//

Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone

Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondertussen heeft Bestelmaar.nl mij een zeer nette en passende oplossing gedaan. Daarop voel ik mij min of meer verplicht mijn negatief beladen berichtje aan te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-10, 16:29
Maaike_22 Maaike_22 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 39
Standaard Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone

Ondertussen heeft Bestelmaar.nl mij een zeer nette en passende oplossing gedaan.
Daarop voel ik mij min of meer verplicht mijn negatief beladen berichtje aan te passen.

Laatst gewijzigd door Maaike_22; 15-02-10 om 16:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-10, 16:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst naar iPhone Koopadvies en Ervaringen
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 15-02-10, 11:39
Maaike_22 Maaike_22 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 39
Standaard

Er is weer nieuws omtrent mijn iPhone.
Nu, vandaag, weer gebeld met bestelmaar.nl en eindelijk goed nieuws.
Ik heb afgelopen vrijdag een erg boze mail verzonden.
Met alle afspraken en toezeggingen hierin om mijn woorden kracht bij te zetten en mijn eisen duidelijk te stellen.

Mevrouw die ik sprak zei meteen; "ik heb uw naam hier vanochtend al horen vallen!" "Ik zal u doorschakelen".
Ik zal er even bij zeggen dat ik mijn boze mail ook heb geccd naar de directeur van customer cares, tros radar en de consumentenbond
Ik houd er niet van aan het lijntje te worden gehouden.

Vriendelijke vrouw gesproken, ze maakte meteen haar excuses.
Ze beaamde dat vanaf het moment dat ik mijn iPhone heb opgestuurd ter reparatie alles fout gelopen is.

Ik had moeten ontvangen;
- Ontvangstbevestiging = niet gehad
- Wel of niet garantiegeval = niet gehad
- Status reparatie = niet gehad
- Hoe lang het duurt = niet gehad

Er was wel een bijkomend probleempje, ik krijg niet mijn eigen gerepareerde iPhone terug....omdat ze die naar een andere klant hebben gestuurd
Kortom; een ander heeft nu MIJN iPhone...nou ik mag hopen dat er niet echt veel gegevens meer van opstaan, maar is even minder belangrijk

Mijn reactie hierop: ow.........(lange stilte), ik zag de bui al hangen.
Maar...zei de vriendelijke mevrouw, ik heb met mijn manager overlegd en besloten dat u een nieuwe iPhone toegestuurd krijgt.
Toch nog iets positiefs in deze weken!!!

Echter moeten ze even kijken of de iPhones op voorraad zijn, de manager belt mij vanmiddag nog even en ik heb uiteraard om een bevestiging van de gemaakte afspraken via de mail gevraagd. Gelukkig heb ik haar mailadres al wel.

Uiteraard zal ik hier blijven posten, zodat jullie een indruk krijgen van de verdere afhandeling.

UPDATE:
Via de mail een bevestiging van het gesprek van vanochtend ontvangen met hierin zwart op wit dat ik eind deze week mijn nieuwe iPhone zal ontvangen.

Laatst gewijzigd door Maaike_22; 15-02-10 om 16:45.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met terugkrijgen van reparatie v1tje Koopinformatie Nederland 4 24-11-10 00:05
Bestelmaar ervaring? mavje Koopinformatie Nederland 5 11-10-10 21:08
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Wi-Fi problemen op 64Gb 3G - reparatie HanSolo iPad algemeen 4 27-08-10 18:55
T-mobile, verzekering/reparatie problemen. Brutaal!!! jorisposma Odido (T-Mobile) 12 14-07-09 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.