iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/56377-iphone-3g-s-kopen-wachten-op-de-4g.html)

lesulong 25-04-10 18:12

ik heb nu een 3gs die is geupdate naar de nieuwe bb, dus onbruikbaar. ik kan goed leven met een 3gs, en hoef niet persee een 4g. Maar wil wel snel een werkende iphone.

Nu kan ik wachten totdat de 4g uit is en de nieuwe unlock en jailbreak (zodat ik mijn huidige 3gs weer kan gebruiken), of ik kan nu een nieuwe 3gs los kopen (legaal, jb maakt me niet uit) en wanneer ik mijn huidige iphone kan jb en unlocken, hem dan verkopen.

Nu is de vraag, wat zou een 3gs 16g opleveren wanneer de nieuwe iphone uit is? ik wil namelijk echt weer mijn iphone terug, windows mobile is te irritant!

Yzord 25-04-10 18:13

Een 3GS zal zakken naar de 300 euro rond augustus/september

ruudsmets 26-04-10 12:14

Weet iemand hier of de nieuwe iphone weer alleen wordt verkocht in combinatie met t-mobile? Of wordt de nieuwe iphone vrijgegeven in combinatie met alle providers?

Cogy 26-04-10 12:45

Ik heb ook de keuze kunnen maken om de 3GS te nemen, en om mijn abbo dan te verlengen..! Die keuze heb ik niet gemaakt.. Omdat de nieuwe generatie in aantocht is.. En mijn abbonement verloopt eind mei ( na verloopt september, maar 4 maanden van tevoren mag je een nieuwe uitzoeken bij T-mobile Shop ).
Dus ik wacht rustig af...........maar ze mogen nu wel opschieten :P

lesulong 26-04-10 13:12

ik heb ervoor gekozen om nu een iphone 3gs te kopen. Tegen de tijd dat de nieuwe generatie iphone uit is, duurt het toch weer even voordat deze los te koop is. Ik ga ervan uit dat je deze weer met een 2 jarig abbo moet kopen, waar ik niet van hou. Voordat hij legaal en simlockvrij verkrijgbaar is ben ik weer een eeuwigheid verder. Daarbij kan firmare 4.0 ook op de 3gs draaien, dus je doet het dan waarschijnlijk alleen voor een nieuwe body, een front camera en een grotere hardeschijf (+ nog andere verbeteringen die we nog niet precies weten). Beter ga ik nu genieten van de iphone 3gs, want windows mobile geeft me nachtmerries!!

Cogy 28-04-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lesulong (Bericht 443117)
ik heb ervoor gekozen om nu een iphone 3gs te kopen. Tegen de tijd dat de nieuwe generatie iphone uit is, duurt het toch weer even voordat deze los te koop is. Ik ga ervan uit dat je deze weer met een 2 jarig abbo moet kopen, waar ik niet van hou. Voordat hij legaal en simlockvrij verkrijgbaar is ben ik weer een eeuwigheid verder. Daarbij kan firmare 4.0 ook op de 3gs draaien, dus je doet het dan waarschijnlijk alleen voor een nieuwe body, een front camera en een grotere hardeschijf (+ nog andere verbeteringen die we nog niet precies weten). Beter ga ik nu genieten van de iphone 3gs, want windows mobile geeft me nachtmerries!!

Je kan nu ook een abbo afsluiten voor 1 jaar..!!

En dat de nieuwe generatie vele malen sneller wordt. Ik neem niet aan dat ie even snel is als de 3gs..!! met de extra functie die er nu al zeker opzitten ( flitser, front camera, betere batterij.. etc) moet ie wel sneller zijn.

En de firmeware 4.0 beta is ook al te jailbreaken.. Dan neem ik aan dat het ook heel snel te unlocken wordt...

wouter1981 28-04-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruudsmets (Bericht 443089)
Weet iemand hier of de nieuwe iphone weer alleen wordt verkocht in combinatie met t-mobile? Of wordt de nieuwe iphone vrijgegeven in combinatie met alle providers?

Hier is nog niets over bekend. Als we mazzel hebben wordt dit bekend gemaakt op het moment dat de nieuwe iPhone wordt aangekondigd.

FrisoP 16-05-10 15:39

Heeft iemand enig idee hoe duur de 4G zal gaan zijn tegen over een 2 jarig abbonement van de 3GS? Er is op dit moment een zeer scherpe aanbieding lopende voor de 3GS (23 euro per maand 160 belminuten/sms + web and walk)

Voor hoeveel zal de 4GS als 2 jarig abbonement in de winkels gaan liggen denken jullie? Ik denk toch dat je minimaal 40 euro zult kwijt zijn + kosten voor de telefoon zelf. Of heb ik dit mis?

xKocer 16-05-10 15:56

En hoe duur zal die los te koop zijn? dat vraag ik me ook af. Als het te duur wordt kan ik net zo goed een 3gs aanschaffen.

FrisoP 16-05-10 16:10

Ik twijfel best wel nu haha.
Ik denk dat de 4G 29,99 zal gaan kosten per maand (dit was bij 3GS en 3G ook zo)
Denken jullie dit ook?

jetje 16-05-10 21:23

geduld ...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 442884)
Een 3GS zal zakken naar de 300 euro rond augustus/september

Ik heb net mijn gewone vodafone scherp abbo verlengd:mad: dus ik moet nog even wachten, en heb dus nog even tijd, als de nieuwe 4g in aantocht is wordt de 3gs een stuk betaalbaarder.
Heb nog geen iphone, en mijn kleine nokia doet het al 4 jaar heel behoorlijk. Ik bel nl. ook gewoon met mijn telefoon ;), en thuis heb ik mijn mac. ...:d

Ik hou alle berichtjes hier in de gaten, en als de prijzen dalen sla ik toe;)

Maar ik geef toe, het valt niet mee!!!!

Xenn0X 17-05-10 13:01

ik wacht even af, mijn 3g heeft net Wi-Fi defect opgelopen.
en mag mijn vodafone verlengen/opzeggen in augustus.
ga alleen voor de 4g verlenging of nieuwe abbo en oude opzeggen.
dan kan mijn die Wi-Fi defect voor paar maanden weinig boeien:)

wouter1981 17-05-10 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X (Bericht 453168)
ik wacht even af, mijn 3g heeft net Wi-Fi defect opgelopen.
en mag mijn vodafone verlengen/opzeggen in augustus.
ga alleen voor de 4g verlenging of nieuwe abbo en oude opzeggen.
dan kan mijn die Wi-Fi defect voor paar maanden weinig boeien:)

Heb je al eens een reboot gedaan?

Xenn0X 17-05-10 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 453211)
Heb je al eens een reboot gedaan?

reboot, firmware restore maakt niets uit. echt kaput

wouter1981 18-05-10 08:37

Spijtig... Hoop voor jou (en mezelf) dat de nieuwe snel uitkomt.

twentsmeisje 18-05-10 12:37

Ik krijg vandaag tussen 14 en 18u mijn nieuwe witte 3GS 16GB.

Reden dat ik niet wacht op de 4G:
Ik heb 4jaar lang zonder problemen een nokia classic gehad zonder zelfs kleuren scherm of smilies in de sms. En waar het geluid van stuk was.
Niet dat ik er niets om gaf maar wist gewoon nog niet wat ik wou en had zoiets van alles of niets.

Dus... na heeeeeeeeeeeeel lang vergelijken van htc en apple is het uiteindelijk de iphone 3gs geworden en ondanks dat er een nieuwe komt, heb ik denk ik meer dan genoeg aan de 3gs. :D:D:D

wouter1981 18-05-10 13:02

Meid, je weet niet wat je overkomt! 3GS is een super apparaat! Een iPhone kopen is nooit verkeerd. Ik heb nog een 3G en die is nog altijd beter dan de meeste andere telefoons.

twentsmeisje 18-05-10 13:15

Ben zooo benieuwd! En serieus gewoon hieperdepieper zenuwachtig, hahaha!

amstel08 18-05-10 14:01

Vorige week nog een simlockvrije witte 3gs 16gb uit Sardinie (Italie) meegenomen voor mijn vrouw. Ze zag/ziet een beetje op tegen al die technische fratsen, maar roept nu al de hele tijd "dat is snel", "dat gaat gemakkelijk". Ze is al wel om denk ik. Ze kan ook eindelijk zonder pc-sync haar google-agenda met mij delen. Haar Palmpje kijkt al een paar dagen werkloos toe. ;-)

652cc 25-05-10 15:21

Ik verander per 1 4 juni van baan en moet dan mijn telefoon vd zaak inleveren en zelf weer een abonnement afgesloten hebben. Op zich niet erg, kan ik tenminste een iphone nemen. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Op 7 juni is de Apple conferentie. Dat is dus een week voordat ik echt een ander abonnement/nummer moet hebben anders ben ik niet meer bereikbaar.
-Was het voorgaande jaren zo dat op de dag van de introductie (of snel daarna) je ook al in Nederland de telefoon kon bestellen?
-Of kan ik nu al bij t-mobile een abonnement afsluiten (alleen een nummer dus) waarbij ik pas een telefoon wil als de nieuwe iphone uit is?
Heb nu al een simlockvrije 3g dus kan het qua telefoon nog wel even volhouden tot de nieuwe iphone maar zit dus met het abonnement dat ik uiterlijk 14 juni moet hebben. Graag jullie tips!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.