iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Hoe heb jij je iphone gekocht? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/5409-jij-iphone-gekocht.html)

Fizzy 15-02-08 12:19

zoek gewoon iemand die naar amerika gaat en tadaa...
het duurt mss iets langer, maar je betaald wel veeeel minder.

ik heb nu een dikke maand gezocht naar iemand, en nu is het eindelijk gelukt.

gewoon beetje moeite doen ;-)

Obs 15-02-08 12:24

hehe, fizzy precies... een dikke maand gezocht... niet iedereen heeft daar zin in. Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat mensen meer betalen dan 300 euro?
Familie van mij gaat pas in mei naar USA, en ga daar niet op wachten.. dus haal er nu wel eentje uit de UK.
ps. fizzy ik vind je wel een stoertje hoor! (K)

Fizzy 15-02-08 12:30

wat heeft dit nu met stoer te maken??

ik geef gewoon mijn mening/ervaring

aangezien ik nog studeer is het voor mij niet mogelijk om 500 euro neer te leggen voor iets dat eigenlijk maar 280 kost :)

gewoon rondvragen aan mensen :) er is ergens wel iemand die "morgen" vertrekt ofzo :p

BadSide 15-02-08 12:36

Kennis ging naar Amerika, dus hij had er eentje voor me meegenomen.. :)

bill 15-02-08 22:50

Hallo,
Ik zoek iemand die een kennis heeft of zelf naar de USA of UK gaat om een iPhone te halen. Ik wil tegen een (kleine) vergoeding serieuze afspraken maken om er één extra mee te nemen. Wie kan mij helpen?! Zou je mij dan een mailtje willen sturen. Ik zou je zeer dankbaar zijn.
mvg

Fizzy 17-02-08 13:37

jeeeeeeeeeeuj :D

ik heb hem in huis :D


wat een prachtig ding.

voorzichtig alles opengedaan.
ik doe het plastiek er af
en wooow neeee:(

er zitten belletjes in het scherm :(



ohnee toch niet, het is het 2de plastiekje :D

de man die hem kocht in de usa
is gewoon een AT&T store binnengestapt en zei:

ik wil graag een iphone.
ik wil geen abonnement, ik ga hem unlocken.
dus dat moet je me niet vragen

en hij kreeg er zo een mee :D

't is trouwens eentje van week 46 :o:o

dus 1.1.2 en BL 4.6?

binnen paar minuten unlocken en dan spelen! :D

koste me uiteindelijk 399$ + 20$ tax ( 5%) + een fles wijn voor de moeite :D


edit: net op 2 min unlocked!

dat was gemakkelijk zeg:D

nu 113 erop aant zetten :D
ik ben echt blij:p

tttequila 17-02-08 14:49

Laten meebrengen uit New York,
prijs inc tax van 8 procent,
302 euro.

mavje 17-02-08 19:13

sinds vanmiddag.
Zwarte Markt/ Bazaar, Beverwijk
154 euro + abo 22,50 eur, inc. unlimited internet (vodafone)

kevmeister 18-02-08 17:50

Apple Store Las Vegas, 1.1.2 obd 4.6 285 euries ongeveer:D

djkrikke 20-02-08 19:14

allemaal lekker leuk en wel, maar het is mijn contactpersonen nog niet gelukt om er eentje mee te nemen. Eerst had ik iemand die de canadese grens over ging en die in een AT&T store ging horen, moest een US id laten zien en lukte dus niet. Achteraf gaf hij toe dat hij beter naar een apple store had moeten gaan.

Vervolgens heb ik iemand anders die naar een Apple store gaat in de US, krijgt ie te horen dat ie 'm niet mag meenemen zonder een abo af te sluiten. De persoon in kwestie had wel eerst naar de firmwareversie gevraagd, volgens mij heeft dit afgeschritk.

Voel me dik belazerd door Apple, is al de 2de keer datk er naar uitkijk en weer lukt het niet.

Grample 20-02-08 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkrikke (Bericht 68553)
Voel me dik belazerd door Apple, is al de 2de keer datk er naar uitkijk en weer lukt het niet.

Laat me niet lachten :D

djkrikke 20-02-08 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 68555)
Laat me niet lachten :D

Een beetje humor kan geen kwaad hé ;) ik begrijp wat je bedoelt..Maar jij begrijpt ongetwijfeld ook wat ik bedoel. Niks lastiger als iets verwachten en het idee altijd maar moeten uitstellen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.