iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iVoordeel (.nl) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/58755-ivoordeel-nl.html)

tbeumer@ 23-06-10 23:40

Heren, deze site is eigendom van vodafone.
Gewoon compleet legaal en betrouwbaar dus.
Zie ook het nieuwsbericht van iphoneclub op de site.
zoeken op vodafone gaat iphone 4 leveren

thirs. 23-06-10 23:40

Het is een officele iPhone, officele verpakking alleen een Italiaanse. Even taal omzetten en viola!

keepasking 24-06-10 00:08

ok bedankt mensen ;)

keepasking 24-06-10 10:23

Ok gisteravond heb ik via ivoordeel de 3gs besteld. Ik kreeg gelijk een mailtje met de bevestiging van de bestelling met daarop een 6 tal punten. De punten 5 en 6 wekken bij mij argwaan over de betrouwbaarheid. De punten zijn als volgt:

5. U betaalt ter controle van uw bankgegevens met uw PIN pas via het
speciaal beveiligde mobiele PIN apparaat van onze koerier.
Indien het af te rekenen bedrag EUR 0,00 is zal de koerier ter controle een pintransactie doen van EUR 0,01.
6. De koerier maakt van het contract, uw Identiteitsbewijs, de pinbon en uw bankpas een digitale foto voor het archief van Vodafone.

Waarom zou Vodafone een foto van mijn bankpas en ID willen??? Ook vertrouw ik die pintransactie niet volledig. Hopelijk kan iemand mijn argwaan wegnemen.

Gr.

Anfroy 24-06-10 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keepasking (Bericht 474476)
Ok gisteravond heb ik via ivoordeel de 3gs besteld. Ik kreeg gelijk een mailtje met de bevestiging van de bestelling met daarop een 6 tal punten. De punten 5 en 6 wekken bij mij argwaan over de betrouwbaarheid. De punten zijn als volgt:

5. U betaalt ter controle van uw bankgegevens met uw PIN pas via het
speciaal beveiligde mobiele PIN apparaat van onze koerier.
Indien het af te rekenen bedrag EUR 0,00 is zal de koerier ter controle een pintransactie doen van EUR 0,01.
6. De koerier maakt van het contract, uw Identiteitsbewijs, de pinbon en uw bankpas een digitale foto voor het archief van Vodafone.

Waarom zou Vodafone een foto van mijn bankpas en ID willen??? Ook vertrouw ik die pintransactie niet volledig. Hopelijk kan iemand mijn argwaan wegnemen.

Gr.

Zodat ze in hun archief achteraf kunnen aantonen dat jij het bent geweest die een contract heeft afgesloten?
Zijn wel meer providers die dat doen. Niks raars aan.

Of je het fijn vindt is een tweede natuurlijk ;)

EDIT:
Pintransactie is zodat jij kunt aantonen dat je gewoon een actieve betaalrekening hebt.

q-chiel 24-06-10 16:56

Hallo mensen,

Even een reactie op de betrouwbaarheid van Ivoordeel:
Ik heb vorige week een bestelling gedaan en tot nu toe alles super geregeld.
Ben op deze site gekomen via iemand die de telefoons regelt voor XLvoordeel/Ivoordeel. soort tussenpersoon tussen hen en Vodafone.
Ik krijg morgenavond mijn 3Gs binnen.

Vanuit deze bron hoorde ik ook dat een succes is en dat ze deze week of volgende week de laatste lading 3Gs binnen krijgen en dan zijn ze op(worden niet meer gemaakt!)
Ze leveren de telefoons sinds deze week nu zelf ipv TNT. vandaar dat het bij mij paar dagen langer duurde.

Grt.

thirs. 24-06-10 17:04

Alweer maar 1 post. Typisch.

q-chiel 24-06-10 17:11

Oh Sorry,

Ik ben niet zo thuis in Iphones, dus ben eerst gaan googlen voordat ik besloot er 1 te gaan kopen. wat je ook googled, iphoneclub staat steeds in de lijst dus vandaar dat ik deze discussie ben gaan volgen. Ik weet helaas niet wat ik moet doen om te bewijzen dat ik de waarheid vertel, maar wilde gewoon graag helpen.
Helaas dat me dat dus niet gelukt is.

Ik heb persoonlijk gekozen voor Ivoordeel omdat ik Vodafone wilde ipv T-mobile en die kennis van mij naar hun site verwees.

Het kan me voor de rest geen ene ruk schelen waar jij je iphone koopt. Ik ben blij dat die er van mij aankomt :)

thirs. 24-06-10 17:13

Naja, het is niet van 'we vertrouwen niemand die 1 post heeft' Maar het is altijd wel een beetje van 'twijfelgeval' zeker als het zulke informatie bevat (:

q-chiel 24-06-10 17:19

Nogmaals, ben helemaal nieuw in de Iphone wereld. Morgen zal ik misschien nog ff melden dat ik hem binnen heb, waarna ik me ga verdiepen in jailbr hier op het forum :confused:. Dus daar zal ik binnenkort ook wel mijn eerste bericht droppen:cool:

xgaming 24-06-10 19:28

Staat nu zelfs op de Vodafone site iPhone - Telefoons - Privé - Vodafone Online Winkel Lijkt me niet dat ze linken naar oplichters ;)

pasmel 24-06-10 19:54

Beste allemaal,

Ben vandaag in de Vodafoon winkel geweest in Amsterdam, bij het Amstelstation / Wibautstraat. Ook zij raadden mij de site ivoordeel aan.
Zit goed denk ik dan.

yoast.1957 24-06-10 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keepasking (Bericht 474128)
Hallo iedereen,

ik ben van plan via ivoordeel.nl een 3gs aan te schaffen, maar nu is mijn vraag welk product deze site levert. Krijg je gewoon de iphone 3gs en simkaart in de officiële verpakking met alles erin??? aangezien yoast.1957 begon over de Italiaanse handleiding.

Gr.

Je krijgt een originele Apple I.Phone verpakking, daarin een simlockvrije I.Phone, netvoeding en USB verbindingskabel en een Italiaanse handleiding. GEEN sim kaart, je moet je huidige sim kaart erin doen of een sim only abonnement nemen bij een Provider (Vodafone heeft het snelste internet, maar er zijn goedkopere minder snelle aanbieders). In mijn geval kon ik de Vodafone sim kaart uit mijn oude telefoon in de I.Phone stoppen, even aansluiten op de computer en via I.Tunes alles activeren. Binnen 10 minuten kon ik bellen en de rest (aanpassen van persoonlijke instellingen en beltonen etc) de dagen erna. HEEL erg tevreden over de service, snelheid en juistheid van I.Voordeel en natuurlijk de I.Phone zelf. De Nederlandse handleiding is GRATIS down te loaden op het internet.

thirs. 24-06-10 21:28

Huh, hoe zeg je dit nou? Je zit toch gewoon vast aan de abbo?

q-chiel 24-06-10 22:53

Ja, maar als je huidige abbo verlengd heb je geen sim nodig!! dan krijg je alleen de telefoon! Bij nieuw abbo krijg je wel sim+iphone

yoast.1957 24-06-10 22:59

Inderdaad, er is ook prijsverschil in de prijs van de I.Phone, bij verlengen is dat iets minder gunstig als bij een nieuwe abonnement. Persoonlijk vind ik dat vreemd, waarom krijg ik niet een soort beloning omdat ik klant BLIJF, maar omdat ik verder ZEER tevreden ben met Vodafone toch gekozen voor verlenging en dan krijg je dus GEEN nieuwe sim kaart.

q-chiel 24-06-10 23:01

Vind het ook belachelijk dat nieuwe klanten meer voordeel krijgen dan bestaande maar goed, om de zelfde reden blijf ik dus ook bij vodafone

Hermadrid 24-06-10 23:11

Bij vodafone hebben ze toch een data limiet is dat niet erg en is dit moeilijk te overschrijden?

davek 25-06-10 00:33

Wat is dat toch met die puntjes tussen iPhone en itunes in : I.Phone???? I.Tunes???
Hoe moeilijk is het nou.

yoast.1957 25-06-10 05:26

Sorry, je hebt gelijk! Er is trouwens nu ook een iMove op de markt, nee niet van Apple maar van Mitsubishi en het gaat om een elektrische auto.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.