iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Elvera Het mailadres was wel goed kon te maken hebben met een overbezette server. Deze zin doet zo'n pijn..... Hoe heette ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#261
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#262
|
|||
|
|||
Citaat:
"De volgende stappen zijn daarbij erg belangrijk om te weten; ... 3. Onze koerier, Online Pakket Dienst; gespecialiseerd in dit soort zendingen, controleert bij aflevering aan de hand van het contract uw ID-gegevens en bankrekeningnummer..." |
#263
|
|||
|
|||
@Daantje
Inderdaad nu werd me dus weer verteld dat ze het abonnement in orde aan het maken zijn en dat het bij de krediet afd. ligt etc. Kortom van het kastje naar de muur. Vodafone telefonisch niet te pakken gekregen was één of andere storing. Heb ik via de site een klacht in gediend en er ook hun probleem van gemaakt want uiteindelijk heb ik bij hun in de winkel de telefoon besteld. En hun kiezen er voor omdat via i-voordeel te doen. Ook beloven ze je dat dit snel en vlekkeloos verloopt en dat er een levertijd van 48 uur is! nou niet dus. Ik wacht hun mail reactie ook even af en morgen ochtend hang ik weer met ze aan de telefoon Wat voor reden krijg jij van hun dan? |
#264
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nu durven ze mij blijkbaar niet te woord te staan. Maar ze zullen moeten. Als het binnen een paar dagen niet goedschiks kan, word het kwaadschiks. Jammer voor hen. Heb de algemene voorwaarden al op pc staan en geprint. |
#265
|
|||
|
|||
huh ik liep nog een pagina achter heel raar als ik in de mail op link klikte kwam ik op de vorige pagina uit wierd!!!
uhm ik heb een kim,suzanne,lotte en Sandra gehad en nog één maar daar weet ik de naam niet meer van. En trouwens over bezette server voor de mail he en dan niet van de klanten serice maar van dat andere adres! Inderdaad gewoon vol blijven houden heb i-voordeel ook verteld in mn klacht mail dat ze de afspreken beter moeten bespreken met vodafone. Want vodafone zegt dit en i-voordeel dat. |
#266
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn dus allemaal even goed in verhalen ophangen *snap nu waar de cast van onderweg naar morgen is gebleven* (a) Hoe kan in hemelsnaam nu een mailadres veranderen doordat de server overbezet is hahahahha OMG. Ik hoop zo voor je dat je er snel één hebt! Want ik heb er wel één, dus er zullen zich vast mensen afvragen waarom ik zeik. Maar laat me niet graag voorliegen. |
#267
|
|||
|
|||
Citaat:
Groot gelijk dat je je niet laat voorliegen. Ik hoop dat andere mensen hier van leren Onderstaand kreeg ik net terug van vodafone.. wel snel trouwens [FONT=Arial]Geachte mevrouw Klooster, Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan niet tevreden te zijn over de service van Vodafone. Het toestel iPhone is momenteel uitverkocht. Hierdoor heeft u het toestel nog niet ontvangen. We verwachten zo snel mogelijk weer een nieuwe lading. Zodra wij het toestel op voorraad hebben wordt het toestel verstuurd. Onze excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail. Met vriendelijke groet, Julie Asjes Vodafone Klantenservice Lekker makkelijk of niet tss! Heb deze muts even uitgelegd dat deze telefoon helemaal niet uitverkocht is want dat heeft i-voordeel bevestigd want zo ver zijn ze al wel met mijn traject.[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]Dus heb haar ook even duidelijk gemaakt dat ze iets beter met communiceren met i-voordeel en andersom en dat ze waar moeten maken aan afspraken wat ze verkopen aan hun klanten [/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]to be continued haha [/FONT] |
#268
|
|||
|
|||
|
#269
|
|||
|
|||
|
#270
|
|||
|
|||
Nou kreeg onderstaande mail:
[FONT=Calibri]Geachte mevrouw Klooster,[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]Alle orders die bij Vodafone binnen komen gaan door een Credit Check. [/FONT] [FONT=Calibri]De meeste klanten komen hier gewoon doorheen en worden dan gebeld voor een afleverafspraak.[/FONT] [FONT=Calibri]Vandaar dat ook de meeste klanten niet op de hoogte zijn van deze procedure.[/FONT] [FONT=Calibri]Soms komt het voor dat er tijdens het bestellen een fout is gemaakt met het intypen van gegevens, zoals het documentnummer van het legitimatiebewijs. [/FONT] [FONT=Calibri]De afdeling Credit vraagt dan ter verificatie een kopie van het legitimatiebewijs.[/FONT] [FONT=Calibri]Hierna worden de gegevens nogmaals gecontroleerd. [/FONT] [FONT=Calibri]Zonder deze controle krijgt onze afdeling XL Voordeel geen goedkeuring voor een aansluiting en kunnen wij de order dus niet verder in behandeling nemen.[/FONT] [FONT=Calibri]Wij hebben uw kopie nu ontvangen en hebben deze doorgestuurd naar de afdeling Credit.[/FONT] [FONT=Calibri]Wij houden uw order in de gaten en zodra u goedkeuring heeft voor de aansluiting nemen wij de order verder in behandeling. [/FONT] [FONT=Calibri]Bij goedkeuring zult u vandaag of morgen gebeld worden voor een afleverafspraak.[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.[/FONT] [FONT=Calibri]Met vriendelijke groet,[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]XL Voordeel.[/FONT] Het zou dus zo zijn dat mijn ID kaar nr niet goed zou zijn ingevuld bij de vodafone winnkel. Ik heb dezelfde mail van de vodafone winkel gekregen als hun en heb net mn ID kaart nummer gecheckt maar vodafone heeft het goed aangeleverd bij i-voordeel dus niet vodafone,maar i-voordeel maakt dr een zooitje van |
#271
|
|||
|
|||
yeaaaah de aanhouder wint
[FONT=Calibri]Geachte mevrouw Klooster,[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]Wij hebben de opgegeven gegevens ingediend bij de afdeling Credit.[/FONT] [FONT=Calibri]Helaas krijgen wij geen reden waarom ze dan alsnog een kopie willen zien.[/FONT] [FONT=Calibri]We hebben inmiddels de melding gekregen dat de gegevens juist zijn.[/FONT] [FONT=Calibri]Helaas kan de koerier vandaag niet meer het pakket afleveren. [/FONT] [FONT=Calibri]De koeriers vertrekken vroeg in de ochtend.[/FONT] [FONT=Calibri]U zult vandaag gebeld worden voor een afleverafspraak.[/FONT] [FONT=Calibri]We kunnen eventueel ook voor u er al een afspraak in zetten voor morgen.[/FONT] [FONT=Calibri]We leveren in 2 tijdsblokken: 12:15 – 16:15 of 16:15-20:30.[/FONT] [FONT=Calibri]Ons excuses voor de vertraging.[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Verdana]Met vriendelijke groet,[/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]XL Voordeel.[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] |
#272
|
|||
|
|||
Goed zoooo!
Zooitje daar Ik heb uiteraard nog geen antwoord op mijn klacht. Maar ze werken zichzelf in de problemen. Ga écht hardere stappen ondernemen. Heb tenslotte alle mails nog. |
#273
|
|||
|
|||
Nou inderdaad als iedereen zo kwaad is lijkt het me niet echt leuk werken daar
Denk dat je dan naar de katonrechter moet. Als dan mn telefoon krijg kan ik in ieder geval ook andere pagina's bekijken op dit forum |
#274
|
|||
|
|||
Ik vind het echt goude service ik heb hem gister besteld en vandaag in huis.
dus ik weet niet waarom jullie zitten te zeiken. Dus ga niet zeuren en koop er gewoon een daar. Dirk (i love my Iphone 3GS) |
#275
|
|||
|
|||
Iphone 4 niet doen!!! De ding heeft nergens bereik
|
#276
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het zelfde gezeur had mee gemaakt zou je wel anders praten! |
#277
|
|||
|
|||
@Daantje
Nou heb de afspraak gemaakt het tijdbestek van 16:15 tot 20:30 en dan maar hopen dat het na 17:30 is, maar dat hoor ik vanavond. En anders kan ik opnieuw een afspraak voor vrijdag of zaterdag maken. Wat een gedoe of niet |
#278
|
|||
|
|||
[quote=Elvera;515188]Als je het zelfde gezeur had mee gemaakt zou je wel anders praten![/quote
nee hoor ik zou gewoon naar het bedrijf toegaan wat er allemaal aan de hand is!!! |
#279
|
|||
|
|||
[quote=dirkiphone1;515219]Ja wat denk je wat wij hebben gedaan dan? Zou eerst voorgaande pagina's maar eens lezen en dan commetaar leveren.
|
#280
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mijn iPhone 3GS 32GB wit ontvangen!
Hopelijk volgen de wachtende mensen snel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met ivoordeel.nl | antwan | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 12:02 |
verlengen met ivoordeel op vodafone | olgrr | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-05-10 16:37 |
|
|