//

Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G???

Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het wel intressant om te weten wat jullie doen. Evt zou het wel leuk zijn als je een korte uitleg geeft waarom wel/niet....... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-10, 12:33
Martijniphone Martijniphone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G???

Ik vind het wel intressant om te weten wat jullie doen.

Evt zou het wel leuk zijn als je een korte uitleg geeft waarom wel/niet.......

(Wilde eigenlijk een poll maken, weet alleen niet hoe?...)

Laatst gewijzigd door Martijniphone; 23-03-10 om 12:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-10, 13:06
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Tja, dat is een lastige en voor iedereen anders.
Denk dat ik persoonlijk zou wachten tot de zomer op een eventuele "4G" maar voor mij is het makkelijk praten want ik heb al een Iphone 3G.
Ik ken mezelf en zou zoiets inderdaad ook zo snel mogelijk willen hebben.
Is ook een beetje lastig omdat niemand nog precies weet hoe de nieuwe Iphone wordt, wat beter is etc. en wanneer hij precies komt.
Vraag jezelf het volgende af: Zou jij straks hardstikke balen als je nu de 3GS neemt en van de zomer (paar maanden later dus) komt de nieuwe Iphone uit die in alles weer een stukkie beter is??
  #3  
Oud 23-03-10, 13:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ook ik zou zelf wachten op de volgende generatie iPhone. Heb bij de 3G ook een paar maand moeten wachten voor ik m eindelijk had. En dat was zwaar maar het was het wachten ook wel waard.
Feit is wel dat de volgende iPhone weer beter zal zijn dan de 3GS. En als je kunt wachten dan raad ik je aan om dat te doen. Als je op dit moment een nieuwe telefoon moet hebben dan is het beter om de 3GS te nemen.
  #4  
Oud 23-03-10, 13:37
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Ik zou wachten.
Mocht de 4G binnen 2-3 maanden beschikbaar zijn dan ben je dr denk ik goed ziek van als je net eens 3G(S) hebt gekocht.
  #5  
Oud 23-03-10, 13:41
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Je hebt nu geen iPhone, en in juni is er een nieuwe. Ik zou wachten, je weet nog niet wat je mist
Vorig jaar zat ik met ditzelfde dilemma. Ik ben blij dat ik heb gewacht!
  #6  
Oud 23-03-10, 14:45
JeuerD JeuerD is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik ga niet wachten op de 4G en ga volgende week de 3GS kopen.
Wie zegt mij dat deze zomer inderdaad de 4G gelanceerd gaat worden?! En dan komt hij eerst weer uit in Amerika etc. en pas later in NL.
En wat te denken van eventuele kinderziektes, opstartproblemen???

Nee dat zie ik niet zitten; als ik nu 100% zeker wist dat de 4G deze zomer uitkomt en voor mij nu al duidelijk was wat dan zo speciaal (nieuw) aan dit toestel zal zijn dan had ik er misschien wel opgewacht. Maar zoals ik net ook al aangaf; het is nog maar de vraag of hij inderdaad op korte termijn (zomer) uit gaat komen.
  #7  
Oud 23-03-10, 14:52
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Kinderziektes?? Haha! Klinkt alsof je met een verkoper hebt gesproken.. Maar goed, een iPhone kopen is nooit een verkeerde keuze. Heel veel plezier ermee!
  #8  
Oud 23-03-10, 15:09
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Je hebt nu geen iPhone, en in juni is er een nieuwe
ik heb anders nog geen enkele officiële bron gezien dit dit bevestigd. Dus zie ik graag van je

en geruchten van: elke juni/juli komt er een nieuwe, dat is leuk en aardig maar daar kun je natuurlijk niet op vertrouwen.

Mocht de 4e generatie iphone uitkomen zal het gewoon heel lang duren voordat die lekker verkrijgbaar is, en als je nu graag een iphone wilt hebben gewoon doen lijkt me.
  #9  
Oud 23-03-10, 16:06
knappekloon knappekloon is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zutphen
Berichten: 25
Standaard

en daar komt ook bij dat het 4g netwerk nog helemaal niet is uitgerold en icm economie / geld etc problemen daar vast en zeker ook niet mee gaan beginnen in 2010.
__________________
smile
  #10  
Oud 23-03-10, 16:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knappekloon Bekijk bericht
en daar komt ook bij dat het 4g netwerk nog helemaal niet is uitgerold en icm economie / geld etc problemen daar vast en zeker ook niet mee gaan beginnen in 2010.
Om deze reden zal de volgende generatie ook geen 4G netwerk ondersteunen.
  #11  
Oud 23-03-10, 17:55
itviewnl itviewnl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

ik zou lekker wachten op de 4G.
  #12  
Oud 23-03-10, 22:00
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik vind de 3gs niet heel veel meerwaarde hebben dan de 3g daarom zou ik ook wachten.
  #13  
Oud 24-03-10, 21:49
Blutch Blutch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Kollum
Berichten: 27
Standaard

ligt er toch maar aan wat je hebt...
heb je niks...waarom zou je w88?
heb je 3g of 3gs waarom wil je een nieuwe, ik heb onlangs gewoon een 3gs gekocht met een t-mobile abbo. als de eventuele 4gs echt zoveel beter is dan zien we dan wel weer...kan altijd mijn 3gs nog aan de vrouw geven en zelf een 4gs kopen. iedereen blij maar kost natuurlijk wel een paar centen. voor t zelfde verpats je dan je 3gs en koop je een 4gs. maar ik ben zwaar tevreden over 3gs (32gb) dus moet me eerst nog laten overtuigen voor een nog betere!
  #14  
Oud 24-03-10, 23:51
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb een beetje een luxe positie, ik heb 2 abbonementen. 1tje heb ik nu net een 3GS mee gehaald, andere heb ik nog een 3G bij. Dit abbonement is verlopen en daar zit een 3G bij, die laatste is mijn grootste abbonement en die ga ik ook gebruik van maken om mocht er een 4G uitkomen om die dan vervolgens daarmee aan te schaffen en volgend jaar kan ik dan weer dan volgende generatie met mn nieuwe abbonement.

Maar, ik heb alleen een 3GS aangeschaft omdat mn 2e 3G defect was. Als dit niet het geval was geweest had ik gewacht op een eventuele upgrade die dit jaar uit komt, de 3GS is een minimale upgrade ten opzichte van de 3G.
  #15  
Oud 25-03-10, 09:01
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blutch Bekijk bericht
ligt er toch maar aan wat je hebt...
heb je niks...waarom zou je w88?
heb je 3g of 3gs waarom wil je een nieuwe, ik heb onlangs gewoon een 3gs gekocht met een t-mobile abbo. als de eventuele 4gs echt zoveel beter is dan zien we dan wel weer...kan altijd mijn 3gs nog aan de vrouw geven en zelf een 4gs kopen. iedereen blij maar kost natuurlijk wel een paar centen. voor t zelfde verpats je dan je 3gs en koop je een 4gs. maar ik ben zwaar tevreden over 3gs (32gb) dus moet me eerst nog laten overtuigen voor een nog betere!
Mee eens, een 3GS zal zijn waarde toch wel een beetje behouden als er een opvolger komt die waarschijnlijk veel duurder zal zijn. En je moet maar afwachten wat de voorraaden zijn bij de nieuwe versie en zal je daar ook geduld moeten hebben.

Ik ga waarschijnlijk zaterdag de 3GS kopen in Belgie
  #16  
Oud 25-03-10, 09:13
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
ik heb anders nog geen enkele officiële bron gezien dit dit bevestigd. Dus zie ik graag van je

en geruchten van: elke juni/juli komt er een nieuwe, dat is leuk en aardig maar daar kun je natuurlijk niet op vertrouwen.

Mocht de 4e generatie iphone uitkomen zal het gewoon heel lang duren voordat die lekker verkrijgbaar is, en als je nu graag een iphone wilt hebben gewoon doen lijkt me.
Dat is waar, zeker als je een simlockvrije iPhone wilde kon je lang wachten in België. Ik denk dat ik vorig jaar geluk heb gehad, de eerste dag dat het kon gelijk besteld, en begin juli had ik hem.

En nu kun je overal makkelijk een iPhone krijgen, ook een simlockvrije in België. Ik raad wel een 3GS aan, de 3G is al weer bijna 2 jaar oud en duidelijk trager.
  #17  
Oud 25-03-10, 09:40
Frostflyer Frostflyer is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

De vraag is of de nieuwe iPhone zo vernieuwend is, dat je een early adopter bent wanneer je wacht totdat hij uit is. Dat bepaalt volgens mij namelijk voor een deel of je wilt wachten of niet. Niet iedereen durft het aan om een nieuw apparaat te kopen als het nog maar net uit is (ook al is het een Apple produkt ).

Hoewel ik denk, dat de nieuwe iPhone ongetwijfeld beter, sneller, mooier, uitgebreider en de-blits-makender is dan de 3GS, heb ik toch besloten voor de 3GS te gaan. Ik wilde gewoon niet wachten: ik wilde nu een iPhone. Als Apple aan de weg blijft timmeren met iPhone-achtige apparaten sla ik misschien de "4G" wel gewoon over en ga voor de volgende volgende generatie.

Hoe dan ook, met al die geruchten blijft het m.i. koffiedik kijken wat Apple nu precies gaat doen,
maar ik heb tenminste mijn iPhone.

Laatst gewijzigd door Frostflyer; 25-03-10 om 09:45. Reden: layout
  #18  
Oud 25-03-10, 11:02
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
ik heb anders nog geen enkele officiële bron gezien dit dit bevestigd. Dus zie ik graag van je

en geruchten van: elke juni/juli komt er een nieuwe, dat is leuk en aardig maar daar kun je natuurlijk niet op vertrouwen.

Mocht de 4e generatie iphone uitkomen zal het gewoon heel lang duren voordat die lekker verkrijgbaar is, en als je nu graag een iphone wilt hebben gewoon doen lijkt me.
Nee, je kunt er niet klakkeloos van uitgaan, maar ik ga er wel vanuit, en dat hij eerst in de VS etc. uitkomt valt ook wel mee, vorig jaar kwam de 3GS toch ook in de zomer in Nederland..en de zomer daarvoor kwam de 3G ook op 11 juli in Nederland.
Ieder zijn keuze natuurlijk..maar ik zou in elk geval wachten tot de zomer..komt hij niet kun je altijd nog de 3GS nemen.
Kun je niet wachten en wil je gewoon NU de 3GS, dan moet je dat doen natuurlijk.

Het hoeft ook helemaal niet zo te zijn dat de nieuwe Iphone 4G aankan omdat er in de meeste landen toch nog geen gebruik van wordt gemaakt. Iedereen noemt hem gewoon 4G omdat het de 4th generation is.
't is al bijna april, kun je 3 tot 4 maanden wachten, of niet.
  #19  
Oud 25-03-10, 17:18
Martijniphone Martijniphone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Mijn huidige abbo loopt pas 9 mei af dus dan is het al niet zo lang meer... Maar waar ik niemand over hoor: wanneer je nu wacht tot evt de nieuwe komt in juni en je koopt de iphone dan ook, dan zit je over 2 jaar niet weer met hetzelfde probleem. Wanneer de trend van elke 2 jaar een nieuw model iphone zich voort zet dan heb je ook weer de nieuwe als je abbo 2 jaar later afloopt.... Dat is voor mij ook wel een argument om te wachten.

Vind het wel leuk dat er best wat reacties komen in dit topic

Groeten!
  #20  
Oud 25-03-10, 19:58
zoobab zoobab is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Daam (Grunn'n)
Berichten: 25
Standaard

er kan heel veel over gespeculeerd worden, maar wat als er geen nieuwe iphone uitkomt of pas in augustus of nog later......?
Misschien heet het wel 3Gxs (van eXtra Speed). 4g netwerk laat nog wel ff op zich wachten, heb hier niet eens 3g, dus.
Oja, ik ook heb zelfs nog geen Iphone, maar ben wel erg opzoek (al maanden).
Heb al een aantal keer een tweedehands bekeken maar telkens een domper.
te beschadigd of duitse t-mobile, wazige verhalen over jailbreak en via via van een vriend zijn kameraad gekocht enz.enz.
Het beste is geloof ik gewoon een nieuwe toestel aan te schaffen, los of met abbo.
Dan heb je zekerheid, kost wel wat meer euries.
16Gb vanaf €550, 32Gb vanaf €640.
1-jarig abbo is er nu gelukkig ook bij T-mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen, wachten op 4g? MrBirdsong Archief 2 25-02-10 11:18
iPhone kopen of nog wachten ? Hama Koopinformatie Nederland 1 03-10-09 11:26
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? reno1 Archief 10 31-07-08 13:34
Nu een iphone kopen of wachten op de 3G dedafmonteur Archief 3 06-05-08 11:23
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? markb Koopinformatie Nederland 19 20-01-08 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.