//

Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G???

Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar was de aankondiging op 8 Juni. Introductie in Nederland was 26 Juni. Weet niet zeker of je de telefoon kunt bestellen met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 25-05-10, 15:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Vorig jaar was de aankondiging op 8 Juni. Introductie in Nederland was 26 Juni.
Weet niet zeker of je de telefoon kunt bestellen met een abonnement voordat hij verkrijgbaar is... Navraag bij de T-Mobile Shop lijkt me de beste manier.
Maar misschien een prepaid kaartje kopen voor de tussentijd? Zal hopelijk maar voor 1,5 tot 2 weken zijn...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 25-05-10, 16:35
jetje jetje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: drachten
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 652cc Bekijk bericht
Ik verander per 1 4 juni van baan en moet dan mijn telefoon vd zaak inleveren en zelf weer een abonnement afgesloten hebben. Op zich niet erg, kan ik tenminste een iphone nemen. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Op 7 juni is de Apple conferentie. Dat is dus een week voordat ik echt een ander abonnement/nummer moet hebben anders ben ik niet meer bereikbaar.
-Was het voorgaande jaren zo dat op de dag van de introductie (of snel daarna) je ook al in Nederland de telefoon kon bestellen?
-Of kan ik nu al bij t-mobile een abonnement afsluiten (alleen een nummer dus) waarbij ik pas een telefoon wil als de nieuwe iphone uit is?
Heb nu al een simlockvrije 3g dus kan het qua telefoon nog wel even volhouden tot de nieuwe iphone maar zit dus met het abonnement dat ik uiterlijk 14 juni moet hebben. Graag jullie tips!
misschien ff prepaid?
  #63  
Oud 25-05-10, 17:21
652cc 652cc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

prepaid is een goede tip, had ik niet eens aan gedacht !
  #64  
Oud 25-05-10, 17:25
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Neem een prepaid-kaart. En zodra iphones van de nieuwe generatie zijn te bestellen, kun je je nummer door t-mobile laten overzetten naar je nieuwe abonnement.

Of: je neemt een sim-only abonnement, van welke aanbieder dan ook, en gebruikt dat in de 3G tot je in België een nieuwe kan halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen, wachten op 4g? MrBirdsong Archief 2 25-02-10 11:18
iPhone kopen of nog wachten ? Hama Koopinformatie Nederland 1 03-10-09 11:26
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? reno1 Archief 10 31-07-08 13:34
Nu een iphone kopen of wachten op de 3G dedafmonteur Archief 3 06-05-08 11:23
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? markb Koopinformatie Nederland 19 20-01-08 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.