//

Van 3G naar 3Gs.

Van 3G naar 3Gs. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb even gezocht naar het onderwerp dat ik nu ga aansnijden, maar kon niet direct een antwoord vinden op mijn vraag. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-10, 10:03
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Question Van 3G naar 3Gs.

Beste forumleden,

Ik heb even gezocht naar het onderwerp dat ik nu ga aansnijden, maar kon niet direct een antwoord vinden op mijn vraag.

Deze week demonteerde ik mijn iPhone 3G om het LCD-scherm te vervangen. Dit lukte vrij aardig, helaas heb ik echter wel een aansluiting voor mijn speaker gebroken. Dus ik moet dat stukje nu ook bestellen en vervangen.

Ik zat zo te denken... als ik nou een 3Gs logic board erin prop, een 3Gs cam en de 3Gs sensoren, heb ik dan geen 3Gs iPhone? Het klinkt simpel, maar misschien is het dat ook wel.

Weet er hier iemand iets meer over? De technische kant van de zaak ofzo. Ik ben alvast benieuwd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-10, 10:07
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

En waarom zou je dat willen doen (als dat al zou kunnen) ? Veel goedkoper zal het niet zijn dan een 3GS los aan te schaffen en je 3G te verkopen dacht ik zo. Of is het puur dat je wilt weten of dat technisch mogelijk zou kunnen zijn eventueel in geval van enz. ?
  #3  
Oud 29-03-10, 10:38
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Standaard

Ja, ik vraag me vooral af of het mogelijk is. En ik denk dat het toch goedkoper zou zijn. Aangezien je verschillende onderdelen van de 3G kan hergebruiken. 't Is dan wel een 3Gs in een 3G case, maar dat deert me niet
  #4  
Oud 29-03-10, 12:25
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

de complete dockconnector is anders bij de 3gs, want die heeft een extra bevestiging met het logicboard, dus die moet je ook vervangen.
en volgens mij is de batterij ook net iets anders, niet qua afmeting, maar de inhoud. Volgens mij moet dat dan wel weer matchen met het logicboard om storing t verkomen.
Overigens lijkt het me wel een interesssant project om te volgens...
Reageren

Labels
3gs, monteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren van 3gs naar 4 dinos iTunes 0 14-04-11 14:38
iPhone: 3GS van 4.1 naar 4.2.1 Vorda Jailbreak 1 27-03-11 13:58
van iPhone 3GS naar 4 applefun iTunes 4 27-09-10 19:59
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb Itoon iTunes 4 31-07-10 15:12
Upgrade van 3GS naar 4 Bregje iPhone algemeen 0 18-07-10 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.