iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Waarom IPhone abbo ipv Relax? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/56323-waarom-iphone-abbo-ipv-relax.html)

JeuerD 22-03-10 11:12

Waarom IPhone abbo ipv Relax?
 
Beste mensen,

Ik kan volgende week mijn contract vernieuwen bij T-mobile en ik wil graag een Iphone.
Nu zit ik mezelf te verdiepen in welk contract ik moet afsluiten en tot dusver komt voor mij een Relax contract beter uit dan een Iphone contract. Echter is mij het daadwerkelijke verschil tussen beiden nog niet echt duidelijk :confused:

Waar ik inmiddels achter ben is dat je internetverbinding met een Iphone abbo sneller zal zijn dan met een Relax abbo icm een Web & Walk. Klopt dat ook? En is dat het enige verschil of zijn er nog meer belangrijke verschillen waardoor toch een Iphone abbo beter zal zijn dan een Relax abbo (buiten het verschil in belminuten)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

wouter1981 22-03-10 12:07

ik noem Visual Voicemail.

Jan4 22-03-10 13:03

Bij een relax-bundel moet je een smsbundel appart aanschaffen geloof ik.

JeuerD 22-03-10 15:24

Nee dat is niet meer zo, je kunt bellen en sms-en uit 1 bundel.

kai824 22-03-10 15:47

Onbeperkt internet is in deze bundel goedkoper

ReneK 22-03-10 16:02

heb zelf relax, web and walk en een sms bundel van 1000. En zie ook het voordeel niet van een iPhone abo.
Voicemail staat altijd uit bij me, bellen ze nog maar een keer :-)

ViperNL 22-03-10 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ReneK (Bericht 428951)
heb zelf relax, web and walk en een sms bundel van 1000. En zie ook het voordeel niet van een iPhone abo.
Voicemail staat altijd uit bij me, bellen ze nog maar een keer :-)

Sneller mobiel internet?

ReneK 22-03-10 16:28

zou kunnen,maar is het wel zoveel sneller ??

remundo7000 22-03-10 17:41

Als je al een iPhone hebt, neem je natuurlijk geen iPhone-abonnement. Anders is de prijs redelijk goed, iPhone+abonnement van T-Mobile is niet duurder dan een losse nieuwe iPhone in België kopen en daar dan een Nederlands abonnement bij nemen. Dat was in juni 2009 in ieder geval nog zo.

nebilem 26-03-10 20:44

Als je iPhone hebt ben je sowieso dom bezig als je tmobile Abo neemt liever Vodafone

Lolalala 30-03-10 20:31

Ik ben hier ook benieuwd naar.

Tot nu toe zeggen jullie dus Visual Voicemail (maar ik gebruik mijn voicemail niet dus dat maakt voor mij niet uit), en sneller internet (maar dat weet niemand zeker)?

Verder geen verschil?

Ik las ergens dat je bij Relax een datalimiet hebt, maar op de T-Mobile staat dat dit niet zo is. Wat ik ook ergens las is dat je met WebnWalk max. 10x het gemiddelde mag gebruiken, maar kom je daar zo snel aan dan?

djurre 30-03-10 21:51

-Je kan bij iPhone abbonement geen sms bundel afsluiten
- Bij relax abbonement heb je tegenwoordig ook visual voicemail:)

Voor de rest is alles hetzelfde, als je web n walk maximaal neemt, kan je onbeperkt op internet met dezelfde snelheid.
Wil je geen sms bundel? Dan zou ik bij een iPhone abbonement blijven, omdat je dan toch goedkoper uit bent.
Je kan trouwens je tariefplan altijd wijzigen op de site van t-mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.