//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de snelle levering hoef je de iphone niet op deze site te bestellen. De zogenaamde 2 dagen levertijd zijn inmiddels 2 weken geworden en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-05-10, 15:33
Mari86 Mari86 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 6
Standaard

Voor de snelle levering hoef je de iphone niet op deze site te bestellen. De zogenaamde 2 dagen levertijd zijn inmiddels 2 weken geworden en nog niets gehoord van de koerier
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-05-10, 16:12
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Tsja, dat alles een ander adres heeft is ook wel weer uit te leggen. Veel mensen gebruiken hun eigen huis als kantoorruimte, maar willen niet dat hun bedrijf daar gerigistreerd staat (redenen zelf invullen). Ook belastingtechnisch zitten daar haken en ogen aan. Vaak huren ze dan een (lege) kantoorruimte, vaak een kamer met bureau en telefoon (meer niet), en zetten ze op dat de adres de BV. Post wil je natuurlijk wel dicht bij huis ontvangen, vandaar de afwijkende postbus locatie. Zoals al eerder gezegd, er zijn legio mogelijkheden om je klantenservice uit te besteden, vandaar dat het telefoonnummer ook afwijkt.

Kortom, allemaal uitlegbaar, maar duidelijker word het er niet op. Misschien is hier een eerlijke ondernemer aan het werk, maar misschien ook niet.

Ik zeg altijd maar, bij twijfel niet doen...

Succes ermee!
  #23  
Oud 19-05-10, 01:55
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Hmm...Duszz is die I-voordeel betrouwbaar of moet ik de iPhone ergens anders halen...
  #24  
Oud 19-05-10, 13:33
froit froit is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ulaan Baatar, Mongolia
Berichten: 3
Standaard

Ik heb net besteld, gisteravond, ook nog even dat 0800-nummer gebeld, ik wacht met spanning op een koerier, of op een belletje...
Dank eerdere poster, inderdaad staat op de Vodafone-site i-voordeel als partner vermeld.
Het was wel ff zoeken...
Na lang zoeken leek me dit de beste oplossing voor mijn situatie: ik leef meer dan de helft van het jaar in het buitenland, met een lokale SIm er in. Wil dus per se SIM-lockvrij, maar niet jailbreaken graag.
Helaas doen ze de bel-minuten maar 1 maand meenemen, maar goed, alles bij elkaar toch een mooie aanbieding.
Als ik alles optel kom ik op een geschatte 1200 Euro voor twee jaar altijd online, wereldwijd. Inclusief toestel. Dat is het me wel waard.
  #25  
Oud 19-05-10, 13:53
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

Veel succes man! Laat je het even weten als je toestel binnen is?
  #26  
Oud 19-05-10, 16:36
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door froit Bekijk bericht
Ik heb net besteld, gisteravond, ook nog even dat 0800-nummer gebeld, ik wacht met spanning op een koerier, of op een belletje...
Dank eerdere poster, inderdaad staat op de Vodafone-site i-voordeel als partner vermeld.
Het was wel ff zoeken...
Na lang zoeken leek me dit de beste oplossing voor mijn situatie: ik leef meer dan de helft van het jaar in het buitenland, met een lokale SIm er in. Wil dus per se SIM-lockvrij, maar niet jailbreaken graag.
Helaas doen ze de bel-minuten maar 1 maand meenemen, maar goed, alles bij elkaar toch een mooie aanbieding.
Als ik alles optel kom ik op een geschatte 1200 Euro voor twee jaar altijd online, wereldwijd. Inclusief toestel. Dat is het me wel waard.
Yeah laat me et ook ff weten als je um hebt!!!!
  #27  
Oud 19-05-10, 17:06
iphone-bronstijn iphone-bronstijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xKocer Bekijk bericht
Veel succes man! Laat je het even weten als je toestel binnen is?
Tja, maar let ook hier op.... ook 1e post!
  #28  
Oud 19-05-10, 17:10
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

ROFL! Het begint nu écht een soap te worden.
  #29  
Oud 19-05-10, 18:02
XL Voordeel XL Voordeel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard www.voordeel.nl

beste lezers,

Iedereen die twijfels heeft over de betrouwbaarheid van iPhone aanbieding of eventueel een klacht heeft over onze dienstverlening willen wij vriendelijk verzoeken een mailtje te sturen naar onze klantenservice: klantenservice@xlvoordeel.nl

We zullen dan per omgaande contact met je opnemen om alle twijfels weg te nemen danwel direct je probleem/klacht voor je op te lossen.

We hopen je spoedig als nieuwe klant te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice XL Voordeel B.V.
  #30  
Oud 19-05-10, 23:43
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Yo check deze link : http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/13/77/apple-iphone-3g-(s)-bij-een-t-mobile-i-abonnement/5782/apple-iphone-3gs-16gb/465/i-150?extras[6]=0&product_version_id=575#bestelformulier mn pa heeft deze link gevonden en ik heb ff uitgerekend en hier kom je voordeliger uit bij dan i-voordeel.nl .
Het is geldig tot 31 mei 2010... Maar ik check morgen nog wel voor de zekerheid of egt veel goedkoper is.
  #31  
Oud 20-05-10, 00:39
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

waar staat het dan op de website van vodafone ik heb het niet kunnen vinden heeft iemand een link of zo?
  #32  
Oud 20-05-10, 01:15
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
waar staat het dan op de website van vodafone ik heb het niet kunnen vinden heeft iemand een link of zo?
site van vodafone???....??? Kheb et over studentenmobiel.nl

Tis een abbo van T-mobile, niet van vodafone.....
  #33  
Oud 20-05-10, 01:20
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isI-voordeelbetrouwbaar Bekijk bericht
site van vodafone???....??? Kheb et over studentenmobiel.nl

Tis een abbo van T-mobile, niet van vodafone.....
jah het gaat over een wat eerdere post over dat het op de site stondt dat vodafone samen werkt met ivoordeel.nl
  #34  
Oud 20-05-10, 01:41
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
jah het gaat over een wat eerdere post over dat het op de site stondt dat vodafone samen werkt met ivoordeel.nl
ow ok xD..Hmm ja dat probeerde ik ook te vinden.. kon em zelf ook nie vinden....Kan iemand ff bewijzen dat vodafone samen werkt met ivoordeel??? Bijv. met een printscreen foto... maar nog steeds urban hoeveel min bel jij?? want op studentenmobiel.nl hebben ze een goedkopere aanbieding voor de iphone 16gb
  #35  
Oud 20-05-10, 06:55
gabrielDH gabrielDH is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ben via deze link op ivoordeel gekomen. Ik heb uiteindelijk besteld en ben tevreden.

Super Sim Only

Ik had ook gekeken bij studentmobiel (hoewel ik geen student meer ben maar daar is de internetsnelheid een stuk lager en moet je aansluitkosten betalen en afleverkosten. Op basis daarvan en dat Vodafone het blijkbaar ondersteunt heb ik toch hiervoor gekozen.
  #36  
Oud 20-05-10, 08:25
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isI-voordeelbetrouwbaar Bekijk bericht
ow ok xD..Hmm ja dat probeerde ik ook te vinden.. kon em zelf ook nie vinden....Kan iemand ff bewijzen dat vodafone samen werkt met ivoordeel??? Bijv. met een printscreen foto... maar nog steeds urban hoeveel min bel jij?? want op studentenmobiel.nl hebben ze een goedkopere aanbieding voor de iphone 16gb
ik bel prepaid wil het via de abonnement van mijn vader halen en omdat het simlock vrij is kan ik hem zo gebreuken ik heb een kaartje van Blyk (via vodafone) en heb daarbij eindeloos internet blox dus goed voor een iphone denk ik

@gabrielDH bedankt voor je reactie
  #37  
Oud 20-05-10, 09:02
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
ik bel prepaid wil het via de abonnement van mijn vader halen en omdat het simlock vrij is kan ik hem zo gebreuken ik heb een kaartje van Blyk (via vodafone) en heb daarbij eindeloos internet blox dus goed voor een iphone denk ik

@gabrielDH bedankt voor je reactie
Hmm als je die abbo van studentenmobiel.nl kies dan kan je ook gewoon nummer behouden..Je moet maar zelf weten welke je kiesMaar die van studentenmobiel is wel het goedkoopste abbo tot nu toe en het geld maar tot 31 mei 2010...dusz als je een goedkope iphone abbo wilt zal ik et nu ebstellen. MAar ik ga vanavond nog ff checcken hoeveel alles totaal kost voor 2 jaar.Ik kwam gister uit op 793euro voor de jaar ( t-mobile i-150 abbo)/


kga nu naar school latorz
  #38  
Oud 20-05-10, 09:12
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isI-voordeelbetrouwbaar Bekijk bericht
Hmm als je die abbo van studentenmobiel.nl kies dan kan je ook gewoon nummer behouden..Je moet maar zelf weten welke je kiesMaar die van studentenmobiel is wel het goedkoopste abbo tot nu toe en het geld maar tot 31 mei 2010...dusz als je een goedkope iphone abbo wilt zal ik et nu ebstellen. MAar ik ga vanavond nog ff checcken hoeveel alles totaal kost voor 2 jaar.Ik kwam gister uit op 793euro voor de jaar ( t-mobile i-150 abbo)/


kga nu naar school latorz
jaah heb het gezien maar 30 euro voor 150 minuten is niet goedkoop als he bij vodafone 350 minuten voor 46euro krijgt en een simlock vrij iphone hoe daar rekening mee
  #39  
Oud 20-05-10, 16:35
isI-voordeelbetrouwbaar isI-voordeelbetrouwbaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
jaah heb het gezien maar 30 euro voor 150 minuten is niet goedkoop als he bij vodafone 350 minuten voor 46euro krijgt en een simlock vrij iphone hoe daar rekening mee
Zoveel bel ik niet..Ok lama xD het is voor mij dan voordeliger ( trouwens als ik die vodafone abbo neem dan kan ik mn eigennummer niet behouden, want ik heb zelf al een vodafone abbonoment. dat stond er :'( )
  #40  
Oud 20-05-10, 23:23
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

verlengen bij ivoordeel kan ook gewoon ik heb dan gedaan. tmobile is gewoon niet te vergelijken met vodafone kwa dekking en snelheid zeker niet in het gebied waar ik woon en de aanbieding van i voordeel kwam op 800 en nog wat euro icm iphone met een bel+sms+web 200 abonnement van 2jaar 6maanden 50% korting. heb een klacht ingedient voor de slechte comunnicatie en nu is alles opgelost en er is gelijk actie ondernomen. ze gaan morgen het contract via vodafone doormailen dan tekenen inscanner en weer terug mailen met kopie indentieteids kaart. dit gaat via vodafone en dan wordt de iphone opgestuurd en afgeleverd door koerier aan de deur waar je voor moet tekenen.

de informatie over dat ivoordeel partner is met vodafone staat idd onder het stukje super sim only op de site van vodafone.

hopelijk ruimt dit wat twijfels uit de weg zal jullie up to date houden over de levering.

mvgr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 13:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.