//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws En was dat dan de witte of de zwarte versie? Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar, want als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 29-07-10, 16:56
elektroshokk elektroshokk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws Bekijk bericht
En was dat dan de witte of de zwarte versie?
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar, want als het een zwarte is en hij is inderdaad pas s'zaterdag besteld hang ik morgen weer aan de telefoon hoor.

Had 'm graag voor 3 augustus gehad (mocht ik toch wel verwachten dat 'ie binnen 10 werkdagen geleverd zou worden, opzich), maar zie de kans nu weer vrij klein.

Wel stom, want toen ik vorige week belde zou het 5, maximaal 10 werkdagen duren (3 augustus is die 10e dag, maar heb tot op heden nog steeds niks van ze gehoord)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 29-07-10, 17:01
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Omdat ik vanmiddag ook een mail heb gekregen dat ze voorlopig nog steeds uitverkocht zijn en ze niet weten wanneer er een nieuwe lading binnenkomt.
Want als ze de zwarte wel hebben en nog niet de witte, dan laat ik hem wel omzetten naar zwart, zo erg is dat niet. Maar goed, ik heb hem pas vorige week woensdag besteld, dus er is nog maar net een week verstreken.
  #163  
Oud 29-07-10, 17:09
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elektroshokk Bekijk bericht
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar, want als het een zwarte is en hij is inderdaad pas s'zaterdag besteld hang ik morgen weer aan de telefoon hoor.

Had 'm graag voor 3 augustus gehad (mocht ik toch wel verwachten dat 'ie binnen 10 werkdagen geleverd zou worden, opzich), maar zie de kans nu weer vrij klein.

Wel stom, want toen ik vorige week belde zou het 5, maximaal 10 werkdagen duren (3 augustus is die 10e dag, maar heb tot op heden nog steeds niks van ze gehoord)
een zwarte ja.

*wit zijn ze bij mij vanaf dag één unaniem in geweest dat die er voorlopig echt niet meer komt. dat kan weken duren.
Maar je weet het nooit bij ze.
  #164  
Oud 29-07-10, 17:10
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

oh.

krijg nu net een mail dat het toch weer de 32gb word aan het bedrag te zien ...

mensen, morgen een bevestigend bericht van mij.

niemand snapt elkaar meer geloof ik ?!...
  #165  
Oud 29-07-10, 17:11
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Jammer dat het nu net 17:00 uur is geweest..anders had ik nog even snel kunnen bellen haha. Dan zet ik hem morgen om in zwart. Thanks voor de info.
  #166  
Oud 29-07-10, 17:11
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

sorry voor de onduidelijkheid van mij :$

Blijkt wel hoe duidelijk ivoordeel is..
  #167  
Oud 29-07-10, 17:13
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws Bekijk bericht
Jammer dat het nu net 17:00 uur is geweest..anders had ik nog even snel kunnen bellen haha. Dan zet ik hem morgen om in zwart. Thanks voor de info.
wees blij dus!!

pfoeejjj

*ik zal morgen in een post mijn hele verhaal typen. maar ik wacht even. voor het geval er weeeeer iets veranderd haha
  #168  
Oud 29-07-10, 17:24
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daantje86 Bekijk bericht
afgelopen zaterdag pas..
Ikke net bellen met xlvoordeel......zeggen ze dat ze ze nog niet hebben.....was volgens hun ook niet mogelijk dat als die zaterdag besteld was dat ie dan morgen uitgeleverd kon worden....was dan niet bij hun besteld zeiden ze :s vage lui.......... Volgens mij weten ze zelf niet meer wat ze wel en niet hebben........ik wacht maar op de 8gb die ik veranderd heb
  #169  
Oud 29-07-10, 17:29
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Hahaha. Als ik morgen bel dan vraag ik wel aan die persoon of hij/zij even naar het magazijn loopt, of desnoods naar de opslaglocatie toe rijdt. Schakelen ze maar even om naar een mobieltje. En dan wil ik zodra die persoon daar staat wel even horen wat hij/zij ziet aan voorraad iPhones.

Want nu gaat het nergens meer over.
  #170  
Oud 29-07-10, 20:34
TollyWood TollyWood is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Gaat zeker nergens over. Ik zit sinds de 17e van juli op me iphone 16gb te wachten,niet normaal meer.
  #171  
Oud 29-07-10, 20:52
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Weet je wat het mooiste is, op hun site staat dit:

Altijd op voorraad

Snelle levering mogelijk


Haha. Ach, zolang ik hem maar krijg. Sowieso zou je denken met die iPhone 4 die er aan komt, dat de 3Gs niet uitverkocht zou zijn.
  #172  
Oud 29-07-10, 21:41
elektroshokk elektroshokk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik vraag me trouwens af; wanneer ze een afspraak voor levering maken, kan dat dan dezelfde dag of de dag erna nog?
  #173  
Oud 29-07-10, 22:10
TollyWood TollyWood is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Volgens mij de dag erna en ik vraag me af of ze zaterdags leveren?
  #174  
Oud 30-07-10, 07:11
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TollyWood Bekijk bericht
Volgens mij de dag erna en ik vraag me af of ze zaterdags leveren?
Dat zou ik ook we willen weten....
  #175  
Oud 30-07-10, 07:58
AriKato AriKato is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 2
Standaard

Yes! Gisteren de iPhone, zwart, 16 GB met nieuw abonnement ontvangen. Alleen.....geen internet en e-mail omdat mijn PDP-identiteit niet geactiveerd is???? Dus van mijn andere abonnement bij Vodafone (zaken mobiel) daarvan de SIMkaart erin gestoken....zelfde liedje en ik ontdekte dat hetzelfde zich daarna (bij terug omwisselen SIMkaarten) dezelfde kreet gegeven wordt op mijn zakenmobiel. Er zou ook een server niet worden bereikt. Heb ik weer
  #176  
Oud 30-07-10, 10:39
SusanneSt SusanneSt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Vandaag m'n 11e werkdag-wachtdag ingegaan... Levertijd van 5-10 werkdagen halen ze dus zeker niet! Heb m'n (witte) iPhone donderdag 15 juli al besteld. Belachelijk dat we allemaal zo lang moeten wachten en dan berichten op dit forum zien van mensen die later hebben besteld en de iPhone wel binnen hebben Ik snap er niks van. Ik hoop dat ik vandaag wordt gebeld voor de levering, maar die kans is volgens mij erg klein. We kunnen onderhand beter de iPhone 4 gaan bestellen... die is sinds vandaag leverbaar in NL!
  #177  
Oud 30-07-10, 15:07
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TollyWood Bekijk bericht
Volgens mij de dag erna en ik vraag me af of ze zaterdags leveren?
Net te horen gekregen dat ze ook op zaterdag leveren . Voor mij wachten ze nu nog op goedkeuring van vodafone.....dus misschien word ie morgen geleverd
  #178  
Oud 30-07-10, 15:58
Jiri Jiri is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Jaaaa, ben helemaal blij! Heb gisteren eindelijk m'n iPhone ontvangen. Heb er lang op moeten wachten (besteld op 12 juli), maar was blij verrast toen ik ook de 32GB versie in m'n handen had ipv de bestelde 16GB. Dit als compensatie voor het lange wachten. Erg goede service van ivoordeel dus!
  #179  
Oud 30-07-10, 16:38
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Hmm, vraagje..aangezien het nu blijkt dat ik binnenkort een iPhone 4 kan ontvangen. Kan je je order gewoon nog annuleren?
  #180  
Oud 30-07-10, 18:43
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Vandaag de 32GB gekregen *zwart*.

Ik had dus zaterdag de 24e een 16 GB besteld. Toen ik hier berichten las dacht ik dinsdag, laat ik eens bellen. Er werd mij verteld dat de witte voorlopig helemaal niet meer komen sowieso. En de zwarte 16GB wist ze niet. Ik woensdag de hele dag mailcontact gehad, want ik wilde zsm een nieuwe telefoon. Er werd mij verwezen naar de 32GB die wel direct geleverd kon worden. *binnen 5 werkdagen*
Ook hier had ik weer de witte geprobeerd, maar kreeg dus via mail ook te horen dat die er echt niet komen voorlopig.
Gisteren ochtend de knoop doorgehakt en omgezet naar 32GB.
's Middags telefoon dat hij vandaag geleverd ging worden.

En nu ligt hij applicaties binnen te halen

De levering etc is allemaal netjes en vertrouwd. Alles is in orde.
Maar je moet geduld hebben, en anders een hoog 'stalk/zeur' gehalte. Bellen werkt, maar mailen heb je gelijk alles zwart op wit. Dus mailen is zeker een aanrader! Had ook telkens binnen een half uur/uur antwoord.

Succes allemaal!

Ik blijf dit topic nog zeker volgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 12:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.