iphone,... of niet ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee hallo, ik zit met een vraag n.l. ; Ik heb +/- 12 December j.l. een iPhone i-500 abonnement afgesloten bij T-Mobile. Maar door het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone,... of niet ?
Hee hallo,
ik zit met een vraag n.l. ; Ik heb +/- 12 December j.l. een iPhone i-500 abonnement afgesloten bij T-Mobile. Maar door het storend slechte bereik én doordat ik nérgens 3G bereik heb ( en dit niet aan mijn toestel lag ) hebben ze mij verteld dat ik mijn abonnement mag opzeggen/op ge zegt gaat worden. Nu gaan er geluiden (of dit waar is weet IK (nog) niet) dat KPN ook de iPhone gaat verkopen?? Maar ook gaat het verhaal dat er nog een nieuwe iphone komt ??? is het wijs om hier op te wachten ? of zijn dit alleen maar fabels ?? hoop dat jullie/1 van jullie mij kan helpen. met vriendelijke groet, S.C. Hoogeboom
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
KPN biedt aan enkele vaste klanten de mogelijkheid hun abonnement te verlengen met een iPhone 3GS. Of zij de iPhone ook in het assortiment krijgen is niet bekend.
Er zal vast een nieuwe iPhone uitgebracht worden. En dat zal zeer waarschijnlijk deze zomer zijn. Of je hier op wil wachten is helemaal aan jezelf. |
|
||||
|
||||
je kunt ook een iphone in belgie kopen, dan ben je vrij met uitzoeken welk abo je wilt.
|
||||
|
||||
Vodafone heeft ook Iphone abonnementen. Volgens mij binnekort alle providers wel.
|
Labels |
iphone, kpn, kpn hi, nieuwe, nieuwe iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 01-02-11 22:19 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone | japanner | Archief | 2 | 09-11-09 19:09 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
|
|