//

Enkele vragen ivm mogelijke aanschaf

Enkele vragen ivm mogelijke aanschaf discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik overweeg een iPhone abonnement bij T-Mobile te nemen. Ik twijfel nog, onder andere omdat er dingen zijn die ik eigenlijk met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-10, 08:59
Onkelpazuzu Onkelpazuzu is offline
• iOS 8.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Question Enkele vragen ivm mogelijke aanschaf

Hallo allemaal,

Ik overweeg een iPhone abonnement bij T-Mobile te nemen. Ik twijfel nog, onder andere omdat er dingen zijn die ik eigenlijk met mijn iPhone zou willen doen waarvan ik niet zeker weet of ze kunnen of van T-Mobile mogen:

1) Ik heb een Macbook. Stel dat ik in de trein zit te werken, kan ik dan bv. op mijn iPhone e-mail checken en een eventuele attachment naar mijn Macbook sturen (bv via Bluetooth) zodat ik er daarop aan kan werken? Of een bestand van Internet downloaden en dat openen op mijn macbook? Of, omgekeerd, als ik op mijn Macbook een bestand heb staan, kan ik dat dan naar de iPhone sturen zodat ik het via de mail kan versturen?

2) Is het ook mogelijk om met de iPhone (G3s) een video chat te doen met bv iChat of Skype?

3) Ik heb begrepen dat de iPhone geen Flash ondersteunt. Hoeveel last ga ik daarvan hebben? Ik snap dat dat afhangt van wat ik allemaal doe en bekijk, maar ik ben benieuwd naar de gemiddelde gebruikerservaring..

4) Zijn er nog andere dingen die de iPhone op verrassende wijze NIET kan, waarvan ik als naieve koper misschien automatisch aanneem dat ze er wel mee kunnen?..

Ik ga natuurlijk ook verder neuzen in de forums en andere documentatie, maar misschien heeft iemand wel tijd en zin om één of meer van deze vragen te beantwoorden. Alvast erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even wachten met aanschaf iPhone 4 ivm kinderziektes of niet? Niessie Koopinformatie Nederland 12 05-08-10 04:07
Enkele vragen over de Ipad Moesje18 iPad algemeen 1 27-04-10 12:59
enkele vragen LazerG iPhone algemeen 0 19-06-09 16:06
Enkele vragen sysax Archief 1 02-08-08 13:31
enkele vragen Banjo Overige providers Nederland 6 02-10-07 19:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.