iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iVoordeel (.nl) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/58755-ivoordeel-nl.html)

elektroshokk 02-08-10 16:27

Vanmiddag maar weer eens contact opgenomen; kreeg te horen dat ik waarschijnlijk -wacht nu ruim 2 weken-, nóg anderhalve week (!) moet wachten.

balen.

Elvera 02-08-10 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elektroshokk (Bericht 511579)
Vanmiddag maar weer eens contact opgenomen; kreeg te horen dat ik waarschijnlijk -wacht nu ruim 2 weken-, nóg anderhalve week (!) moet wachten.

balen.

Welke type heb je besteld dan?

SusanneSt 02-08-10 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NigelNL (Bericht 511280)
Net e-mail gestuurd, voor levertijd iPhone 3gs 16GB zwart, had hem vorige week dinsdag besteld, krijg dit als reactie...

Helaas hebben wij nog geen levering mogen ontvangen. Wij kunnen ook geen toezegging doen wanneer wij deze binnenkrijgen. Uiteraard hebben wij wel een toestel voor u gereserveerd.

Onze excuses voor het ongemak.


lekker weer....

Heb ook weer gebeld vandaag, maar nog steeds niets wijzer. Ze weten niet wanneer de iPhones weer geleverd worden, het kan deze week, het kan volgende week of misschien die week erna, niets is duidelijk ook niet voor de klantenservice. Ik heb 15 juli al besteld, dus zit nu bijna 3 weken te wachten. Zodra ik iets hoor zal ik hier weer een bericht posten, maar ik zie het somber in :( (ps. het gaat trouwens om een 16GB - wit). Ik kan wel de 32 GB - zwart bestellen volgens hun, maar dan moet er 150 euro bij betaald worden, tjakkaaa!

Daantje86 02-08-10 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhermens (Bericht 511544)
Zijn een beetje van die standaard mailtjes......een beller is sneller ;)

Onzin!

Zoals ik al aangegeven had, had ik een dag lang mail contact en binnen een uur steeds antwoord terug.
Je hebt dan alles zwart op wit, wat toch zo zijn voordelen heeft. Zeker gezien de toezeggingen die dit bedrijf doet. Telefonische toezeggingen heb je niks aan. ;)

Elvera 02-08-10 18:19

Dat is waar Daantje86. Ik wacht rustig af heb ik donderdag nog geen telefoon gehad dan neem ik zelf eens contact op. Wachten duurt altijd lang hoe dan ook ;)

TollyWood 02-08-10 18:20

Voor 150 euro zou ik het niet doen, als je bijna 3 weken zit te wachten net als mij.het lijkt wel of de iphones via vriendenkring naar buiten gaan met hun onduidelijkeheden.zelfs vind het wel zuur dat ze niet met een goede deal komen zodat de klant gerustgesteld kan worden.

lars333 02-08-10 22:32

Ik heb mijn order ook gecanceld echt belachelijk dit. Ik zou 2 dagen moeten wachten volgens de vodafone winkel. na een week ben ik naar de winkel gegaan om duidelijkheid te vragen. Vervolgens werd ik weggestuurd met het advies het maar lekker zelf te gaan regelen met xlvoordeel. Na 3 keer de klantenservice gebeld te hebben steeds een onzinnig antwoord gekregen. en nu wist ze nog steeds niet waneer de telefoons binnen komen. Mischien wel deze week maar misschien ook wel volgende week...
En toen ik de mewerker van de klantenservice vroeg of annuleren wel ging lukken vroeg hij: Hoezo?:confused:.

Ik vind dit echt schandalig van vodafone ga nu proberen mijn abbonement ergens anders te verlengen stelletje oplichters!.
Dus voor iedereen die dit leest: geen IPhone bestellen bij vodafone!! :mad:

Daantje86 03-08-10 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lars333 (Bericht 512492)
Ik heb mijn order ook gecanceld echt belachelijk dit. Ik zou 2 dagen moeten wachten volgens de vodafone winkel. na een week ben ik naar de winkel gegaan om duidelijkheid te vragen. Vervolgens werd ik weggestuurd met het advies het maar lekker zelf te gaan regelen met xlvoordeel. Na 3 keer de klantenservice gebeld te hebben steeds een onzinnig antwoord gekregen. en nu wist ze nog steeds niet waneer de telefoons binnen komen. Mischien wel deze week maar misschien ook wel volgende week...
En toen ik de mewerker van de klantenservice vroeg of annuleren wel ging lukken vroeg hij: Hoezo?:confused:.

Ik vind dit echt schandalig van vodafone ga nu proberen mijn abbonement ergens anders te verlengen stelletje oplichters!.
Dus voor iedereen die dit leest: geen IPhone bestellen bij vodafone!! :mad:

Geduld (ja nog meer ja) of een ander GB had wel gegaan. :rolleyes:

NigelNL 03-08-10 09:04

Heb mijn 16 GB Zwart, geannuleerd. Heb gisteravond maar de 8GB besteld....
Nu weer wachten. Heb nummerbehoud, dus zal wel weer wat langer duren..

Daantje86 03-08-10 09:11

Best grappig..
Op de vodafone site staat de 8GB nog steeds voor 79,00.
Op ivoordeel is dit ineens aangepast naar 80,00.
Ze doen ook écht maar wat daar he haha

NigelNL 03-08-10 09:16

Ja je hebt gelijk, ik vind het echt een stelletjes amateurs.

NigelNL 03-08-10 09:17

Nu is de site van hun ook weer down, ga ze nu ook aanpassen dat de 8GB + 32GB uitverkocht zijn? :P

Dragon 03-08-10 09:57

Het is ook overal hetzelfde.

Elvera 03-08-10 10:01

ze nog niet uitverkocht;)althans op de site niet :p

dirkiphone1 03-08-10 10:20

Ik heb gisteren de Iphone 3GS Black Gekocht in ik heb hem morgen in huis.
die koerier belde, super aardige vrouw en ik had afgesproken tussen 3:45 uur en 8:30 uur

HELEMAAL TOP
AANRADER!!!

Elvera 03-08-10 10:26

Maar ik heb hem zondag besteld bij de vodafone winkel en ben nog niet gebeld door de koerier. Ik heb ook de IPhone 3GS black besteld, nou ben benieuwd zal bij mij wel niet zo snel gaan dan :(

dirkiphone1 03-08-10 10:39

Dan zou ik even bellen, want er staat toch 48 uurs levering.
raar!:confused:

Elvera 03-08-10 10:59

Nou heb inderdaad ff snel gebeld ;) De orde is afgehandeld en gaat nu door de kredietwaardig check dat is om te kijken of je geen wan betaler bent etc. dat gebeurt bij iedereen en daarna wordt ik gebeld dus dat kan elke moment zijn :)

lars333 03-08-10 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daantje86 (Bericht 512797)
Geduld (ja nog meer ja) of een ander GB had wel gegaan. :rolleyes:

Ja net als dat de vodafone winkel zij dat het 2 dagen zou duren ;)
stelletje amateurs zijn het :D ik ga wel lekker overstappen naar t-mobile ofzo dan krijg je de telefoon tenminste meteen mee :p

Timbo82 03-08-10 11:40

Na alles te hebben gelezen wil ik ook even mijn ervaring met XL-Voordeel delen.

Gisteren 2-8-10 om 16.15 uur telefonisch een 3GS 32GB in de kleur wit besteld en direct een bevestiging via de mail ontvangen.
Vanochtend om 10.00 uur werd ik gebeld door XL-Voordeel om het een en ander te checken (er was een cijfer in mijn bankrekening nummer vergeten).
Zojuist om 11.15 uur belde de koerier (Online pakket dienst) om een aflever afspraak te maken, morgen tussen 12.00 en 16.15 uur, ook hiervan direct een bevestigiing via de mail.

Vooralsnog gaat het dus allemaal zeer voorspoedig!

Gr.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.