iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iVoordeel (.nl) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/58755-ivoordeel-nl.html)

Mari86 18-05-10 15:33

Voor de snelle levering hoef je de iphone niet op deze site te bestellen. De zogenaamde 2 dagen levertijd zijn inmiddels 2 weken geworden en nog niets gehoord van de koerier;)

GekkeHenkie 18-05-10 16:12

Tsja, dat alles een ander adres heeft is ook wel weer uit te leggen. Veel mensen gebruiken hun eigen huis als kantoorruimte, maar willen niet dat hun bedrijf daar gerigistreerd staat (redenen zelf invullen). Ook belastingtechnisch zitten daar haken en ogen aan. Vaak huren ze dan een (lege) kantoorruimte, vaak een kamer met bureau en telefoon (meer niet), en zetten ze op dat de adres de BV. Post wil je natuurlijk wel dicht bij huis ontvangen, vandaar de afwijkende postbus locatie. Zoals al eerder gezegd, er zijn legio mogelijkheden om je klantenservice uit te besteden, vandaar dat het telefoonnummer ook afwijkt.

Kortom, allemaal uitlegbaar, maar duidelijker word het er niet op. Misschien is hier een eerlijke ondernemer aan het werk, maar misschien ook niet.

Ik zeg altijd maar, bij twijfel niet doen...

Succes ermee!

isI-voordeelbetrouwbaar 19-05-10 01:55

Hmm...Duszz is die I-voordeel betrouwbaar of moet ik de iPhone ergens anders halen...

froit 19-05-10 13:33

Ik heb net besteld, gisteravond, ook nog even dat 0800-nummer gebeld, ik wacht met spanning op een koerier, of op een belletje...
Dank eerdere poster, inderdaad staat op de Vodafone-site i-voordeel als partner vermeld.
Het was wel ff zoeken...
Na lang zoeken leek me dit de beste oplossing voor mijn situatie: ik leef meer dan de helft van het jaar in het buitenland, met een lokale SIm er in. Wil dus per se SIM-lockvrij, maar niet jailbreaken graag.
Helaas doen ze de bel-minuten maar 1 maand meenemen, maar goed, alles bij elkaar toch een mooie aanbieding.
Als ik alles optel kom ik op een geschatte 1200 Euro voor twee jaar altijd online, wereldwijd. Inclusief toestel. Dat is het me wel waard.

xKocer 19-05-10 13:53

Veel succes man! Laat je het even weten als je toestel binnen is?

isI-voordeelbetrouwbaar 19-05-10 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door froit (Bericht 454018)
Ik heb net besteld, gisteravond, ook nog even dat 0800-nummer gebeld, ik wacht met spanning op een koerier, of op een belletje...
Dank eerdere poster, inderdaad staat op de Vodafone-site i-voordeel als partner vermeld.
Het was wel ff zoeken...
Na lang zoeken leek me dit de beste oplossing voor mijn situatie: ik leef meer dan de helft van het jaar in het buitenland, met een lokale SIm er in. Wil dus per se SIM-lockvrij, maar niet jailbreaken graag.
Helaas doen ze de bel-minuten maar 1 maand meenemen, maar goed, alles bij elkaar toch een mooie aanbieding.
Als ik alles optel kom ik op een geschatte 1200 Euro voor twee jaar altijd online, wereldwijd. Inclusief toestel. Dat is het me wel waard.

Yeah laat me et ook ff weten als je um hebt!!!!

iphone-bronstijn 19-05-10 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 454030)
Veel succes man! Laat je het even weten als je toestel binnen is?

Tja, maar let ook hier op.... ook 1e post! ;)

GekkeHenkie 19-05-10 17:10

ROFL! Het begint nu écht een soap te worden.

XL Voordeel 19-05-10 18:02

www.voordeel.nl
 
beste lezers,

Iedereen die twijfels heeft over de betrouwbaarheid van iPhone aanbieding of eventueel een klacht heeft over onze dienstverlening willen wij vriendelijk verzoeken een mailtje te sturen naar onze klantenservice: klantenservice@xlvoordeel.nl

We zullen dan per omgaande contact met je opnemen om alle twijfels weg te nemen danwel direct je probleem/klacht voor je op te lossen.

We hopen je spoedig als nieuwe klant te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice XL Voordeel B.V.

isI-voordeelbetrouwbaar 19-05-10 23:43

Yo check deze link : http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/13/77/apple-iphone-3g-(s)-bij-een-t-mobile-i-abonnement/5782/apple-iphone-3gs-16gb/465/i-150?extras[6]=0&product_version_id=575#bestelformulier mn pa heeft deze link gevonden en ik heb ff uitgerekend en hier kom je voordeliger uit bij dan i-voordeel.nl .
Het is geldig tot 31 mei 2010... Maar ik check morgen nog wel voor de zekerheid of egt veel goedkoper is.

urban 20-05-10 00:39

waar staat het dan op de website van vodafone ik heb het niet kunnen vinden heeft iemand een link of zo?

isI-voordeelbetrouwbaar 20-05-10 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 454382)
waar staat het dan op de website van vodafone ik heb het niet kunnen vinden heeft iemand een link of zo?

site van vodafone???....???:O Kheb et over studentenmobiel.nl

Tis een abbo van T-mobile, niet van vodafone.....

urban 20-05-10 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door isI-voordeelbetrouwbaar (Bericht 454395)
site van vodafone???....???:O Kheb et over studentenmobiel.nl

Tis een abbo van T-mobile, niet van vodafone.....

jah het gaat over een wat eerdere post over dat het op de site stondt dat vodafone samen werkt met ivoordeel.nl

isI-voordeelbetrouwbaar 20-05-10 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 454396)
jah het gaat over een wat eerdere post over dat het op de site stondt dat vodafone samen werkt met ivoordeel.nl

ow ok xD..Hmm ja dat probeerde ik ook te vinden.. kon em zelf ook nie vinden....Kan iemand ff bewijzen dat vodafone samen werkt met ivoordeel??? Bijv. met een printscreen foto... maar nog steeds urban hoeveel min bel jij?? want op studentenmobiel.nl hebben ze een goedkopere aanbieding voor de iphone 16gb

gabrielDH 20-05-10 06:55

Ik ben via deze link op ivoordeel gekomen. Ik heb uiteindelijk besteld en ben tevreden.

Super Sim Only

Ik had ook gekeken bij studentmobiel (hoewel ik geen student meer ben :-) maar daar is de internetsnelheid een stuk lager en moet je aansluitkosten betalen en afleverkosten. Op basis daarvan en dat Vodafone het blijkbaar ondersteunt heb ik toch hiervoor gekozen.

urban 20-05-10 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door isI-voordeelbetrouwbaar (Bericht 454398)
ow ok xD..Hmm ja dat probeerde ik ook te vinden.. kon em zelf ook nie vinden....Kan iemand ff bewijzen dat vodafone samen werkt met ivoordeel??? Bijv. met een printscreen foto... maar nog steeds urban hoeveel min bel jij?? want op studentenmobiel.nl hebben ze een goedkopere aanbieding voor de iphone 16gb

ik bel prepaid wil het via de abonnement van mijn vader halen en omdat het simlock vrij is kan ik hem zo gebreuken ik heb een kaartje van Blyk (via vodafone) en heb daarbij eindeloos internet blox dus goed voor een iphone denk ik

@gabrielDH bedankt voor je reactie

isI-voordeelbetrouwbaar 20-05-10 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 454417)
ik bel prepaid wil het via de abonnement van mijn vader halen en omdat het simlock vrij is kan ik hem zo gebreuken ik heb een kaartje van Blyk (via vodafone) en heb daarbij eindeloos internet blox dus goed voor een iphone denk ik

@gabrielDH bedankt voor je reactie

Hmm als je die abbo van studentenmobiel.nl kies dan kan je ook gewoon nummer behouden..Je moet maar zelf weten welke je kies:cool:Maar die van studentenmobiel is wel het goedkoopste abbo tot nu toe en het geld maar tot 31 mei 2010...dusz als je een goedkope iphone abbo wilt zal ik et nu ebstellen. MAar ik ga vanavond nog ff checcken hoeveel alles totaal kost voor 2 jaar.Ik kwam gister uit op 793euro voor de jaar ( t-mobile i-150 abbo)/


kga nu naar school latorz

urban 20-05-10 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door isI-voordeelbetrouwbaar (Bericht 454426)
Hmm als je die abbo van studentenmobiel.nl kies dan kan je ook gewoon nummer behouden..Je moet maar zelf weten welke je kies:cool:Maar die van studentenmobiel is wel het goedkoopste abbo tot nu toe en het geld maar tot 31 mei 2010...dusz als je een goedkope iphone abbo wilt zal ik et nu ebstellen. MAar ik ga vanavond nog ff checcken hoeveel alles totaal kost voor 2 jaar.Ik kwam gister uit op 793euro voor de jaar ( t-mobile i-150 abbo)/


kga nu naar school latorz

jaah heb het gezien maar 30 euro voor 150 minuten is niet goedkoop als he bij vodafone 350 minuten voor 46euro krijgt en een simlock vrij iphone hoe daar rekening mee

isI-voordeelbetrouwbaar 20-05-10 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 454432)
jaah heb het gezien maar 30 euro voor 150 minuten is niet goedkoop als he bij vodafone 350 minuten voor 46euro krijgt en een simlock vrij iphone hoe daar rekening mee

Zoveel bel ik niet..Ok lama xD het is voor mij dan voordeliger:P ( trouwens als ik die vodafone abbo neem dan kan ik mn eigennummer niet behouden, want ik heb zelf al een vodafone abbonoment.:( dat stond er :'( )

DjowieD 20-05-10 23:23

verlengen bij ivoordeel kan ook gewoon ik heb dan gedaan. tmobile is gewoon niet te vergelijken met vodafone kwa dekking en snelheid zeker niet in het gebied waar ik woon en de aanbieding van i voordeel kwam op 800 en nog wat euro icm iphone met een bel+sms+web 200 abonnement van 2jaar 6maanden 50% korting. heb een klacht ingedient voor de slechte comunnicatie en nu is alles opgelost en er is gelijk actie ondernomen. ze gaan morgen het contract via vodafone doormailen dan tekenen inscanner en weer terug mailen met kopie indentieteids kaart. dit gaat via vodafone en dan wordt de iphone opgestuurd en afgeleverd door koerier aan de deur waar je voor moet tekenen.

de informatie over dat ivoordeel partner is met vodafone staat idd onder het stukje super sim only op de site van vodafone.

hopelijk ruimt dit wat twijfels uit de weg zal jullie up to date houden over de levering.

mvgr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.