iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iemand ervaring met Coeurtel BV ? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/5493-iemand-ervaring-coeurtel-bv.html)

jeroen-f80 23-01-08 09:49

iemand ervaring met Coeurtel BV ?
 
Ze hebben nogal een voorraad liggen en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze leverancier en die wil delen...

Thanks!
Jeroen

Guest-20201108204737 23-01-08 11:36

Heel misschien zou een website en andere informatie makkelijk zijn?

pascalletje 23-01-08 11:50

Heb een link op marktplaats gevonden. Let wel op dat het 499,- ex btw is, komt nog bijna 100 euro bij.

jeroen-f80 23-01-08 12:55

en inderdaad makkelijk (sorry)
de link....

Coeurtel.com - Making it simple

het gaat me ook niet helemaal om de prijs, maar meer om de betrouwbaarheid en ervaringen

Sharky232 23-01-08 14:13

Hun online shop is helemaal leeg op 1 Nokia telefoon na? De ervaringen met dit bedrijf lijken me wat schaars als ze zo weinig verkopen. Ik zou Coeurtel persoonlijk niet vertrouwen: geen items in shop, website ziet eruit als Joomla! template, geen KVK-nummer op website...

Maar je kunt natuurlijk altijd ff bellen :cool:

Nikooos 23-01-08 14:29

ziet eruit als een template idd.. Ik zou er geen euro aan toevertrouwen.

Sharky232 23-01-08 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door unlocksupport (Bericht 46535)
mensen hebben gekke prijzen in hun hoofd 445 ex btw
ik verkoop ze 400 op de site nieuw in the seal
en nog EU versie;s ook
komen ze met 445 en turbosim voor 45 exbtw

ze zijn helemaal gek
door deze gasten gooide ik me prijzen omlaag moet wel leuk blijve iphone niet alleen maar zware winst maken

Oeh dat ziet er indd uit als een goede deal :)
-iPhone unlocked 550,-
-iPhone locked 400,-
-Turbosim 50,-

NickLNL 23-01-08 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door unlocksupport (Bericht 46535)
en nog EU versie;s ook

Modbreak:
Link verwijderd


EU versies, wat bedoel je hiermee? Dat ze uit Engeland komen?
Kunnen jullie ze ook onder rembours verzenden of is er een ophaal mogelijkheid?

Dien 23-01-08 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door unlocksupport (Bericht 46559)
vrijdag heb ik weer lading van 110 stuks dus voorraad genoeg

en mijn KVK kan je wel natrekken
we hebben al 10 jaar bedrijf en zijn oprecht in zaken

vind alleen lullig dat die knakkers of forums iedereen leegtrekken met bizare prijsen

me msn sta bij onze contact op de site

en zijn zat mensen op iphoneclub die bij my hebben gekocht en tervreden zijn

deze forum is gewoon toppy voor iedereen maar uitbuiters kunnen ze beter eruit kicken

Modbreak:
Link naar website verwijderd


Versta je onder "uitbuiters" ook mensen die op dit forum zitten, puur alleen voor de unlock informatie en die dus nog nooit een post hebben geplaatst om mensen te helpen??:rolleyes:

Registratie 29 oktober 2007 - aantal posts 7 :rolleyes:

-kriis 23-01-08 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 46692)
Versta je onder "uitbuiters" ook mensen die op dit forum zitten, puur alleen voor de unlock informatie en die dus nog nooit een post hebben geplaatst om mensen te helpen??:rolleyes:

Registratie 29 oktober 2007 - aantal posts 7 :rolleyes:


Als mensen er niet zoveel vanaf weten, dan kan je ook moeilijk informatie geven.
je moet tog ergens beginnen om informatie vandaan te halen.

Maar ik vind dat je dan wel een bedankje kan geven voor de gene die je heeft geholpen;)

gr, kris

Dien 23-01-08 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 46698)
Als mensen er niet zoveel vanaf weten, dan kan je ook moeilijk informatie geven.
je moet tog ergens beginnen om informatie vandaan te halen.

Maar ik vind dat je dan wel een bedankje kan geven voor de gene die je heeft geholpen;)

gr, kris

Als mensen/bedrijven hier komen (ik noem geen namen) puur voor de informatie, om vervolgens een service of unlocked iPhone te kunnen verkopen, dan neem ik aan dat je wel degelijk verstand hebt van zaken en dus ook antwoord kunt geven op veel voorkomende problemen.

Niekie 23-01-08 23:13

De website van coeurtel ziet er gierig uit, ik zou er geen zaken mee doen.

-kriis 24-01-08 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 46823)
Als mensen/bedrijven hier komen (ik noem geen namen) puur voor de informatie, om vervolgens een service of unlocked iPhone te kunnen verkopen, dan neem ik aan dat je wel degelijk verstand hebt van zaken en dus ook antwoord kunt geven op veel voorkomende problemen.

hhmmm daar heeft u dan gelijk in;)

gr, kris

Domi 02-02-08 12:53

Woon vlakbij Den Bosch, heb mijn Iphone daar gekocht, zo gierig als de site is, is ook de inrichting van de "winkel" (staat alleen een desk). Heb hem compleet gekocht met turbosim en jailbreak (ben nog zo'n rookie op dit gebied, dat ik daar geen kopzorgen over wilde hebben). Totale kosten komen dan op € 593,- incl. btw. Vind het verder een beetje misleidend hoe zij hun prijzen opbouwen.

Heb Iphone pas één dag, dus bij deze hallo allemaal :) , hoop dat ik nog veel gebruik kan maken van, in mijn ogen perfecte site.

Domi

Stiruam 02-02-08 13:00

Hello, Gefeliciteerd je zal er veel plezier van hebben!

Greetz, Stiruam

HolmanP 26-02-08 14:11

Mwoah.. iPhones verkopen in een land waar hij nog niet uit is blijft een grijs gebied. Datzelfde gevoel had ik ook bij deze 'winkel' (loods).

Maar eerlijk is eerlijk. Alles in prima staat, dus ik raad deze winkel aan.

basje34 06-03-08 21:36

Ook ik heb een iphone gekocht bij Coeurtel, niet mis mee.
Het gebouw en inrichting is dan misschien niet echt dat je zegt:"" het je van het".

Maar, prima geholpen

hansbao 18-02-09 20:46

gewoon betrouwbaar !
 
Ik heb een jaar geleden mijn iPhone bij Coeurtel gekocht, na enkele dagen vertoonde het app. problemen met de headset connector, na tel overleg kon ik zonder morren mijn iPhone terugbrengen , ze hebben hem zonder probleem omgeruild voor een nieuwe. Ik vind dat men een goede service geeft.

Hans

Gilliam 18-02-09 22:01

Handig om te vertellen hoeveel je ervoor betaalt hebt enzo, als ik op de site kijk moet ik ze e-mailen voor prijzen. Ook zit er geen fabrieksgarantie op omdat ze uit Amerika komen zeggen ze.

Toch goed dat ze het meteen omruilen. :)

laika666 10-07-09 21:25

Ikheb gisteren een iphone 3GS gekocht. je werd daar netjes behandelt. en Iphone werk goed


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.