pochet 04-04-10 15:25

Wat dachten jullie hiervan.

Geef je iPhone meer dan twee keer de gewone batterijduur met de mophie Juice Pack air. De Juice Pack biedt je een goed in de hand liggend antisliphoesje en dankzij de oplaadbare batterij blijft je iPhone onderweg bruikbaar.
  • Ingebouwde oplaadbare batterij
  • Tot wel 270 uur stand-bytijd
  • Volledige bescherming door een hard hoesje
  • Goede grip voor nog meer zekerheid
mophie Juice Pack air voor iPhone - Apple Store (Nederland)

TonyKlein 04-04-10 15:27

1 Bijlage(n)
Ik heb net hier ook nog een paar meningen gezien over ibatterycase en die waren voornamelijk positief.

Nou is er één ding waar iemand anders het ook al over had en waarvan ik denk dat het mij zal gaan irriteren: die lip met sluiting die bij het bellen tegen je hoofd aan moet hangen.

Nou heb ik momenteel een (gewone, maar overigens veel te dure) Sena case (zie bijlage), en die heeft aan de bovenkant magneetjes, zodat er geen aparte sluitlip nodig is en hij vanzelf dicht blijft zitten; handig !

Heb net een suggestie daarvoor gezonden aan ibatterycase.nl, maar die email kreeg ik net zo snel weer terug, dus dat geeft ook al niet zoveel vertrouwen..... :rolleyes:

Enfin, we zien wel...

TonyKlein 04-04-10 15:30

Ja, met die Mophie ben ik wel bekend, maar die bieden dan weer geen leren case met klep aan, en daar was ik nou juist in geïnteresseerd.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pochet (Bericht 433980)
Wat dachten jullie hiervan.

Geef je iPhone meer dan twee keer de gewone batterijduur met de mophie Juice Pack air. De Juice Pack biedt je een goed in de hand liggend antisliphoesje en dankzij de oplaadbare batterij blijft je iPhone onderweg bruikbaar.
  • Ingebouwde oplaadbare batterij
  • Tot wel 270 uur stand-bytijd
  • Volledige bescherming door een hard hoesje
  • Goede grip voor nog meer zekerheid
mophie Juice Pack air voor iPhone - Apple Store (Nederland)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.